Itsotupalkata Публикувано 14 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2019 Здравейте колеги. Колата ми е ауди а4 б5,и от 6 месеца има проблем с паленето.Отначало не палеше 1-2пъти в месеца като я оставя за половин час след това пали.В останалото време си пали без проблем.Ходила е поне 6 пъти на диагностика в сервиз.Сменени са следните неща нови:обтегач и верига валове и трака повече от старата, ангренаж и ролки,реле372,датчик колянов вал, датчик разпределителен вал,дебитомер,датчик температура, и сега не иска да запали въобще. Като махна маркуча за бензин и завъртя,хвърля.Ако някой може да помогне ще съм му благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skype68 Публикувано 15 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2019 Модел, мотор, или да хвърляме боб? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Itsotupalkata Публикувано 15 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2019 Ауди А4 авант,Бензин-газ 1.8 1999година Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
h3mm Публикувано 15 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2019 Бобината пуска ли ток? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Itsotupalkata Публикувано 15 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2019 Пуска Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Смърфа Публикувано 15 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2019 Покарай на бензин няколко дни и отиди да ти я види газаджия след това ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 15 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2019 преди 5 минути, Смърфа написа: Покарай на бензин няколко дни..... Преди 23 часа, Itsotupalkata написа: .....и сега не иска да запали въобще. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 15 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2019 Според мен са износени и трябва да се сменят четките на стартера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 15 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2019 (Редактирано) Преди 5 часа, nickgaidarov написа: ......трябва да се сменят четките на стартера. На 14.10.2019 г. at 19:08, Itsotupalkata написа: Като махна маркуча за бензин и завъртя.... Мдааа...... Имам някаква идея, защо все още цвъкаш във форума. Дано да греша. Редактирано 15 Октомври 2019 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 16 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2019 Дядо НИКО, явно не знаеш, че при износени четки на стартера той върти, но колата не може да запали. Както и това, че този процес става постепенно, точно както в случая. Така че човек винаги има какво да научи, макар и вече в пенсионна възраст. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 16 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2019 3 hours ago, nickgaidarov said: при износени четки на стартера той върти, но колата не може да запали. Зависи какво разбираш под "износени четки" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 16 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2019 (Редактирано) Именно това имам предвид под "постепенно износване". Всичко е точно както описва проблема си колегата. При нови четки всичко е ОК, постепенно с износването им паленето става все по-трудно, и накрая при тоталното им износване, колата вече не ще да пали въобще. От нови до тотално износени четки колко десети от милиметъра или може би милиметри са необходими да се снемат от графита им не съм запознат, но предполагам би могло да се намери някъде. Редактирано 16 Октомври 2019 от nickgaidarov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 16 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2019 един сантиметър Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bruce Публикувано 16 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2019 5 hours ago, nickgaidarov said: не съм запознат Toгава не коментирай. Пишеш тотални глупости. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 16 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2019 (Редактирано) 6 hours ago, robobug said: един сантиметър Благодаря. 5 hours ago, bruce said: Toгава не коментирай. Пишеш тотални глупости. Изключително малоумен коментар. Не съм запознат с нещо маловажно, което не е съществено за решаване на проблема. А самото решение съм го дал. Пък и не прибързвай толкова с категоричните изводи... Това, че си се регистрирал преди броени минути по-скоро е предпоставка малко повече да четеш, отколкото да коментираш. Редактирано 16 Октомври 2019 от nickgaidarov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
h3mm Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 Гайда, ти си моя идол за трол номер едно. Поне ме кефиш че не цепиш басма на никои. По темата - да няма проблем с имобилайзера? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bruce Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 (Редактирано) 16 hours ago, nickgaidarov said: Благодаря. Изключително малоумен коментар. Не съм запознат с нещо маловажно, което не е съществено за решаване на проблема. А самото решение съм го дал. Пък и не прибързвай толкова с категоричните изводи... Това, че си се регистрирал преди броени минути по-скоро е предпоставка малко повече да четеш, отколкото да коментираш. Попрегледах ти мненията и установих, че си технически неграмотен. On 10/14/2019 at 8:08 PM, Itsotupalkata said: Здравейте колеги. Колата ми е ауди а4 б5,и от 6 месеца има проблем с паленето.Отначало не палеше 1-2пъти в месеца като я оставя за половин час след това пали.В останалото време си пали без проблем.Ходила е поне 6 пъти на диагностика в сервиз.Сменени са следните неща нови:обтегач и верига валове и трака повече от старата, ангренаж и ролки,реле372,датчик колянов вал, датчик разпределителен вал,дебитомер,датчик температура, и сега не иска да запали въобще. Като махна маркуча за бензин и завъртя,хвърля.Ако някой може да помогне ще съм му благодарен. Дай 3-4 пъти на контакт за по 5 секунди без да въртиш и после пробвай да запалиш. Ако стане, измери налягането в горивната рейка, най-вероятно е заминала бензинова помпа, регулатор на налягането или някой вакуум, който влиза вътре. Редактирано 17 Октомври 2019 от bruce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bessen Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 Като дадеш на контакт, без да развърташ мотора, помпата трябва да заработи 2-3 секунди - чува се най-добре в багажника. Ако не го прави може да е ЕКУ-то. Имал съм подобен проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 При бепет, помпата работи само след получаване сигнал от датчик колянов вал, че същият е завъртян, преди това (на контакт) е мъртва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bruce Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 При късните С5 заработва при контакт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bessen Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 Преди 3 часа, NIKO написа: При бепет, помпата работи само след получаване сигнал от датчик колянов вал, че същият е завъртян, преди това (на контакт) е мъртва. Моята е б5 от подписа ми и на контакт сработва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aldygreen Публикувано 19 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2019 При износени четки стартерът или върти бавно или въобще не върти. Ако върти нормално, четките и хич да ги няма, моторът трябва да запали или поне да даде чатлак. Но понеже колата е била подложена на торнадо от "криворъчковците", поразиите вече са на цена на един нормално работещ оборудван двигател втора ръка. Поне "дефектните" части върнаха ли ги? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 20 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2019 Степента на износване на четките няма никаква връзка със скоростта на въртене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 20 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2019 При мен при износени четки стартера въобще не върти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aldygreen Публикувано 20 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2019 (Редактирано) Трябва да се прави разлика между нормално и пределно износване на четките на стартера. При нормалното работно износване контактното съпротивление четка/колектор почти не се променя и е от порядъка на стотни от ома, при токове от порядъка на стотина ампера. При силното износване контактното съпротивление нараства, при което стартовият ток намалява. Съответно и скоростта на въртене намалява, докато съвсем спре. Колко бързо ще се развие този процес зависи от условията на експроатация. Не го приказвам по разкази от книжки, а от собствен опит. Редактирано 20 Октомври 2019 от aldygreen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване