Germanecaa Публикувано 23 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2019 Колеги изпадна ми А8 4.2 385 hp quattro на добри пари с десен волан, колата е на 208 000км. Смених водна помпа, термостат масло и т.н.. Общо взето колата е супер, но искам да сменя маслото в ск. Кутия, питах в сервиз на ауди отговора им беше че на тая кола маслото в ск. Кутия не се сменя, Но според мен изобщо не е така. Мисля че тя е 8 степенната tiptronic и е редно маслото на всеки 100к да се сменя?! Въпроса ми е : Процедурата за смяната на масло както при 6 - степенните tiptronici ли е (точене на маслото, сваляне на картера, смяна на филтъра и т. Н) или е нещо по - сложно ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Excessive Публикувано 24 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2019 Процедурата дори на 6-степенните не е такава, понеже по тоя начин в кутията остава масло. За правилна смяна е нужно да се закачи на машина, която паралелно с източване на старото масло вкарва новото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 24 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2019 Виждал съм, точно в оторизиран сервиз на ауди, че не го правят с машина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 24 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2019 (Редактирано) Сигурно има причина самите ZF да имат процедура само за частична смяна на маслото. Едва ли имат някакви пречки да предлагат машини за смяна на маслото. @Excessive Смяната на маслото с машина е правилния начин, но би ли пояснил според кого ? В крайна сметка всеки сам си решава де ... Редактирано 24 Октомври 2019 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Excessive Публикувано 25 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2019 13 hours ago, Germanecaa said: Виждал съм, точно в оторизиран сервиз на ауди, че не го правят с машина То в оторизираните обичат да казват и че не трябва да се сменя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 25 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2019 Остави оторизираните сервизи, ZF също казват така пък те са само някаква си фирма която прави типтроник кутиите. Та пак се връщаме на въпроса според кого правилният начин за смяна на маслото е с машина ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Excessive Публикувано 25 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2019 "Lifetime" е термин, който ZF и съответно производителите на автомобили обичат да си го тълкуват както им е маркетингово удобно. За всеки що годе рационално мислещ човек е ясно че едно масло няма как да е вечно в тия кутии. Темата е била разисквана преди много време и на много други места, форуми и тн. В крайна сметка аз предпочитам да подкрепям тезата, че "lifetime" грубо се равнява на 120k километра. И вярвам че това е близо до истината. В крайна сметка всеки сам си решава какви експерименти да прави с колата си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 25 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2019 (Редактирано) Предния ми пост се отнасяше за това, че ZF дават маслото да се сменя без машина Интервала който дават е 120 хил км или 6 години (по спомен) според зависи от стила на каране и т.н. интервалът може да бъде и 80 хил км. Та да оставим на страна "Lifetime" алабализмите и да се върнем на въпроса според кого правилният начин за смяна на маслото е с машина понеже според ZF смяната на маслото се прави без машина или поне така гласи официалната им информация и също така китовете които продават включват масло което е необходимо за частична смяна. Редактирано 25 Октомври 2019 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 25 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2019 Като го изтеглиш с машина и се почват проблемите със скоростите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 26 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2019 Купих маслото филтъра при първа възможност ще го сменя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 28 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2019 Колко пари излизат маслото с филтъра, ако не е тайна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 29 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2019 (Редактирано) Около 500лв се върти крайна цена комплекта на ЗФ. Като в него има гарнитури за картера, магнити, масло, филтър, болтове, упътване с процедурата по смяната и малкия болт за картера ако не се лъжа. Имай предвид, че ти трябва диагностика за четене на живи данни от кутията, за да следиш температурата на маслото. Поправка: За цената не знам колко е при 8HPXX. Говорех за 6HPХХ Редактирано 29 Октомври 2019 от ma3xa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 30 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2019 При Българските търгаши да, но нормалната цена е около 330лв в немско ... или като се сложи доставката до България ще станат 350. Иначе това е парт номера: 1091.298.067 на ZF кита за A8 D4 с 4.2TDI 385HP Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 30 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2019 Да, кита за 6ХП с отстъпки е към 420лв. През интегратора е едни 80лв надолу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
urumkata Публикувано 5 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2019 Колега ,много внимавай кой ти смяня маслото!!!Колата трябва да е студена и така да се източи и маслото.Новото не бива обаче да бъде вкарано студено.Колкото до машина или не ,както обича да казва моя майстор(който мога да споря че е много добър),ако не ти прави проблеми кутията не е нужно да го сменяш с каквито и да е машини.Точи,махай картера,сменяй филтър и пълни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 11 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2019 В кита на ЗФ пише как се сменя. При определена температура се прави процедурата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AserEl Публикувано 11 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2019 Това за всимки ли типтроници важи или в частност по новите Само ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 11 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2019 Процедурата с температурата ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 12 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2019 За всички, които искат да си налеят точното количество масло в кутията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване