Jump to content

Всякакви въпроси за А8 D4/FACELIFT 2014-2016/


plamen sf

Recommended Posts

По принцип размера е 265/40/20 и аз се замислям да сложа 275/40/20, няма проблеми нали? Там има доста по-голям избор на модели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблеми, но малко по-различно се усеща колата. Примерно не можеш да я караш с препоръчаното налягане за 265, защото е много ниско. Трябва сам да си намериш подходящото. Воланът става по-тежък също така. За сметка на това километражът показва скоростта с абсолютна точност спрямо ГПС-а, докато при стандартните винаги има едни 7-8км разлика при магистрална скорост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

275/40/20 e доста по-адекватна алтернатива от 275/35/20. При последните има цели 2см разлика в диаметъра на гумата. Аз не бих ги сложил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Oригиналните 20-ки са ЕТ37 и пак 9J т.е. тези с ЕТ45 ще бъдат с 8мм по-навътре ;)

 

Eто и графично как ще изглеждат нещата.

 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ебати гадното?Искам да са максимално навън,ще се слагат и фланци евентуално,да са наравно с калника.Нямам идея какво ЕТ,да търся тогава?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкембе чакай да те образоваме малко, колкото е по-малко ет-то са толкова по-навън. А ти искаш да сложиш джанти с по-голямо ЕТ, демек ще бъдат доста по-навътре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момци, при смяната на зимните гуми с Жантите видях, че отзад има фланци 1см. Няма шанс да са оригинални, нали? В смисъл... в момента предните джанти стоят много грозно, навътре и се чудех, дали да не си купя фланци отпред. Питането е, има ли някакво негативно влияние на куатрото, абс, тракшън или някаква друга система?

ПП. Откакто съм я взел (2 месеца) про скорост 80-140 при натискане на спирачка ми носи надясно. Имате ли идея от какво може да е? Това го правеше и с другите гуми.

ПП2. Стеува ми се, че педала на спирачката хваща доста ниско. Как е при вас? Нормално ли е да е така заради start/stop?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

винаги има шанс да са кофти фланците и да почне да тресе.

И се сменят в комплект с болтове, в повечето случай, за да не си гониш гумите в канавките.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демек? Какво значи в комплект? И 4- та фланеца ли да сменя? И знаеш ли за другите два въпроса нещо

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригинални фланция мисял, че няма. Казват, че с фланция се разбиват по бързо лагерите на главината до колко това е вярно :nixweiss:

Други негативи от фланци по скоро няма. Относно тресенето мини си направи един реглаж на преден и заден мост като за начало.

В Дружба има сервиз с добри отзиви (или поне преди няколко години беше така).

За педала на спирачките по скоро не е нормално ама някой някой друг да каже, може пък при D4 да е така въпреки, че силно се съмнявам.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дърпането може да е от много неща, разбито нещо по оказването, разлики в работата на спирачните апарати или нещо криво по купето (след ПТП).

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликите в спирачната сила как се измерват?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...