Jump to content

Проблем с халдекс


Preslav08

Recommended Posts

Здравейте, нов съм във форума и не ми се искаше да пускам тема гледах по интернет, но така и не открих нещо та и до тук опрях.

Та ще действам към въпроса, имам Ауди А3 99г. 1.8tq и проблема ми идва от там, че при ниска скорост задницата се влачи. Сменил съм и масло и филтър даже смених целия диференциал с контролера и помпата, но проблема си е същия. Грешки на VCDS няма записани и като изключа бушона за халдекса продължава да си е включен и се изключва чак като изключа буксите при диференциала което ме озадачава и наистина не знам къде може да е проблема. Ако някой знае или има идея къде може да бъде проблема ще съм му крайно благодарен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не би трябвало като изключиш бушон на халдекса да е зацепено отзад. Обади се на Пацо той е на ти с халдекса първо поколение.

 0888941461 Пацо.

 Аз имах проблем с нарушена геометрия и постоянно ми зацепване отзад. И светеше грешка на есп. Но при махане на бушона въртеше само предните гуми.

 След стенд грешката загасна на втория завой.

Редактирано от bobitur
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи out тестове на помпата и в движение да ли го зацепва и отцепва. Направи логове на 4 колела на абс да ли показват еднакви стойности. При мен заден десен датчик беше изкокнал много и при всяко спиране под 5 км. Зацепване абс.  

 Вдигни колата и завърти едната задна гума. Другата трябва да се върти на обратно. После подпри задна лява и завърти задна дясна. И обратното същия тест. Ако не предава към диференциал движението значи не е заварен. 

 Да нямаш някакъв контролер скрит някъде да зацепва постоянно отзад.

Редактирано от bobitur
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диференциала не е заварен те и двата не са. А за тоя скрит контролер силно ме съмнява ,че и двата халдекса ще имат за това го изключвам. Не се бях седил за теста с помпата, имаш впредвид да му направя output тест с vcds нали така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А вие двамцата, имате ли и най-беглата идея, как е устроен халдекс диференциалът, принципи на действие, начини на контрол/задействане? ^_^

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много даже имам представа. След като от няколко месеца човъркам да направя от 2 един работещ халдекс. И благодаря за което Пацо ме насочва по телефона.

 И който му трябва части да пита имам доста останали, без контролера, на който му е заминала електрониката, но е със здраво стъпково моторче.

Да с оут тест може даже и да го зацепиш/отцепиш в движение. 

 Провери си датчиците на абс с лог дали дават еднакви стойности. Особено предните.

Редактирано от bobitur
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи лог в движение, като гледам снимката само предните са 1 км. А задните 0. Колко ти гори колата, разхода висок ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В движение първия ред си отчита еднакви стойности за всички колела, а разхода...смесено каране като 40 на 60% градско извънградско като извънградско подържам няква скорост от 120 понякога повече ми гори 12/100

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Колега не знам дали си оправил проблема, но аз свалях моя Халдекс Драйвинг преди 15 дена и имаше електроника преди помпата му. Но аз съм с А3 99г. дано да съм помогнал но мисля че ако имаш проблем и имаш такава електроника е от там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега аз в крайна сметка се свързах с Пламен (човека който ми препоръчаха нагоре в темата). Аз имах два халдекс диференциала и се оказа, че единия е със заминала електроника, а другия със заминала механика. Направи от двата един и заработи, но пак имаше стържене. Обясни ми, че вътре има едни огледални дискове които с времето матират и от там идва тоя звук, реално като работа няма проблем всичко работи, но го има тоя звук. В крайна сметка го оправи до колкото можа и сега звука го имам няколко километра и след това изчезва и далеч не е толкова силен колкото беше, но до сега не съм срещал човек който да си върши толкова добре работата колкото Пламен, отдели колкото време трябва по нощите и направи всичко възможно и евала наистина си върши работата както трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

🤤 Евала, останаха малко хора като него, които не търсят само бърза печалба, на гърба на други.

 Лично аз не съм го виждал, само по тел. Комуникирах, и ми обърна доста внимание, без нищо да съм му дал.

 Със съвети и предположения, реших проблема си.

 Поклон пред такива хора ако имам път към столицата, ще го почерпя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте колеги, някой има ли ключ за смяна на халдекс филтър, първо поколение да му го заема за малко. Аз съм от Пловдив. Мисля да сменя филтъра и маслото на моето ТТ 2000г.. Ще почерпя. Мерси 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колега преди 4 месеца свалях целия Халдекс заедно с окачването му. Няма смисъл да се мъчиш с ключ. Сваля се едно странично окачване на Халдекса, което е точно пред филтъра ти. Един тампон към купето и 2 или 3 болта към Халдекса са и го отвиваш с тръбния ключ. Ако си със същия модел наливането на новото масло става точно от другата страна, не чети по форумите че става от пробката за източване. Приложих ти снимка на моя Халдекс почистен и обслужен.Пробката е със шесто грам и е най в дясно на снимката . Достъпна е само не пълни твърде бързо.За мен меше лесно на двора но под колата е трудничко. Това е в положение както е на колата, тези които се виждат отгоре не са достъпни, тази е най в дясно и е за проверка на нивото. Дано съм помогнал.

IMG_20200308_143955.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих си пясъкоструйка.Затова са и тези силикони покрай валовете за да не влезе финия прах там. Това е точно след почистването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да допълня, не съм много сигурен откъде налях маслото. Имаше стрелка за ниво отстрани до пробката възможно е да не се вижда на снимката. Съжалявам ако колегата иска да го направи ще вляза  под колата утре и на място ще се сетя къде беше, все пак смених 22 тампона по задно окачване и не помня всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още една идея, може и през вентилационната тръбичка също. На снимката са две едната на Халдекса другата е на диференциала. Също се вижда на снимката в дясно. Бавно ще стане но сигурно, тази тръбичка е напъхан края и в задна лява греда на окачването някъде пред задното гърне има омазняване там.Другата на Дифа влиза в дясната част, не трябва да се бъркат.

Редактирано от Krasi F
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...