Jump to content

Автоматик приплъзва


RhythmiX

Recommended Posts

Здравейте колеги,от известно време скоростите приплъзват.

Миналата година рециклирах хидро в МиД авто гр.Варна.

След 3к километра скъсах вал на кутията и сложих друхчга втора употреба.

 

Минал съм 30к км. И нямах проблеми досега в началото между 3-та и 4-та риташе,но с времето спря сега от известно време се появи това с приплъзването.

прави го го най-вече когато колата е загряла.

 

Ето подобен клип:

 

 

Прави нещо подобно.

четох че може да е от нивото на маслото,но как се проверява нивото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е много странно..значи това да го приемам,като нормално ли? Хаха

след рециклажа и смяната на кутията защо не съм го забелязал това не знам.

не съм с оригинално масло викам да го сменя,че минах 40к км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи при мен май ще се окаже Transmission Speed sensor (g182)

 

Както споменах по-горе скоро ми умря датчика на коляновия вал ( Engine Speed Sensor )  Колата отказваше да пали,сменихме го и всичко заспа,но един стар майстор беше ми споделил,че по принцип е хубаво да се погледне и въпросния датчик за скоростта на СК.кутия, обикновено заминавали и двата по едно и също време.

Днес направих едно сверяване с вагком с колата на мой приятел,на които кутията му е рециклирана цялостно наскоро и колата превключва без да се усеща спомената междинна скорост.

 

Ето картината:

 

На моето Ауди 

https://ibb.co/L1xkpCx
https://ibb.co/TR4Qm7m

На Аудито с рециклирана СК.кутия

https://ibb.co/DG40Ffy
https://ibb.co/fFcFkgy

 

В международните форуми има коментирано и много хора споделят,че приплъзването идва от разликата в данните на двата сензора.

 

Какво е вашето мнение? Къде се намира точно този датчик и как стои въпроса със смяната му?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, понеже гледам че си правил доста по кутията, да те питам преди да оправиш хидрото имаше ли симптоми на разкачване и закачване при по-ниски предавки, там 3-та и 4 та примерно. Защото аз като карам на ниска скорост и съм отпуснал педала на газта и реша да подам по-рязко газ се усеща едно тупване при закачането. На 5-та и 6-та определено го няма това нещо. И най-важното не е свързано с превключването на скоростите, а с подаването на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 hours ago, RhythmiX said:

Значи при мен май ще се окаже Transmission Speed sensor (g182)

В международните форуми има коментирано и много хора споделят,че приплъзването идва от разликата в данните на двата сензора.

това е на място, можеш ли да направиш лог в движение, защото тогава със сигурност няма да са еднакви стойностите? Поне не ми се струва, че е възможно, но зависи и къде мери всеки един от датчиците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уикенда ще направя колега.

Аз ги гледах живите данни в движение,но не съм сигурен дали правих лог. Спомням си само,че имаше разлика в данните на двата датчика.

Тези датчици дават едни от най-важните данни за движението на колата.

Единият дава данни за обороти на двигателя,а другият за оборотите на скоростната кутия. По моята логика  ако има разминаване в стойностите няма как да няма не забележими симптоми в поведението на автомобила.

 

Вие какво ще кажете?

Някок знае ли как стоят нещата със смяната на въпросния датчик?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

време е да сменяш маслото на кутията заедно с филтъра и една промивка по време на смяната, и най добре е да е на машина която го прави...Успех !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дори и на stronic се сменя нормално на 60 000, на типтроник може на толкова или 80 000. 

с 30 000 няма да сбъркаш, но е прекалено...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Ето лог файл в движение на стойностите от датчика за оборотите на коляновия вал и сензора за оборотите на скоростната кутия.

 

image.thumb.png.5511769a579618ad7bc8ff2ded394107.png

Датчика на коляновия вал ме изостави и е сменен с нов.

Разликата в оборотите нормална ли е или се получава от разминаване и трябва да сменяма и датчик за обороти на ск.кутия?

Редактирано от RhythmiX
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 10/26/2019 at 6:43 PM, carbonado said:

време е да сменяш маслото на кутията заедно с филтъра и една промивка по време на смяната, и най добре е да е на машина която го прави...Успех !

 

Точно на тези кутии не се препоръчва смяната на маслото с машина. Също така МиД препоръчват първата смяна след рециклиране на хидро да е след 2000км, за да им аважала гаранцията... Ама то няма как да докажат дали е сменено на толко. 

 

On 10/18/2019 at 10:59 AM, mili 75 said:

имаше ли симптоми на разкачване и закачване при по-ниски предавки, там 3-та и 4 та примерно.

 

Аз имах, и пак имам този проблем. Забелязал съм че го прави на 3та когато я изръчкам и пусна газта оборотите падат все едно съм бутнал на N. С рециклирано хидро съм защото се бе счупил фрайлауф-а??? или нещо такова вътре. И понеже бях свалил кутията смених всичко вътре. И отново го прави същото нещо!!! На СПОРТ го няма този проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мене прави някакви мизерии като я сръчкам, дори не е свързано с превключването на скорости, някак по-грубо поема с едно тупване като й подам рязко газ на ниска предавка. На 5-та и 6-та не се усеща, сигурно защото е по-малък напъна. А на този счупен фрайлауф в хидрото, какви са му симптомите, че чувам и други колеги са страдали от същото без дори да знаят, докато не отворят кутията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На равно с малка газ почваше да ми придръпва. На 3та ми клатеше най-много. А понякога при ускорение се замисляше и нещо удряше яко вътре. Хидрото се оказа рециклирано от някой преди мен около 2015, колата е в мен от 02.2017 и още тогава имаше ядове с него. Понеже не знаех от какво са ударите отворих и кутията, която се оказа ок и май напразно налях едни 2000+ лв... Сега поне си карам спокойно.

 

2000км след ребилда 3та и 5та влизаха с ритници помеждудругото, някой даже ми каза че било от износване на кутията... но всичко след време заспа.

Редактирано от fxa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи искаш да кажеш, че всичко е идвало от хидрото, защото и аз имам някои подобни симптоми. Кутията си превключва добре, но и аз съм усещал придърпвания с малко газ и си мислех, че е нещо от горивната система и също това влизане с удар при по-агресивно каране, независимо дали се превключва предавка или просто се подава по-рязко газ на същата. И аз започвам все повече да мисля, че хидрото не е читаво, а този счупен фрайлауф в него да е виновен за това тупване при подаване на газ, когато преди това е била на свободен ход колата.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен понякога като я натисна здраво и вдига някъде на 2500 оборота и сменя предавките, набира, но оборотите си седят в този диапазон 2300/2500, като CVT кутия на Нисан ми изглежда малко :)

някой ми бе казал, че това се наричало "кашкавален" ефект от хидрото, но може и да е друго. При вас има ли подобно, може да го снимам някой път

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето може-би най-доброто клипче в Тубата за обикновени автоматици на български. Да, направено е с рекламна цел на определен сервиз, но информацията в него е универсална и името на сервиза може да не се взема под внимание. Линка е точно от където се говори за този проблем:

 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...
On 10/15/2019 at 5:04 PM, kpematop said:

Между трета и четвърта има междинка, с повече газ я няма.

в какво се изразява тази междинка между 3 и 4?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...