Jump to content

Въпрос относно изключен конектор


Suponcho

Recommended Posts

Здравейте колеги,

наскоро докато си оглеждах автомобила отдолу, забелязах че следните конектори са умишлено извадени и прилежно увити в изолирбанд. Намират се зад трансмисията и раздатката, а куплунга им се вижда -над тяг, в горната част на корпуса на раздатката.
Въпроса ми е някой знае ли какви са и защо са извадени, колата си работи абсолютно нормално от както я имам - почти две години.

Колата е А6 4Ф 3.0ТДИ, с премахнат дпф и чип, ако има значение това.

813243E1-B921-45BD-BEE0-2F38DF9C7874.jpeg

85EAB60E-0E6A-4B81-B73D-2EFF4AFD94AE.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш и трети разкачен на свивката след катализатора. Иначе трябва да се махат едни грешки и да се маха аварийния режим, ако седят закачени.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, на ASB-то, ако моторчетата дават на късо, може да изключи актуатора на турбото. На CASA моторите, късо в ЕГР клапана изключва актуатора също, странно но факт. Желателно е да се изключат буксите на вихровите клапи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...