Jump to content

Покупка на Audi S6 C5 Avant


Recommended Posts

Имаш право, но с повече търсене, се намират и читави. Например моят, който продадох за 10 000, на колегата Net_Master, който е на 9200, на още един форумен колега, който му търсеше около 8000. На Цецо също беше уникално, с много вложения в него и доколкото помня, го продаде за 13 000. Доскоро имаше и едно за 12 900, което изчезна. За него не зная дали е продадено, но е твърде вероятно. Не че има някакво значение, но новият собственик на моята С-ка и до днес казва, че по-коректен човек от мен не е виждал и че колата е бижу.

Вярно е, високата цена не винаги е пълна гаранция за безпроблемност, но поне избягваш да се занимаваш с детайлите, които са за пълна реставрация, а някои от тях и не могат да се реставрират, дори да имаш парите. Ходил съм по огледи и на С-ки за по 5000 лева и са пълна трагедия - не вървят, тотално амортизирани, с хиляди технически проблеми. Всичко си опира до конкретния екземпляр и поддръжката му, но безплатен обяд няма. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро ще стане 25 годишен премиум. Защото оунърите са наляли вътре пари колкото за гарсониера в Люлин 5 и няма как да се разделят със съкровището.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми,не знам, ама Петришкия се вози в душегуб....и заключението беше, че е по-тих от шкодата. Саа има варианта да го е казал да не ме обиди, ама думите са негови. Тоест тракашник на 20г(примерно). За с-ки, мески и тйнатам даже не е ставало дума. Обаче, за да притежаваш такъв бензинояд, на такава възраст и да го караш трябва да е нещо уникално за да си струва, иначе е безмислено само от страна на разхода, а поддръжката ти идва вече нанагорно. Точно по тая логика карах Ханко да бацне един чарджър, за да я направи уникална и да се осмисли притежанието и. А семеен автомобил с-ка.....е  непонятно поне за мен.  

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз последно не разбрах - като 2.0Д ли ги карате тези S-ки или като RS-ки?

 

Не съм си и помислял да сравнявам 8 цилиндров бензин с двулитров дизел.

Само споменах, че както ги карат повечето хора моторите вървят като двулитров нов дизел.....и се почна едно пънене, носене на вода от 9 кладенеца.....явно тия двулитрови дизели много ги мъчат собствениците на ретро 4.2-ки :)

 

Със спортни айбах пружини и жълти конината колата наистина стои добре.....ама и вози по-зле от голф 3.

Със стандартното спортно окачване е по-зле от всеки нов ВАГ.

 

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам кви са тия еб*вки с душегуба, ама изправен такъв 180hp е нещо страхотно...

 

А за автомобилен автомобил не виждам защо да не става - ако можеш да поемеш този разход това е друг въпрос... ако можеш, защо не? Защо да е задължително да се метнеш на 4-цилиндров или на още по-актуалните 1.3 140 коньови посмешища... радвам се, че има още един като мен, който мисли по този начин - не всеки иска малотражка с напомпани коне.

 

А защо съм споменавал миксерите и че били на мода, всички били така...така са да, очаквам и 1.2 RS6 евро 940... и така да е, нищо не може да ме тласне към малолитражното нещо, пък било то и с по-икономичен мотор...

 

И вместо за разход предлагам да се спомене и колко са надеждни миксерите, щото на по 120-150К ребилд нещо не ми се види ОК, смърт на 250К...извинявайте, ама познавам момче с 2.5 на 661К (2 пъти сменени валове и интересно как - веднъж ГНП) и А6-цата продължава да върви. И си я поддържа, и си я кара. Не е във форума, май в никой форум не е. После душегуб бил, е тия какви са?

 

Ако ще говорим за нисък клас и , че имали гаранция и си карал 150К без проблеми... първо, не всеки би сключил договор за лизинг и не всеки е навит да даде 30-40 бона за 1.3 нещо си, дори да е чисто ново, особено с возията на каруца. 

С 30 бона бих оправил една 4F-ка 3.0 v6 TDI 224  до много добро техническо и визуално състояние, или 2.7, че повече се намират с ръчка (автомат не ми е по вкуса и не искам за колкото ще бона да е). И се радвам, че има и други, мислещи по този начин. Не всеки иска миксерче, лизингче, договорче и робство на лизингови компании, застрахователни изнудваници и т.н.

 

И стига с тия гаври по 2.5, че който е карал изправен такъв без никакви проблеми с кобилици, валове и т.н., и с едно приятно ремапче на 180 коньовия трябва да ви кажа, че е сериозно приятен мотор. Наистина чудесен! 150-ката с ремап и филтър картерни от 163 също далеч не е зле. За изправни договрим!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13 hours ago, 150hp said:

 

По-напред в темата, или в някоя от съседните, съм копирал възможно най-подробното мнение, взаимствано от Цецо от Д-брос, което нагледно демострира разликите между А6 и С6.

.....

но спирачна система никога не съм палил

С какви накладки си карал?

 

Не намерих какви са разликите и какво газоразпределение има S6, за да върви по-добре в ниските и високите обороти от чисто 4.2.

Някой може ли да намери динографиката, в която да не липсват поне 30кс на ново S6?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, robobug said:

Не намерих какви са разликите и какво газоразпределение има S6, за да върви по-добре в ниските и високите обороти от чисто 4.2.

Някой може ли да намери динографиката, в която да не липсват поне 30кс на ново S6?

 

Според мен едно време са направили така - еската печели уж 40коня на високи обороти, има други валове, може би и други колектори. Сложили са много по-къси скорости, които компенсират това което е загубено в ниските обороти и дават нормален старт от място който при нормалното А6 където първа е до 80... Освен тия екстри и звука е двойно повече, естественото че умишлено е направено като за S модел.

 

Общо взето са направили каквото трябва, но 15години по-късно тия коли се оценят повече по това на какъв хал са вече, и да са вървяли каквото дава по каталог вече са много далеч от това купувача с 8-9к в джоба трбява да го интерсусва не какви са били, а какви са сега и струват ли си спрямо това което са сега?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, Malkata bulka написа:

 На тия години всичките коли са вече душегуби с засъхнала пот по седалките. И само хора не можещи да си позволят нова кола ги тачат с нескрито благоговение, въпреки, че тайно и жадно прелистват , и скролват авто-ревютата на новите модели и даже ги коментират като, че утре ще ги купуват.

 

Хората, които не могат да си позволят и нова кола, няма да купят С-ка със скъпа поддръжка, защото нейната поддръжка, заедно с разхода на гориво, е не по-малка от месечната лизингова вноска на нова бюджетна кола. Който иска да икономисва толкова и си прави сметка на всяка стотинка, няма да си купи С6.

Не знам възможностите на пишещите тук, но ми е интересно защо на някаква вноска от рода на 600-700 лева месечно се гледа като на мантра, като че ли никой не може да си позволи нова кола и да отделя такава сума месечно? Интересно ми е дали всички, клонящи към новите коли са се запознали с всички лизингови клаузи, условия, врътки и малки буквички в договорите и дали след това продължават да мислят, че е толкова изгодно? Това, че някой не е решил да го направи, не значи, че не може. Пред чисто нова бюджетна кола, емоционално кастрирана и практична кола, струваща от порядъка на 30 000 да речем, винаги бих избрал да карам комфортна ретро лимузина с шестак или осмак на 10 години, дори да не е точно S6 C5, а например А6 4Ф или А8 Д3.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Groober написа:

по-тъпо от това да си вземеш дизел, не може да има имайки придвид че големите производители на коли спират или вече са спрели да ги произвеждат.

 

Принципно да, само дето актуалното S6 е с дизелов мотор в Европа ... поради каква логика ходи разбери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото ги обрулиха 30+ милиарда заради дизел гейта и каквото остава като пари за R&D отива в електричките... в дизела са вкарани много пари за "екология" и ще могат да го подбутват в горните Еко категории поне още 7-8 години, докато при бензина нещата не стоят точно така.

 

А аз като човек купил си и каращ бензинов S модел ти казвам, че е по-верочтно да сменя марката отколкото да си взема тракалник...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, petrishki написа:

Човек, след да речем 5 години и 200к км употреба, ако направиш съпоставка на разходите по нова кола за 30к и д3 за 20к, мислиш ли дали ще има някаква прилика въобще?

 

Зависи в какво състояние е Д3-ката. Не може да се каже така общо. Може да е гроб, в който да налееш много, може и да е гледана и пазена. Зависи и колко ти е побеляла главата дотогава от новата, с всичките там условия, сервизи и другите простотии, за които мога да изпиша 5 листа, тъй като част от колегите ми направиха тази маневра да си купят чисто нова, лизингова, и казаха, че оттук нататък няма да го направят никога, а ако държат на нова, ще си вземат такава на 5 години. Да не говорим и за зверската обезценка именно в първите 5 години, но това е друга тема. Например - ако една Д3-ка сега струва средно 15 000 лева, след 5 години ще струва да речем 10 000. А сривът при чисто новата след 5 години е повече от брутален.

