Jump to content

Дюзи ремонт 233 к.с


stasko24

Recommended Posts

Здравейте, 

 

Не бях карал колата за известно време 3-4 дни, като преди това бях заредил колата на една от големите вериги бензиностанции, та след като влязох в колата и я запалих чух странен звук от към двигателя, първо си помислих, че са веригите, но не изчезна и след като позагря колата... 

Проверих за какво става на въпрос и се оказа, че е от дюза / дюзи, та някой може ли да ми препоръча сервиз където могат да ми ги свалят и рециклират и вярно ли е, че след като се рециклират и се намаля дебита, има ли голяма разлика във вървенето? 

 

Ще помоля само за конкретни отговори с хора/ сервизи които могат да ми помогнат с гореописаното.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, пропуснал съм да добавя за кой град става на въпрос - София, разгледах признаците, за жалост компютъра не е в мен тези дни, за да съм сигурен, но звукът е същият като този тук.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам клипа човекът сменя дихтунга. Ако е това причината при теб, не е от горивото и едва ли да се види с компютъра, но все пак трябва да се види какво излиза като грешки и показания на дюзи.

Ако има някакви отклонения като гледаш с компютър поне ще видиш с кой цилиндър да започнеш.

Виж на 13 и 14 канал. Ако има големи отклонения на някой, над 1-2 става дума, от него почвай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, звучи като на дихтунг на дюзата. Сменяш и си ти за къси пари, така че може и да не си за дюзи.

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, 

Първо искам да благодаря на всички отзовали се. 

Оказа се, че не е дюза, а моторчето на дроселовата клапа, понеже вътре е с пластмасови зъби които се износват и трябва да се смени, чисто нова клапа на VDO с 2 години гаранция ми излезе 567 лв. 

От това, че не можеше да се настрои и дроселовата клапа започна да ми сети и чек енджина на таблото, защото вихровите клапи не могат да работят нормално и те.

След смяната ще проверя дали ще се оправят вихровите клапи, ако не се оправят имам 2 варианта:

- рециклиране на моторчето

 - премахване на вихровите клапи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дроселът участва ли в управлението на двигателя, или само за плавно гасене? Срещам противоречиви мнения, като повечето твърдят, че само гаси...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 21.10.2019 г. at 16:56, pe6koo написа:

Има комплект зъбни колела за дросела по 60лв

Старият го прибрах и ще търся такъв комплект, за да го оправя и не дай си боже да ми потрябва. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 22.10.2019 г. at 7:41, Audi V6 написа:

Дроселът участва ли в управлението на двигателя, или само за плавно гасене? Срещам противоречиви мнения, като повечето твърдят, че само гаси...

Ами честно казано, след като не работеше дросела и турбината също не надуваше, вихровите клапи не могат да се регулират правионо и от това също се натрупват още грешки. А няй-вероятно има и още неща които могат да станат ако не работи правилно. 

 

П.с След смяната на дросела всичко си заработи нормално, не съм сменял друго. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...