Jump to content

Колата не пали


Itsotupalkata

Recommended Posts

Здравейте колеги.

Колата ми е ауди а4 б5,и от 6 месеца има проблем с паленето.Отначало не 

палеше  1-2пъти в месеца  като я оставя за половин час след това пали.В останалото време си пали без проблем.Ходила е поне 6 пъти на диагностика в сервиз.Сменени са следните неща нови:обтегач и верига валове и трака повече от старата,

ангренаж и ролки,реле372,датчик колянов вал, датчик разпределителен вал,дебитомер,датчик температура,

и сега не иска да запали въобще.

Като махна маркуча за бензин и завъртя,хвърля.Ако някой може да помогне ще съм му благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, Смърфа написа:

Покарай на бензин няколко дни.....

 

 

Преди 23 часа, Itsotupalkata написа:

.....и сега не иска да запали въобще.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, nickgaidarov написа:

......трябва да се сменят четките на стартера.

 

На 14.10.2019 г. at 19:08, Itsotupalkata написа:

Като махна маркуча за бензин и завъртя....

Мдааа......

Имам някаква идея, защо все още цвъкаш  във форума. Дано да греша.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дядо НИКО, явно не знаеш, че при износени четки на стартера той върти, но колата не може да запали.

Както и това, че този процес става постепенно, точно както в случая.

Така че човек винаги има какво да научи, макар и вече в пенсионна възраст.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, nickgaidarov said:

 при износени четки на стартера той върти, но колата не може да запали.

Зависи какво разбираш под "износени четки" :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно това имам предвид под "постепенно износване".

Всичко е точно както описва проблема си колегата. При нови четки всичко е ОК, постепенно с износването им паленето става все по-трудно, и накрая при тоталното им износване, колата вече не ще да пали въобще. От нови до тотално износени четки колко десети от милиметъра или може би милиметри са необходими да се снемат от графита им не съм запознат, но предполагам би могло да се намери някъде.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Редактирано от nickgaidarov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, robobug said:

един сантиметър

Благодаря.

 

5 hours ago, bruce said:

Toгава не коментирай. Пишеш тотални глупости.

Изключително малоумен коментар. Не съм запознат с нещо маловажно, което не е съществено за решаване на проблема. А самото решение съм го дал. 

Пък и не прибързвай толкова с категоричните изводи...:loldev:

Това, че си се регистрирал преди броени минути по-скоро е предпоставка малко повече да четеш, отколкото да коментираш.

Редактирано от nickgaidarov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16 hours ago, nickgaidarov said:

Благодаря.

 

Изключително малоумен коментар. Не съм запознат с нещо маловажно, което не е съществено за решаване на проблема. А самото решение съм го дал. 

Пък и не прибързвай толкова с категоричните изводи...:loldev:

Това, че си се регистрирал преди броени минути по-скоро е предпоставка малко повече да четеш, отколкото да коментираш.

Попрегледах ти мненията и установих, че си технически неграмотен.

 

 

On 10/14/2019 at 8:08 PM, Itsotupalkata said:

Здравейте колеги.

Колата ми е ауди а4 б5,и от 6 месеца има проблем с паленето.Отначало не 

палеше  1-2пъти в месеца  като я оставя за половин час след това пали.В останалото време си пали без проблем.Ходила е поне 6 пъти на диагностика в сервиз.Сменени са следните неща нови:обтегач и верига валове и трака повече от старата,

ангренаж и ролки,реле372,датчик колянов вал, датчик разпределителен вал,дебитомер,датчик температура,

и сега не иска да запали въобще.

Като махна маркуча за бензин и завъртя,хвърля.Ако някой може да помогне ще съм му благодарен.

Дай 3-4 пъти на контакт за по 5 секунди без да въртиш и после пробвай да запалиш. Ако стане, измери налягането в горивната рейка, най-вероятно е заминала бензинова помпа, регулатор на налягането или някой вакуум, който влиза вътре.

Редактирано от bruce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като дадеш на контакт, без да развърташ мотора, помпата трябва да заработи 2-3 секунди - чува се най-добре в багажника. Ако не го прави може да е ЕКУ-то. Имал съм подобен проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При бепет, помпата работи само след получаване сигнал от датчик колянов вал, че същият е завъртян, преди това (на контакт) е мъртва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, NIKO написа:

При бепет, помпата работи само след получаване сигнал от датчик колянов вал, че същият е завъртян, преди това (на контакт) е мъртва.

Моята е б5 от подписа ми и на контакт сработва.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При износени четки стартерът или върти бавно или въобще не върти. Ако върти нормално, четките и хич да ги няма, моторът трябва да запали или поне да даде чатлак. Но понеже колата е била подложена на торнадо от "криворъчковците", поразиите вече са на цена на един нормално работещ оборудван двигател втора ръка. Поне "дефектните" части върнаха ли ги?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се прави разлика между нормално и пределно износване на четките на стартера. При нормалното работно износване контактното съпротивление четка/колектор почти не се променя и е от порядъка на стотни от ома, при токове от порядъка на стотина ампера. При силното износване контактното съпротивление нараства, при което стартовият ток намалява. Съответно и скоростта на въртене намалява, докато съвсем спре. Колко бързо ще се развие този процес зависи от условията на експроатация. Не го приказвам по разкази от книжки, а от собствен опит.

Редактирано от aldygreen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...