Jump to content

2.0 Тди стружки от помпата за високо налягане


Chanchev

Recommended Posts

Здравейте приятели, бях писал по нагоре в раздела, че имам проблем с дюзит, наскоро купих кола от Швейцария А5 2.0 тди 170кс 2011, уж с проблем в дюзите, днес пристигна в България и майстора ми веднага я погледна и се оказа, че има стружки от помпата за високо налягане. В Швейцария колата е палена веднъж със спрей защото нормално не иска да запали, работи добре, дюзите също работят добре. Днес поръчах помпа и рейл, майстора каза, че в последствие, ако дюзите са се предали ще ги заменим и тях. Въпроса ми е, след като нямат проблем с пиезото, могат ли да се рециклират или да се почистят ? резервоара задължително ли трябва да се промие ? За горивния филтър ми е ясно, че ще трябва да се смени и тръбите да се продухат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питай Петарик дали може да ги направи.

Ще знае и какво друго е задължително да се смени или почисти.

 

За резервоара е добре със сигурност, но си мисля, че от него най-много да иде във филтъра, което не е толкова страшно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чисти се резервоара, помпата в него също или нова. Дюзите се рециклират след проверка на стент, регулатора за горивото също или нов. Почти всичко се сменя или почиства, зависи колко и какви са стружките(алуминиеви или стоманени). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стружките са много ситни, почти не се виждат, утре ще ги проверя с магнит, а за дюзите мисля да ги изпратя за проверка на стенд, ако могат да се рециклират ще е супер.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, onas said:

Чисти се резервоара, помпата в него също или нова. Дюзите се рециклират след проверка на стент, регулатора за горивото също или нов. Почти всичко се сменя или почиства, зависи колко и какви са стружките(алуминиеви или стоманени). 

Алуминиеви трябва да са, чугунените помпи не пускат стружки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Пускат пускат,задират валовете които са стоманени.Това са стари митове,то и помпите на 2.0 не пускат изобщо стружки по мнение на много хора АМА.Поне така знам аз,не искам да споря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-накрая стана, не се мина без дюзи, сменени бяха и 4те, помпата за високо, регулатора за налягането, рейла и тръбичките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега, дано са проверили и изчистили навсякъде. По принцип се "лепят" стружки по помпата в резервоара. 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е относително колега,колко дюзи са за ремонт или смяна.Регулатор гориво,помпата ГНП ,другите помпи дали са смяна,клапани ,маркучи и всичко това дали ще е втора ръка.С една дума от 500 лв. до 5000 лв. може да е,поне аз такова наблюдение имам.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз вземах втора ръка ГНП, рейл, регулатор тръбички и 4 дюзи за 1500лв, майстора каза няма смисъл да се сменя помпата в резервоара. Да сменя 2 пъти  горивния филтър на 1000км. Цена за нови части оригинални е 6к плюс. Иначе съм купил рециклирана помпа от ибей.де, като се прибера от Швейцария ще я монтирам. Нова помпа оригинална е 3000лв. Гледах в Ауто кели , бош 1800. Дюзите бяха по 800лв, като върнеш старите, но щом са минали стружки през тях, не ги приемаши, значи цената ще скочи с още 100лв на дюза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...