Jump to content

B4 1.9 tdi Z1 проблеми


ByColt

Recommended Posts

Хахаха, благодаря ти Lubolalev, изгледал съм всичко в ютуб, относно тди, но за моето ауди, няма много инфо, но нещата са сходни на всички тди-та, говоря като методи на настройка. Въпросът е, че никой не каза как е добре да е порцията, едни я правят на 2,5, други на 3,5...Мисляп да си докарам първо центровката на 60-65 и после порцията на 2,6 - 3. И каквото сабя покаже. Благодаря още веднъж! Разгледай снимките от ваг комя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята беше навремето 2.8 мг. от плочката,а центровката на зелената черта точно колко не помня. Мисля че 60-65 и 2.8 е най-добре. Преди това бях на синята черта и 3.4мг и беше тромава,за тоя мотор 1z е добре да е в предварение!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братле, всичко става много лесно, но в падащото меню има 4 различни 1Z ДВГ-та
All 1z 1994 

80 1z 92-2.94

80 1z 2.94 (ver D08)

80 1z 2.94 (ver D09)

Първо трябва да направя центровката, защото милиграмите ги правих от 2.5 до 4 и разлика не усещам. Сега е на 55-60 и на 2.6-2.8млг. Разхода (направих една разходка уикендя) 5.5-5.7 главно по магистрала 130км/ч. Чета в TDI форума, че било хубаво да е максимално близо до зелената линия, но не знам според коя графика да я сложа там :D Иначе колата студена пали от раз, но работата на мотора не ми допада, работи малко твърдо, може би заради малкото предварение. Иначе всичко е на белези и твърдата работа се дължи на центровка и порцията гориво. с по-бедна смес, работи по-меко.  Ауди 80 б4 1994 година е. 

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята беше 94 1Z с питсбург дебитомера на документи 95г.март,почти съм сигурен че беше 65 на 2.8 и точно на зелената черта.До като не бутнахме ГНП-то в предварение на зелената ( беше на синята ) си беше мъртвец ! Ако е карш на над 3.8-4.0 и нагоре  и или в закъснение ( мотора работи меко тогава) след кратко време ще пропуше синкаво..

Забравих,всичко това сме правили на загрял двигател.

И според  мен трябва да работи по твърдо тогава е в предварение !

Редактирано от lubolalev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте колеги, 
След като отсраних доста броблеми, сега се оказа че турбото пренадува. Ще направя някакъв лог тези дни, но ме интересува на 1Z моторите турбото с вакуум ли се управлява, или с налягане. Какво се случва с автомобила когато забие муцуна? Как работи турбото в такъв режим и как работи ГНП-то и колко е вредно да се кара в авариен режим? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато забие муцуна вече е влязла в авариен режим и на практика нямаш турбо,гасиш палиш на ново и така до следващото забиване,виж си разтоварващия клапан N 75,а също провери вакумните маркучета за протрито скъсано,на 13 канал стойностите на дюзите са извън всякакви норми,колко са близо до нула по добре,трябва да си пипнеш центровката,много е на предварение затова е шумен мотора,и аз вървя по твоя път с главата,сменени водна помпа,термошалтер,термостат в града лятото включва първа степен на 92 гр и всичко се оправя но на дълъг път и особенно дълъг баир подминава първото деление след 90 гр .Центровките ги прави на загрял мотор за да са верни,може да си сипваш двутактово масло в нафтата по 5 гр. на литър,веднага сменя звука на мотора,и за дюзите е добре .

 

Редактирано от parconi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...
На 27.12.2019 г. at 14:51, parconi написа:

"може да си сипваш двутактово масло в нафтата по 5 гр. на литър,веднага сменя звука на мотора,и за дюзите е добре"
Колега, не ти препоръчвам да сипваш 2т масло в нафтата, защото при изгарянето се отделя цинк, който прави секс със дюзите и после и с теб. :D След като взех куатрото 1.8т не бях палил 1.9-ката 3 месеца, запали преди да бях сложил ключа в таблото :D 60/65 центровка и 3-3,5 порция.

Иначе секса с загряването е само то гарнитурата на главата, гарантирам ти. Когато я галиш и я караш с 2к оборота не е проблем, но когато я назобаш на 2.8-3к оборота, турбото тогава бачка на макс и надува и през прецаканата гарнитура. Сваляй и прави, няма смисъл да правиш нищо друго, но ако не се отстрани проблема навреме, има последствия и за мотора, а именно, там където е влизал антифриз, в един, или няколко цилиндъра, се появява ръжда по сегментите, огледалото на цилиндъра и по стеблото и главата на клапаните. Охладителната система, работи с налягане, по-голямо от предвиденото за дълго време, което я амортизира. Скапват се маркучите, разширителния съд, парното (което си е смотано и без друго и теква когато си поиска). Действай ;)

 

Редактирано от ByColt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

От двутактово масло нищо няма да им стане на дюзите,даже ще им се отрази добре,по немските форуми доста е изписано по темата,а аз лично съм го изпробвал във времето,по новите еко норми нафтата сега е със по малко съдържание на сяра ,съответно няма смазване ако мога така да се изразя,двутактовото масло компенсира тази липса,един вид действа като добавка,точно това си говореха  немците по техните форуми,колкото  до моята кола проблема се оказа не главата,а запушен 25 годишен радиатор,смених го  и всичко си е в норми.Преди това си направих тест за изгорели газове в антифриза,иначе бях готов да вляза във филм....

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...