Jump to content

Маховик или нещо друго?


lizart95

Recommended Posts

За първи път се случи и веднага пиша за съвет.След превключване на 5-та независимо от 4-та или от 6-та се чу едно виене от някъде отпред.Колата е а3 2.0 140 бкд.Дали е маховик или някой лагер? Мога ли да я карам така до финансова възможност за ремонт? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качи я на канал за да си сигурен от къде вие! Счупения маховик дрънчи специфично, не вие!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не би няма масло в скоростната кутия се питам.Предполагам ако 5 е по нависоко от другите и да не стига до нея масло.Не го прави постоянно това или аз не го чувам.

Другата седмица влиза в бокса за обслужване и ще видим какво и е само да не е нещо скъпо

Редактирано от lizart95
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не дрънчи изобщо нищо или поне аз не чувам.Ще се опитам да направя клип след работа на звука.Мой приятел ми каза още като я купих ,че има проблем с маховика.Но аз знам ,че маховика на всички скорости трябва да го издава този звук ако е заминал.За сега ще кара така защото ремонта е много скъп до колкото знам.Все пак аз искам да долея масло в кутията за всеки случай.Какво масло препоръчвате за кутията? 

 

 

П.п.Притеснява ме това да не ме остави на пътя.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да ти кажа, че това кратко присвирване при включване на 5та(само на тази скорост) го имам от пет години/120 К км...грижи няма и си караш и свиркаш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Действително сякаш нещо съвсем леко ромоли на полусъединител и звука леко се променя (като е на неутрална) но може и да си въобразявам.Сега като я карах на 5-та не изви първия път но втория като върнах от 6 съвсем леко.Аз все си мисля ,че в кутията няма много масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има добавка на Бардал за смазване, доста е ефективна! На Пежо-то на жена ми сипах, има ефект! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, пише за скорости! Купих я от Ноум макс, но предполагам, че я има и на други места, нямаш 20 лв - 16 17...нещо такова.

Не чувам нищо обезпокояващо, маховик не е! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, под 20 кинта беше! Сипвай, не можеш да навредиш, само по добре ще стане!

Изпратено от моят Lenovo TB-8504F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Според мен си вие от скоростната кутия, 5та предавка е горе високо в скоростната кутия и при движение в ниски обороти не се смазва много добре.

При мен се получава леко виене при превключване от 4та на 5та или когато се движа на 5та и отнемам педала на газта. 

За съжаление, няма как да знаем как са шофирали предишните собственици и колко износена е скоростната кутия.

 

Аз лично на две А3-ки съм имал такъв проблем (на тва му викам карък - две от две).

Добавката на Бардал намалява шума от скоростната кутия, но решава проблема само временно и след определено време трябва да се пак да се сложи. 

Аз смених маслото на скоростите, сложих добавката на бардал и около 10 месеца нямах забележки от скоростите.  

За да запазя скоростите превключвам на 5та чак на около 100км/ч или я използвам само за ускорение (изпреварване). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Да не пиша нова тема ще ползвам тази за същото.Снощи се обади маховиха... 😭 

Угасих я на неутрална и той изчатка (принципно не правя така) .Ще питам днес майстор да ми каже тежката финансова присъда.Как сега да му удължа края на живота докато имам пари да го сменя? В интернета се въртят суми от над 2к лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, lizart95 написа:

В интернета се въртят суми от над 2к лева.

 

Еее, то тва е повече от половината кола. :hilezh:

Спирай тия сайтове-  майсторът би трябвало да ти каже около 1 К за цял комплект съединител + маховик и 150-200 кинта за работата. Това са цени без отстъпки- ако ти каже повече от това, вижда че си рибе и иска да те обръсне на сухо. 

Преди 2 години го правих това- беше около 800 лв общо с работата. Но ползвах човек от форума с отстъпки.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

За щастие майсора ми е приятел и за повечето неща не ми е взимал и пари (смяна на датчици диагностика и т.н)няма да е голямо бъркането джоба ми.Ще го питам информативно да каже.Няма да го сменя сега.Мисля, че е в ранен стадии на смърт защото като стой колата на неутрална не се чува а само като я угася на неутрална.

Редактирано от lizart95
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С изряден клапан за меко гасене на двигателя не би трябвало да се чува нищо от маховика. Иначе на А4 2.0 ТДИ смяна на маховик и съединител ми излезе общо около 850 лв. Стана 1 година след ремонта няма тресене или приплъзване при тръгване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...