Chanchev Публикувано 25 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2019 Здравейте приятели, бях писал по нагоре в раздела, че имам проблем с дюзит, наскоро купих кола от Швейцария А5 2.0 тди 170кс 2011, уж с проблем в дюзите, днес пристигна в България и майстора ми веднага я погледна и се оказа, че има стружки от помпата за високо налягане. В Швейцария колата е палена веднъж със спрей защото нормално не иска да запали, работи добре, дюзите също работят добре. Днес поръчах помпа и рейл, майстора каза, че в последствие, ако дюзите са се предали ще ги заменим и тях. Въпроса ми е, след като нямат проблем с пиезото, могат ли да се рециклират или да се почистят ? резервоара задължително ли трябва да се промие ? За горивния филтър ми е ясно, че ще трябва да се смени и тръбите да се продухат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 26 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2019 Питай Петарик дали може да ги направи. Ще знае и какво друго е задължително да се смени или почисти. За резервоара е добре със сигурност, но си мисля, че от него най-много да иде във филтъра, което не е толкова страшно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
onas Публикувано 27 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2019 Чисти се резервоара, помпата в него също или нова. Дюзите се рециклират след проверка на стент, регулатора за горивото също или нов. Почти всичко се сменя или почиства, зависи колко и какви са стружките(алуминиеви или стоманени). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chanchev Публикувано 27 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2019 (Редактирано) Стружките са много ситни, почти не се виждат, утре ще ги проверя с магнит, а за дюзите мисля да ги изпратя за проверка на стенд, ако могат да се рециклират ще е супер. Редактирано 28 Октомври 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 27 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2019 2 hours ago, onas said: Чисти се резервоара, помпата в него също или нова. Дюзите се рециклират след проверка на стент, регулатора за горивото също или нов. Почти всичко се сменя или почиства, зависи колко и какви са стружките(алуминиеви или стоманени). Алуминиеви трябва да са, чугунените помпи не пускат стружки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
onas Публикувано 28 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2019 Пускат пускат,задират валовете които са стоманени.Това са стари митове,то и помпите на 2.0 не пускат изобщо стружки по мнение на много хора АМА.Поне така знам аз,не искам да споря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 30 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2019 Затова се слага по малко масло в нафтата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
onas Публикувано 31 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2019 Двутактово по 100 гр. обаче да се уточни, да не направи беля някой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 31 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2019 И разчитайте да помогне на 1200бара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bruce Публикувано 31 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2019 A най-добре е трансформаторно, преточено по пълнолуние. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chanchev Публикувано 5 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2019 Най-накрая стана, не се мина без дюзи, сменени бяха и 4те, помпата за високо, регулатора за налягането, рейла и тръбичките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
onas Публикувано 5 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2019 (Редактирано) Браво колега, дано са проверили и изчистили навсякъде. По принцип се "лепят" стружки по помпата в резервоара. Редактирано 6 Ноември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi1234 Публикувано 5 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2019 Колко пари излиза това удоволствие? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
onas Публикувано 6 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2019 (Редактирано) Много е относително колега,колко дюзи са за ремонт или смяна.Регулатор гориво,помпата ГНП ,другите помпи дали са смяна,клапани ,маркучи и всичко това дали ще е втора ръка.С една дума от 500 лв. до 5000 лв. може да е,поне аз такова наблюдение имам. Редактирано 6 Ноември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chanchev Публикувано 6 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2019 Ами аз вземах втора ръка ГНП, рейл, регулатор тръбички и 4 дюзи за 1500лв, майстора каза няма смисъл да се сменя помпата в резервоара. Да сменя 2 пъти горивния филтър на 1000км. Цена за нови части оригинални е 6к плюс. Иначе съм купил рециклирана помпа от ибей.де, като се прибера от Швейцария ще я монтирам. Нова помпа оригинална е 3000лв. Гледах в Ауто кели , бош 1800. Дюзите бяха по 800лв, като върнеш старите, но щом са минали стружки през тях, не ги приемаши, значи цената ще скочи с още 100лв на дюза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване