Jump to content

Всякакви въпроси за А8 D4/FACELIFT 2014-2016/


plamen sf

Recommended Posts

Гледам преди три години съм пуснал тема,за модела преди фейса.Тогава имах А8 D4 4.2TDI/2011/. Бях много доволен от колата,нищо че беше дизел.Фен съм си на бензина.Съпоставено с другите флагмани на премиум марките,А8 е мноого по добро.Сега си купих А8 D4 4.0TFSI/2015/.Ще е интересно да се споделят мнения,снимки и всичко свързано с фейслифт модела.Все още колата не е при мен,така че не мога да кажа нищо за нея.Все още се чудя дали да я правя S8 пакет/оптика?Някой правил ли го е?Също се чудя кой точно модел джанти да и сложа?Това са евентуално нещата дето бих променил по колата.Дали има някой колега с А8 4.0TFSI,да даде малко мнения за модела?Какво е подобрено във фейслифта,освен фарове и стопове и всичко свързано с модела?Та нека си имаме и тема за фейслифта на тази прекрасна кола А8.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, Mustaka написа:

Направи я С8 с едно Рево emoji41.pngemoji91.png

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
 

 

Само с Revo няма как да стане S8, самият двигател е малко по-различен при S8, турбините, охладителната система, входящият въздух е по друг начин и т.н.

4.0TFSI в S6, S7 и A8 са идентични, на който му се чете си има SSP по въпроса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, разбира се, че няма да стане С8, но значително се подобряват параметрите на двигателя. По спомен от 0-100 я даваха за 5 секунди.

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@plamen sf Да това е така, но стейдж 1 при за S8 520 коня става между 649 и 684 коня дали S8 ще бъде 520 или 605 коня явно няма значение понеже от S8 с 605 коня вадят същите коне като от S8 с 520 коня.

 

Както и да е относно конете и засилването възможносите са ясни.

 

По-добре кажи тази A8-ца която очакваш със спортен диференциал ли е понеже тези с 4.2TDI са излизали стандартно с такъв, а при 4.0TFSI е било опция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен съм че и фабричните 435к.с. ще са достатъчни,все пак това е лимузина и целта и е друга.Но ще и сложа Рево.

Това дали е със спортен диференциал е май единственото нещо дето още не го зная.Имал съм 4.2TDI в D4  и 3.0TFSI  в А6 4G   и много ми харесваше.При тази е било опция,дано да го има...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Ейй, много напъвате да обясните колко са разликите между А8 и S8 :lol:

А8 с рево става повече от стоково S8 , веднаа да кажете че S8 с рево става още повече

баси , напрао не моо повервам !

Се едно ги карате секи ден тия S-ки , та разяснявате бахти! :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онези симпатяги от APR разправят, че S8 всъщност е около 570 коня и 750 Нм, а не 520 и 650. Напоследък е модерно всички да пишат по-малка мощност, така че не бих се учудил. А относно двигателя на S8 Plus - не е абсолютно същия, както някой каза нагоре. Има разни дребни разлики, макар че по-голямата част от разликата в мощността идва точно от софтуера и мисля 200 оборота повече му дават да се развърта преди ограничителя.

Аз всъщност тръгнах да пиша един въпрос и се разсеях - каква е далаверата от спортен диференциал? Моя го поръчах така навремето, ръчках там из менюто, разлика не мога да усетя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много помага да се избегне недозавиването, променяйки динамично предавания момент към едното или другото задно колело.
 

 

Редактирано от Mustaka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и може би най-важната част от обяснението на ауди относно спортния диференциал. Накратко казват, че усещането е все едно колата се кара на релси.

 

=========================================================================================================================================================================

Vehicles with conventional axle drives tend to under steer in fast corners. With the sport differential, it is like riding on rails. When turning into or accelerating in a curve, the majority of the torque is directed to the outside wheel, pushing the car into the curve. The system thus nips any tendency toward over steer or under steer in the bud.

=========================================================================================================================================================================

Вече как се усеща в реални условия идея си нямам понеже не съм карал кола със спортен диференциал.

 

За тези на които им се чете ето тук е цялто описание от самите Ауди.

 

Относно двигателите при стандартното S8 спрямо А8 има разлика в турбините, охладителната система, входящият въздух е по друг начин и т.н.

4.0TFSI в S6, S7 и A8 са идентични, на който му се чете си има SSP по въпроса.

Вече дали S8 Plus има конструктивни разлики спрямо S8 не съм се ровил да чета, но по-скоро е само софтуер.

 

В крайна сметка дори А8 с един ремап отива към 600 коня като предполагам добре ще дърпа макар и замисъла на А8 да е съвсем друг :D

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спортния диференциал не се усеща при нормално шофиране.. той тогава не се включва реално.

 

Само при много агресивно каране в завой се усеща как те избутва задното външно за завоя колело. Калояново както е малка писта с много завои е чудесно място за тест :) Ама трябват подходящи гуми...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз взех една с 8 ца 2013, ама много коне с хибридни турбини, сега мисля даунпайп и да и махам част от гърнетата. Някой ако е махал гърнета и даунпайп да сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички, които ми отговориха за диференциала. Да разбирам ли, че мога да го оставя на dynamic режим и да не го мисля, макар че аз обикновено карам доста спокойно?

 

Ето и линк към сайта на APR с разни измерени от тях стойности и потенциални ъпгрейди:

https://www.goapr.com/products/ecu_upgrade_40tfsi_s8.html

Доколкото знам компанията е американска, тук представители са им Overdrive. Преди време си мислех да тунинговам моята, после реших да изчакам да мине гаранцията... Сега гаранцията ми изтече, но вече не ми се занимава :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Аз щях да взимам такива, двуцветния вариант. От Ауди ми искаха ако не се лъжа 12000 лв.

Доколкото си спомням ти имаше А8, разгледай моделите на Vossen, имат много хубави 20-ки на по-нормални цени. Аз бях поръчал едни, но ми казаха директно от Vossen че няма да ми се съберат спирачките и се наложи да ги откажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А8 е да,утре най накрая трябва да го видя🤣

Иначе съм харесал тия от първата снимка,графитените.В Америка са големи фенове на Восен.Ама на мен са ми малко...странни?!Дай снимки какви си сложил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 11.02.2020 г. at 20:56, plamen sf написа:

Оглеждам се за джанти,колкото и да гледам само на един модел се спирам за сега..

Има ли някой с такива?

Screenshot_20200211-184544_Chrome.jpg

Screenshot_20200211-185543_Chrome.jpg

И аз такива бях решил да вземам, но май се отказах. Много популярни станаха и тея, като роторите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...