Ivan2256 Публикувано 6 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2019 (Редактирано) Здравейте колеги! Днес ми се случи следното нещо, влизам в колата да паля мушкам ключа в контакта и нищо не се случва нито се отключва волана нито контакт има нито пали колата, помагайте ако някой знае нещо по въпроса. Бях чел преди време някъде че нещо под волана правел някакъв механизъм беля, ако някой знае как се свалят пласмасите там и самия механизъм приемам съвети. Благодаря предварително. Редактирано 6 Октомври 2019 от Ivan2256 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 6 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2019 Кормилна колона. Има 100 теми, ползвай търсачката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 6 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2019 изтрий грешките с vcds. и/или махни + клемата на акумулатора за 5 секунди и я сложи пак и пробвай. Отключи няколко пъти и заключи колата механично, ще захапе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 6 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2019 Премахни кормилната колона или я смени, един път почне ли пак ще откаже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 8 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2019 На 6.10.2019 г. at 18:35, Ivan2256 написа: Здравейте колеги! Днес ми се случи следното нещо, влизам в колата да паля мушкам ключа в контакта и нищо не се случва нито се отключва волана нито контакт има нито пали колата, помагайте ако някой знае нещо по въпроса. Бях чел преди време някъде че нещо под волана правел някакъв механизъм беля, ако някой знае как се свалят пласмасите там и самия механизъм приемам съвети. Благодаря предварително. Имам решение на проблема,пиши на ЛС ако те интересува :). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2019 На туарега от тия година същата ли е колоната? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 8 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2019 зависи и каква е самата грешка, която записва колата. Понякога проблемът е механичен - в моторчето. Друг път е електрически, в самия модул J518 се сменят едни части. А може и да се емулира целият модул и забравяш за него. Аз имах проблем с F305, който засича положението на лоста и дава сигнал към Auth module. В сервиза ми свалиха селектора и го решиха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chanchev Публикувано 9 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2019 Аз си реших проблема, като вземах втора ръка кормилна колона с ключа, обучение и така. Но малко са хората , които могат да ти свършат тази работа. Трябва си оригинален Abrites. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 9 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2019 колко ти излезе, @Chanchev? в keyplus го емулират целия модул и повече никога не се сещаш за него, колега бе ходил. @sunshai ги прави в Пазарджик, ако е механичната част и то на доста по-къси пари от keyplus. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chanchev Публикувано 10 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2019 (Редактирано) при мен беше изгорял модула, в който се намира самият имобилайзер, волана се отключваше и заключваше. Говорихме с колегата от форума, но той се занимавал с механичната част. Купих кормилната колона с ключа и програмирането 250лв. Редактирано 11 Октомври 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan2256 Публикувано 20 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2019 Проблема е решен колеги, във кормилната колона беше блокирала машинката която отключва волана един приятел я отстрани срещу скромно заплащане и сега всичко е ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 20 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2019 @Ivan2256: можеш ли да опишеш повече как го е отстранил, какъв е ефектът, да остане след във форума. Сега заключва ли ти се волана? Дава ли грешка колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan2256 Публикувано 10 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2019 Ами волана не се заключва сега което за мен не е проблем грешка не дава и цялото моторче което заключва кормилната колона е отстранено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 10 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2019 Този проблем с отключването/заключването дали може да е свързан с нещо, което ми се случи наскоро. Като загасих колата не успях да извадя ключа, стоеше в ключалката. След около 5минути сам излезна и после нямах такъв проблем повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 10 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2019 (Редактирано) това е свързано с access and auth модул, като може да са няколко неща, защото системата е сложна: J518 - механичен или ел проблем, F305 или нещо друго. Насочваща е грешката, която записва Редактирано 10 Ноември 2019 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 10 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2019 Мерси за инфото. Реших малко на сляпо да питам :Д. Ще проверя грешката като имам време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 11 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2019 Следващия път като не иска да излезе ключа дай на "контакт", натисни спирачката и мини няколко пъти "P" - "D" - "P" от селектора на скоростите, изключи "контакта" и виж дали ще излезе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 11 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2019 @VBI: аз го имах този проблем и това е точно модул F305, който хваща позицията на ключа и позицията на селектора за скоростите. Представлява кабел с две микрета, които с годините се прецакват, особено когато е горещо, често не ми хващаше, че съм на P и ми изписваше на фиса. Оправиха ми го в сервиза и стана перфектно - но се сваля и част от генерацията отдолу, както и горе всичко се сваля почти около селектора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2019 Тия са царе да слагат някакви недъгави прекъсвачи и да се разглобява половината кола да се смени част за 1лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 11 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2019 @OvivO И аз така си го обяснявам, че проблема е в ключетата на селектора, но при мен го прави изключително рядко - няколко пъти за 5 години. Затова преместването на селектора напред-назад оправя нещата. Другото е да се натисне с химикалка в специалния отвор на патронника - винаги излиза ключа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 11 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2019 (Редактирано) хаха благодаря за инфото ( @VBI). аз мернах някъде в нета, че имало някъв кабел, който се прегъвал май заради няква щипка и като го освободиш се оправя. намира се под волана, обаче нямам такива инструменти да сваля пластмасата и да го видя. @OvivO, ти в кой сервиз ходи да ти го оправят това? ъпдейт: след като за момента ми се е случило само един път. дали има смисъл да се опитам да правя нещо или да не я барам колата ? Редактирано 11 Ноември 2019 от marinnik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 11 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2019 карай си за сега така, но е добре да имаш кабел в теб резервна гума може и да нямаш, но кабел си трябва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 11 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2019 окиии. под кабел имаш предвид диагностиката, за да изтрия грешката или това което написа по-горе: "Представлява кабел с две микрета, които с годините се прецакват, особено когато е горещо, често не ми хващаше, че съм на P и ми изписваше на фиса." ако имаш предвид този конкретен кабел. някакви идея от къде мога да си го взема или точно как се казва, за да го потърся? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 11 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2019 ахахаха, vcds кабел имам предвид, че другият, ако го имаш, по-добре да си го смениш в сервиза ми го оправиха като са сменили микретата просто, но някъде го има и самия кабел на около 100лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 11 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2019 хаха аз от всичко прочетено до момента разбрах, че е най-добре да си носиш лаптопа с вцдс-то и кабелчето с теб, че толкова мн модули има дето могат да дадат фира и да увиснеш :Д. явно съм малко тъп, но не знам какво означава "микрета":Д и затова не знам как да го търся тоя кабел. ако имаш някъв линк, снимка, парт номер, нещо по-конкретно ще съм благодарен. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване