Jump to content

Всякакви въпроси за А8 D4/FACELIFT 2014-2016/


plamen sf

Recommended Posts

Здравейте. Имам следния проблем на свободен ход. Missfire в 6,7,8 цилиндър. При подаване на газ това спира, прави го само на свободен ход. Според майстора е възможно да е горивна помпа или бобини. Имате ли опит с нещо подобно? Засега само свещи съм сменил и си бяха в кофти състояние.

 

Колата е A8 D4.5 2016 4.0tfsi 435hp.

Редактирано от Траян Атанасов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен помпа в резервоара имаш още две за високо налягане ;)

Смени сервиза с някой който има идея от тоя мотор.

 

@plamen sf Ти нямаше ли подобна драма ?

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, P_PETKOV написа:

Освен помпа в резервоара имаш още две за високо налягане ;)

Смени сервиза с някой който има идея от тоя мотор.

 

@plamen sf Ти нямаше ли подобна драма ?

 

Смених сервиза да. Може би трябваше да почна от там, че имаше силен вакуум през капачката на маслото, заради което тривиално смених клапана на картерната вентилация (PCV) и цедката на турбините, но проблема с вакуума остана. На всеки ред цилиндри обаче има по още един клапан, който също отговаря за картерната вентилация. Цилиндри 1-4, които са от страната на пасажера, нямат прекъсване, а цилиндри 6-8 имат само на тихи обороти, докато цилиндър 5, който е от същата страна, няма прекъсване  .Това ме навежда на мисълта, че може би клапана на цилиндрите от страната на шофьора има някакъв проблем, понеже тези клапани са вързани към вакуум помпата, не ги дава като грешка на vagcom. 

 

Моята версия е че на тихи обороти, заради проблема с картерната вентилация, в горивната смес влизат изпаренията от картера и от там се получава бедна горивна смес и прекъсване в цилиндрите от 6 до 8. При подаване на газ, влиза свеж въздух и цилиндрите спират да прекъсват. Просто мои разсъждения, утре ще имам повече информация.

Редактирано от Траян Атанасов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудя се дали има възможност, новият PCV, който беше монтиран също да не е работещ? Взех оригинален, но симптомите останаха абсолютно същите, силен вакуум през капачката на маслото и държи 1000 оборота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип може да се е случил дефектен, но ще имаш мисфайъри на всички цилиндри, не само на 3 от тях. Огледай да не смуче въздух покрай въпросните цилиндри и от това да записва грешки. Другото е да размениш бобините на тези цилиндри и да видиш дали няма да се преместят и грешките на другите цилиндри - така ще разбереш дали проблема е в бобините. Предполагам, че свещи си сменял?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених свещи, разменях и бобини, не е от това. Мерихме компресия и 7 цилиндър няма никаква компресия. Ще се сваля двигател, да се търси причината. Може клапани, може вериги, може надран цилиндър, като последното според мен е малко вероятно, но все пак го има в играта. На другите цилиндри компресията е 10, еднаква за всички, докато на 8 цилиндър, компресията му е 8. Това ме навежда, че може да е разтегната верига, защото се е случвало при последователни цилиндри да е от това.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

П.с. свещта на 7 цилиндър, който няма компресия беше като нова.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да сваляш мотор огледайте с бороскоп/камера 7 и 8 цилиндър.

Възможно е да са вериги и/или оптегачи ...

 

За протокола ма какъв пробег е колата и по лонг лайф ли е обслужвана ?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е на 160 000 километра, но този мотор е на 50 000 километра, сменян е с нов. Нямам представа дали е по лонг лайф, наскоро я внесох. Ето малко видео от работата на мотора в момента 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако двигателят е сменян и е само на 50к, то няма значение дали е бил лонг лайф, в най-лошия случай ще му е сменено само веднъж маслото преди ти да я вземеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, P_PETKOV написа:

Преди да сваляш мотор огледайте с бороскоп/камера 7 и 8 цилиндър.

Възможно е да са вериги и/или оптегачи ...

 

За протокола ма какъв пробег е колата и по лонг лайф ли е обслужвана ?

 

Всеки казва, че ако са вериги или оптегачи, целият ред ще прекъсва. Top Garage обаче ме насочиха, че те са имали такъв случай и е било точно вериги. Не е давало грешка в центровката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, колата вече работи значително по-добре. Няма пушек, няма прекъсване на цилиндри. Възможно ли е след смяна на PCV да е трябвало време на системата да се раздвижи? Колата не беше палена 4 месеца преди това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колеги подвели са ме, подвел съм и вас. Центровката всъщност е добре, но е имало скъсана пружина на всмукателен клапан, това е бил проблема. Оказва се, че това е срещан проблем на този мотор, както и на други, които ползват същите пружини на клапаните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 40 минути, P_PETKOV написа:

Може да помислиш за такива

Благодаря за информацията, явно има решение за това. Засега обаче ще сменя само тази пружина, ако случайно го направи пак, ще се сваля мотора и ще се сменят всички с ъпгрейднати такива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...
На 12.02.2022 г. at 15:45, Траян Атанасов написа:

На който му е интересно, ето снимка на въпросната пружина

 

273908207_687133259120115_6425106764638824270_n.jpg

Колега здравеи имам подобен проблем може ли тел за връзка искам да те попитам някой неща

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте,от къде мога да си закупя  осигурителни планки за дистрониците,които да си монтирам сам?  Преди време колега ги продаваше тук,но към момента ги предлага сам със монтаж в сервиз. Тези планки ,явно са някакво българско изобретение ,щото не ги намирам по чуждите сайтове..Ако някой продава моля да ми пише...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Вече няколко пъти при студен старт, точно в момента на първото качване на обороти, веднага след натискане на старт бутона, оборотите падат за около половин секунда и веднага след това се вдигат нормално. Сякаш прекъсва потока гориво за момент. По принцип скоро ще влиза в сервиза за смяна на цедка и ще видят какво е, но ми е интересно ако някой има представа на какво може да се дължи това?

При студена кола го прави 4 от 5 пъти, при топла кола - не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Горивна помпа за високо налягане? (Ако е бензин)
Нека видят с кабел компютъра колко налагане изисква и сензора какво чете на релсата.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...