Jump to content

Ремонт на диодни стопове


Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

 

На два от задните ми стопове имам изгорели диоди. Надявам се все пак да има някакъв сервиз който да се занивама и да разбира от това. Вече ми казаха в такъв случай че се купуват нови, но това са много пари. Проблемите с диодите се появиха след ремонт на щета по багажника (стоповете са махани за да може да се боядиса). Това дали може да има някаква връзка? Все пак са ми изгорели диоди на два стопа едновременно, което е малко странно. Другия ми въпрос е мога ли да мина годишен технически преглед  така и колко мога да отлагам ремонта/покупката на нови стопове.

 

IMG_1724.thumb.jpg.18716831dbb429d0c20a4ffe1a0b2bf0.jpg

 

Поздрави

 

Редактирано от Minkar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сигурен ли си, че това са твоите стопове? Може някой да е решил чужд проблем с изгорели диоди... и това вече е твой проблем!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неговите са си, най-вероятно нещо вътре се е счупило от удара. В другата тема пише че нещо тракало в смия стоп още преди да изгорят:

 

Трябва да се отвори стопа и да се види какво е станало. Не мисля че има изгорял диод, по скоро прекъснато захранване от модула до матрицата с диодите.

 

Аз също съм с диодни стопове и съм забелязал че когато акумулатора е доста изтощен някои от диодите в стоповете не светят и приличат на изгорели. След като се зареди обаче или запаля колата, проблема изчезва. Така че трябва да се има в предвид че ако самата букса на стопа прави лош контакт причиняващ спад на напрежението, може да се получи този ефект. Възможно е също спад на напрежението причинен от единия стоп да афектира и другия ако са свързани към един източник на ток. Това може да се провери чрез откачане на единия стоп от буксата: ако всички диоди на другия светнат значи е от него.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговорите,

 

Аз колата наистина я ударих яко, но преди около 9-10 месеца и не я бях платил цялото каско, затова така се получи сега да правя ремонта. След удара не е имало проблеми със стоповете. От това което е писал Jass направо настръхвам, не съм се сетил да снимам серийни номера. Сервиза, който ми прави ремоните ми беше препоръчан и от самия ремонт съм доволен.

 

Надявам се наиситина нещо да не прави контакт стопа и ако се свали и сложи на ново да проработи. 

 

Дали компютъра на колата дава индикация дори при един изгорял диод? Дали има вероятност да съм карал известно време с изторели диоди и компютъра да ги е хванал сега при демонтажа/монтажа. Струва ми се че да ти изгорят едновременно диоди и на двата стопа е 1:1000.

 

Все пак няма ли някои сервиз с добро реноме, който да се занимава  с такива неща. Аз звънях на един но никой не ми вдигна.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колеги а дали има възможност да си сложа вътрешни стопове с крушки индака временно да закърпя положението. Предполагам че технически ще станат нещата. Въпроса е от гледна точна сигурност, а и не искам да предизвиквам подигравки.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...