Minkar Публикувано 12 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2019 (Редактирано) Здравейте колеги, На два от задните ми стопове имам изгорели диоди. Надявам се все пак да има някакъв сервиз който да се занивама и да разбира от това. Вече ми казаха в такъв случай че се купуват нови, но това са много пари. Проблемите с диодите се появиха след ремонт на щета по багажника (стоповете са махани за да може да се боядиса). Това дали може да има някаква връзка? Все пак са ми изгорели диоди на два стопа едновременно, което е малко странно. Другия ми въпрос е мога ли да мина годишен технически преглед така и колко мога да отлагам ремонта/покупката на нови стопове. Поздрави Редактирано 12 Октомври 2019 от Minkar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 12 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2019 Няма проблем с прегледа докато не изгорят всичките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 13 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2019 А сигурен ли си, че това са твоите стопове? Може някой да е решил чужд проблем с изгорели диоди... и това вече е твой проблем! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 13 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2019 (Редактирано) Неговите са си, най-вероятно нещо вътре се е счупило от удара. В другата тема пише че нещо тракало в смия стоп още преди да изгорят: Трябва да се отвори стопа и да се види какво е станало. Не мисля че има изгорял диод, по скоро прекъснато захранване от модула до матрицата с диодите. Аз също съм с диодни стопове и съм забелязал че когато акумулатора е доста изтощен някои от диодите в стоповете не светят и приличат на изгорели. След като се зареди обаче или запаля колата, проблема изчезва. Така че трябва да се има в предвид че ако самата букса на стопа прави лош контакт причиняващ спад на напрежението, може да се получи този ефект. Възможно е също спад на напрежението причинен от единия стоп да афектира и другия ако са свързани към един източник на ток. Това може да се провери чрез откачане на единия стоп от буксата: ако всички диоди на другия светнат значи е от него. Редактирано 13 Октомври 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Minkar Публикувано 13 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2019 Мерси за отговорите, Аз колата наистина я ударих яко, но преди около 9-10 месеца и не я бях платил цялото каско, затова така се получи сега да правя ремонта. След удара не е имало проблеми със стоповете. От това което е писал Jass направо настръхвам, не съм се сетил да снимам серийни номера. Сервиза, който ми прави ремоните ми беше препоръчан и от самия ремонт съм доволен. Надявам се наиситина нещо да не прави контакт стопа и ако се свали и сложи на ново да проработи. Дали компютъра на колата дава индикация дори при един изгорял диод? Дали има вероятност да съм карал известно време с изторели диоди и компютъра да ги е хванал сега при демонтажа/монтажа. Струва ми се че да ти изгорят едновременно диоди и на двата стопа е 1:1000. Все пак няма ли някои сервиз с добро реноме, който да се занимава с такива неща. Аз звънях на един но никой не ми вдигна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Minkar Публикувано 29 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2019 Колеги а дали има възможност да си сложа вътрешни стопове с крушки индака временно да закърпя положението. Предполагам че технически ще станат нещата. Въпроса е от гледна точна сигурност, а и не искам да предизвиквам подигравки.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване