stasko24 Публикувано 16 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2019 Здравейте, Не бях карал колата за известно време 3-4 дни, като преди това бях заредил колата на една от големите вериги бензиностанции, та след като влязох в колата и я запалих чух странен звук от към двигателя, първо си помислих, че са веригите, но не изчезна и след като позагря колата... Проверих за какво става на въпрос и се оказа, че е от дюза / дюзи, та някой може ли да ми препоръча сервиз където могат да ми ги свалят и рециклират и вярно ли е, че след като се рециклират и се намаля дебита, има ли голяма разлика във вървенето? Ще помоля само за конкретни отговори с хора/ сервизи които могат да ми помогнат с гореописаното. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 16 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2019 как разбра, че са дюзи? Какво прави, прочете ли я? За кое населено място става дума? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stasko24 Публикувано 16 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2019 Извинявам се, пропуснал съм да добавя за кой град става на въпрос - София, разгледах признаците, за жалост компютъра не е в мен тези дни, за да съм сигурен, но звукът е същият като този тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 16 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2019 Като гледам клипа човекът сменя дихтунга. Ако е това причината при теб, не е от горивото и едва ли да се види с компютъра, но все пак трябва да се види какво излиза като грешки и показания на дюзи. Ако има някакви отклонения като гледаш с компютър поне ще видиш с кой цилиндър да започнеш. Виж на 13 и 14 канал. Ако има големи отклонения на някой, над 1-2 става дума, от него почвай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 16 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2019 (Редактирано) да, звучи като на дихтунг на дюзата. Сменяш и си ти за къси пари, така че може и да не си за дюзи. Редактирано 16 Октомври 2019 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stasko24 Публикувано 21 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2019 Здравейте колеги, Първо искам да благодаря на всички отзовали се. Оказа се, че не е дюза, а моторчето на дроселовата клапа, понеже вътре е с пластмасови зъби които се износват и трябва да се смени, чисто нова клапа на VDO с 2 години гаранция ми излезе 567 лв. От това, че не можеше да се настрои и дроселовата клапа започна да ми сети и чек енджина на таблото, защото вихровите клапи не могат да работят нормално и те. След смяната ще проверя дали ще се оправят вихровите клапи, ако не се оправят имам 2 варианта: - рециклиране на моторчето - премахване на вихровите клапи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 21 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2019 Има комплект зъбни колела за дросела по 60лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 22 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2019 Дроселът участва ли в управлението на двигателя, или само за плавно гасене? Срещам противоречиви мнения, като повечето твърдят, че само гаси... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stasko24 Публикувано 24 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2019 На 21.10.2019 г. at 16:56, pe6koo написа: Има комплект зъбни колела за дросела по 60лв Старият го прибрах и ще търся такъв комплект, за да го оправя и не дай си боже да ми потрябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 24 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2019 Колата оправи ли се след смяна на дросела? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stasko24 Публикувано 24 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2019 На 22.10.2019 г. at 7:41, Audi V6 написа: Дроселът участва ли в управлението на двигателя, или само за плавно гасене? Срещам противоречиви мнения, като повечето твърдят, че само гаси... Ами честно казано, след като не работеше дросела и турбината също не надуваше, вихровите клапи не могат да се регулират правионо и от това също се натрупват още грешки. А няй-вероятно има и още неща които могат да станат ако не работи правилно. П.с След смяната на дросела всичко си заработи нормално, не съм сменял друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 24 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2019 Супер, мерси за инфото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване