Марин9607 Публикувано 13 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2019 Колеги здравейте имам въпрос Някой има ли си на идея къде ми отива антифриза при положение че колата не загрява и не меши водата с маслото на около 100 200км и доливам 1.5л вода колата е а8 д3 4.2 бензин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 14 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2019 (Редактирано) Най-вероятно тече от някъде когато колата е загряла, след което бързо се изпарява. Има оцветители за антифриз - наливаш го, караш и след това светваш с черна светлина и виждаш точно от къде е текло. Редактирано 14 Октомври 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RUM-50 Публикувано 14 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2019 Вероятност има да е и гарнитура на някоя глава - просто го издухва през ауспуха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Марин9607 Публикувано 14 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2019 Възможно ли е да е от радиатора на парното тъй като топло не ми духа и задните прозорци се запотяват Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 15 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2019 За 100 - 200 км. 1,5 литра ,ако е пукнато радиаторчето на парното ще ти са пълни краката с антифриз и ще мирише в цялото купе от изпаренията . За да нямаш парно или е запушено или имаш въздух в системата. Колата има ли газова уредба? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 15 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2019 Какъв антифриз‽ Колегата пише че долива 1,5 литра вода на всеки 100-200 км. Едва ли е останал някакъв антифриз в системата. Тази влага от която му се запотяват стъклата може да е точно от тази вода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 15 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2019 Добре вода ,ако тече радиатора както предполага той и губи толкова вода за тези километри които е споменал няма ли да е мокро отпред в краката? Не ще да е запотено само задното стъкло ,а и преди водата е имало антифриз все пак а той е доста мазен всичко ще е оплескано отпред... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Марин9607 Публикувано 17 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 Отидох при майстор и неговата теза беше че трябва да се отворят главите според него е гарнитура а така тази кола се кара от много време Ако беше така досега нямаше ли да издаде багажа..? CRASH77 без газова уредба е.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 Направете химичен тест за изгорели газове в антифриза и веднага ще се разбере. Не да раздигате главите, щото тече от някъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atlantis Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 То може да тече от някъде без да смесва водата с газовете. При старите шкоди често се случва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toshko Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 Ако 1.5 литра вода отива в цилиндрите на всеки 100-200 км. няма ли да пуши зверски от зад? И аз мисля, че може да тече от някъде. Идеята по-горе с боята във водата/антифриза звучи много умна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 On 10/14/2019 at 12:51 AM, Марин9607 said: Някой има ли си на идея къде ми отива антифриза при положение че колата не загрява и не меши водата с маслото на около 100 200км и доливам 1.5л вода колата Това си е голям теч, който не би следвало да е трудно да се открие. Просто с едно фенерче виж откъде тече и отстрани теча. Ако тече само по време на движение, т.е. причината за теча е налягането в затворена система, почти сигурно е от някоя недобре затегната скоба за водно съединение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 Или пукнатина някъде, която се отваря само като загрее. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 Да, мислех и за това, но малка пукнатина, която се отваря да тече при загряване, не би могла да доведе до толкова голям теч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bruce Публикувано 18 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2019 Наливаш антифриз, колкото по-концентритан, толкова по-добре. Караш колата докато загрее хубаво половин, един час и после се оглежда за течове. Ако имаш късмет може да се чуе от къде съска, но със сигурност ще видиш теча. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 18 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2019 Литър и половина на всеки 3 часа каране (вземам 50 км/ч за средна скорост) горе долу излиза по 2 - 3 капки на секунда. Ако капе върху гореща част от двигателя не е проблем да се изпари и да не се види нищо. Затова са измислили този метод с фосфоресциращ оцветител и черната светлина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bruce Публикувано 18 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2019 Kогато е топъл мотора и системата е под налягане се вижда, пък и остава сериозно петно. Това е голям теч, ако е само един разбира се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 18 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2019 А може и да се надуе системата и да се огледа отвсякъде дали няма да цръцка антифриз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bruce Публикувано 18 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2019 То от гарнитурата надува достатъчно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nestle_2o1o Публикувано 19 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2019 И при мен губеше 1л -1.5л, оказа се, че радиатора има малка дупчица и при загрял двигател започва да капе... Смяна на радиатор и всичко е перфе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JVG Публикувано 24 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2019 Здравей, мога да ти кажа от къде е загубата на антифриз На 14.10.2019 г. at 0:51, Марин9607 написа: Колеги здравейте имам въпрос Някой има ли си на идея къде ми отива антифриза при положение че колата не загрява и не меши водата с маслото на около 100 200км и доливам 1.5л вода колата е а8 д3 4.2 бензин Има една пластмасова тръбичка която се троши с течение на времето и антифриза започва буквално да се излива Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване