Jump to content

Ignition lock defective


Deeper

Recommended Posts

Ами.. след като ми излезе това, гася, вадя ключа и ... двигателя продължава да работи. После вкарвам ключа, ни на контакт, ни нищо... разкачих клемата на акумулатора за да я изключа. Някой с подобен проблем и решение? 😂

Редактирано от Deeper
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, на около 3к км :)

Не, сериозно ... не съм си и помислял, че е възможно двигател да работи след като съм извадил ключа... 😂

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, така наречения паяк се е скапал и просто не прекъсва веригата, която държи мотора запален.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отворих капака на таблото с бушони от страната на пътника и всичко беше във вода. Наводнила се е пущината ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не са ти запушени дренажите под предния прозорец?

Щото при мен на Б6-цата бяха, но слава Богу не стана никаква поразия. После ги набарах къде са и на А6-цата и тях наскубах ...

 

P.S. Да нямаш запушен дренаж на шибедах-а?

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е възможно, а пороя който се изля беше наистина брутален. Не знам какви щети са нанесени. Не мога и да я закача на диагностика ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, помагайте. От както се наводни, няма ток до таблото. Всичко друго работи (светлини, ел багажник, MMI) но на таблото не светват нищо, за палене да не говорим. Не мога да я закача и на VCDS . Дайте някакви насоки къде и какво да търся като проблем... 

Поръчал съм въпросният паяк, но ме съмнява само в него да се окаже проблема...

Редактирано от Deeper
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тц, работи си. Пробвам го на други автомобили... 

Бе майната му на кабела. Защо не стига ток до таблото ми е въпроса? Проверих всички бушони, няма умрел. Ще я клеймна към иншуранса в крайна сметка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 10/12/2019 at 6:37 PM, Deeper said:

Пичове, помагайте. От както се наводни, няма ток до таблото. Всичко друго работи (светлини, ел багажник, MMI) но на таблото не светват нищо, за палене да не говорим. Не мога да я закача и на VCDS . Дайте някакви насоки къде и какво да търся като проблем... 

Поръчал съм въпросният паяк, но ме съмнява само в него да се окаже проблема...

Понякога така се получава (без да е наводнявана). Извади клемата отзад на акумулатора за 1-2 минути и опитай пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко повече инфо моля. 
Иначе смених “паяка” и нищо. 
Има ли вариант, в който акумулатора да идва слаб? Не ми е отключен в MMI за да го погледна. 
Светлините в купето светят, ММИ тръгва, но никакви индикации на таблото. 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери ли с мултицет дали гнездата на бушоните не са корозирали от водата и да не дават добър контакт? Аз бих сменил цялата кутия на бушоните, защото давената кутия е бомба със закъснител. Корозията продължава година - две след наводняването и става все едно че дърпаш произволни бушони в движение. От нея трябва да започнеш.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...