По-скоро идеята ми беше, че ако в старото Д3 или 4ф си налял повече от пари отколкото в нова кола, това за пореден път доказва тезата, че ти си си купил старото Д3 понеже така си предпочел ти самият, а не защото не може да си позволиш нова и мастурбираш на списанията, в които е снимана.

преди 14 минути, BECKO написа:

 

А аз като човек купил си и каращ бензинов S модел ти казвам, че е по-верочтно да сменя марката отколкото да си взема тракалник...

 

Ееее, друго си е да си вземеш двулитров 4 цилиндров дизел, автомат. :D 

Редактирано от 150hp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новите дизелови ески могат да имат за цел освен да привлекат дизеловите ентусиасти и да направят по-голяма разликата с РС моделите. Предишното поколение човек много може да се зачуди дали да вземе С6 със С-троник пък било и с малко по-ниска мощност спрямо РС. Сега вече положението е или/или.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, petrishki said:

Човек, след да речем 5 години и 200к км употреба, ако направиш съпоставка на разходите по нова кола за 30к и д3 за 20к, мислиш ли дали ще има някаква прилика въобще?

 

Батко, за 20к в момента можеш да вземеш доста запазено Д3  и за още 10к ще стане боМбон. С 30к за нова кошница, в момента ще вземеш касапски пластмасарник, на който единствения плюс е, че няма да го мислиш. Но като комфорт няма да може да стъпи грам на 8цата. Въпрос е кой какво предпочита. Няма смисъл отбора на новия бюджетен автомобил (щото до 50к си е баш такъв) да обяснява на отбора на стария премиум как е по-добре . И обратното също е абсолютно вярно.

 

Единственото общо и в двата случая е че си назад, дали с нов дали със стар автомобил. Кво пък ги мислите толкова.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова всеки си преценява какво търси и очаква от колата. Едни искат комфорт, усещане за качество и т.н. Други търсят возило да ги превози от А до Б и не им пука какво е вътре, звук от мотор и т.н. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Net_Master said:

Ей тва беше добро обобщаване - И в двата случая си назад - абсолютно вярно... Не знам дали ходихте на Автосалона тая година в Експо-то...ама аз лично без да съм мегапретенциозен, трудно харесах кола, като изработка, салон, ергономия, материали и т.н., независимо от марката и цената....Мнооооого трудно... Всички са ми еднакви, неудобни, пластмасови и скърцащи..... И всички мнооого са си повярвали с цените - дето викаш под 50К няма кола, дори и т. нар. доскоро поне бюджетни марки и модели.

 

P.S. То и жени немаше убави тоя път.. 😂

Напълно подкрепям това мнение, както и много познати и колеги са на същото. Новите средностатистически коли са с голям фокус върху опазването на околната среда и внедряването на нови системи за сигурност - автоматично спиране, сигнализиране при напускане на лента и пр. Комфорта и удобството са оставени на заден план. Високия клас коли, където и комфорта е на много високо ниво, са прекалено скъпи и бих казал недостъпни за голяма част от населението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да си купувате стари коли, сами ново, новичко, ново! Бъдете еко! Бъдете заробени с лизинги, с договори, със задължения, с каскота и каквото още се сетиш! Няма старо, тия са ретро! Нали сме европейци, и ние искаме ново! Айде всички на лизинга!

 

Не, нещо май някои хора не са добре. Финанса е нещо, което всеки си преценя сам за себе си. 10 бона ше налея в душегуб ли е, астматик ли е или каквото е там, но ако утре нямам пари просто може да си стои пред блока, да си дреме там и да не прави разходи. Не е така с лизинга! Плащаш, плащаш, плащаш....

 

По добре по 2 бона годишно за ремонт отколкото за лизинг. И 20-годишните ни каруци возят по-добре от тия малолитражни пластмасови боклуци. Всеки си преценя, гледни точки много. 

 

Аз лично подкрепям наливането на някой лев в нещо комфортно и добро, пък било то 4F или каквото и да било, отколкото в ново с возия на...нищо. Достатъчно (по задължение) съм карал и такива, нови. Изключително съм отвратен от возията на рено, не лизинг, за такова нещо и пари за старо не бих дал. Дачиите (още по-евтино Рено) са същата трагедия, че и по-зле.

 

Даже и за такси са кофти, приятели таксиджии яко ги боли гръб от комфорта на дачито...

 

Всеки си преценя, пак ще кажете "глупости", не ново, та ново. Купувайте, робувайте на договори и лизинги, аз съм пас. И разберете, че има и доволни и от 2.5 (не горублянски), и от 4.2, и от всичко, що уж е старо и астматик/душегуб. И винаги ще има! 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек поне веднъж в живота си трябва да си купи нова кола. Иначе какво излиза, че новите коли са само за други хора ли‽

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...