daniel.ludkov Публикувано 26 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2019 Здравейте колеги, имам Б7 2.0tdi 140коня и днес ме сметна тази лампа минах около 20км и я оставих в сервиз. Светеше след около 1500 оборота. Въпроса ми е да се притеснявам ли много или да се моля да е от датчика. Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetkatars Публикувано 26 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2019 Според мен едва ли е от датчика, по скоро е превъртял шестограма между маслената помпа и балансиращите валове. Минах през този проблем когато купих същото Ауди преди почти 4 години. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel.ludkov Публикувано 26 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2019 Благодаря а ориентеровачно за каква сума да се приготвя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi1234 Публикувано 26 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2019 20 километра?Може да се оглеждаш за цял мотор,по принцип лампата сработва след 1500 оборота! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 26 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2019 (Редактирано) Софтуерно е заложено да светва след 2000 оборота.Обичайно първите жертви са турбина и разпределителен вал. Редактирано 26 Октомври 2019 от skorvod Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 26 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2019 Ще мениш само турбо и шестостен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 27 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2019 Превъртелия шестостен разбива леглото на балансиращия вал. Абе доста жертви ще има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel.ludkov Публикувано 27 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2019 В такъв случай не трябва ли да изтече маслото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DobrevST Публикувано 27 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2019 Не си ли чул в последно време едно металическо тихо чукане? Маслото си стои, няма да изтече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel.ludkov Публикувано 27 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2019 Не колега никакви презнаци, изведнъж стана, което е супер странно, а по страното е, че загуби и спирачките когато светна лампата за маслото..... Колата е на реални 250 000 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DobrevST Публикувано 27 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2019 (Редактирано) https://www.prospeed.bg/bg/blog/3/122 Това е едно от решенията, въпреки че ми се вижда малко скъпичко. При теб кофти се е получило и ще е доста по-скъпо, ако наистина е превъртял. Лошото е, че си я карал след като е светнала лампата. Пиши като имаш информация за щетите. Редактирано 27 Октомври 2019 от DobrevST Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel.ludkov Публикувано 27 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2019 ако е счупено само това и до 800лв я оправим няма да е голяма мъка.... Но въпроса е че нямаше никакви предварителни симптоми. Колата за 12000хиляде километра не беше загубила въобще масло, понеже от както я имам минах толкова... Надявам се да не е станала голяма беля Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 27 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2019 Шестограма превърта без никакви предварителни признаци. Когато вала не е директно зацепен, а е с верига и тя започне да превърта по зъбните колела се чуват шумове. Преди 2 часа, daniel.ludkov написа: ако е счупено само това и до 800лв я оправим няма да е голяма мъка.... Но въпроса е че нямаше никакви предварителни симптоми. Колата за 12000хиляде километра не беше загубила въобще масло, понеже от както я имам минах толкова... Надявам се да не е станала голяма беля Загуба на масло от там няма как да има.Това е просто един привод (задвижване) на маслената помпа без който тя просто спира да работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен П Публикувано 27 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2019 При мен (B7 2005) имаше доста отчетлив шум и реших да сменя задвижването с верига с такова от по-новия модел - зъбни колела. Работата на мотора значително утихна. Карам вече 80K км. без проблем. Слабо място си е за 2.0 ТДИ надлъжните двигатели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel.ludkov Публикувано 27 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2019 При мен шум преди и след като светна лампата нямаше.. Ако е чупила всичко това, не се ли променя шума на двигателя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен П Публикувано 27 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2019 Опити с този механизъм не е добре да се правят. Най-добре карай колата на майстор с пътна помощ да се види какво става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 27 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2019 Светне ли oil pressure-веднага отбиваш, гасиш и караш с репатрак на даверен сервиз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel.ludkov Публикувано 28 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2019 Колеги знаете ли къде в Пловдив правят това препровяне? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel.ludkov Публикувано 28 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2019 При тези при които е колата, не могат да разберат какво и е.. Помагайте къде в Пловдив да я закарам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 28 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2019 При 16клапановите , се чува металически шум от верига. При 8 клапановите , задвижването е със зъбни колела ии няма признаци. 600лв и ти я преправят както 1.9тди пд. Има шанс да не си скапал нищо . Много майстори могат да решат да те обуят хубаво , затова потърси и още 1 мнение . Това е моят съвет. Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 28 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2019 Преди 1 час, Svetliu90 написа: При 16клапановите , се чува металически шум от верига. При 8 клапановите , задвижването е със зъбни колела ии няма признаци. Шестостена превърта без особенни признаци и при 8V и 16V. Проблема с веригата е съвсем отделен дефект, който за жалост пак оставя мотора без масленна помпа.Между другото има и 8V с верига. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 28 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2019 При мен лично (16V BLB) шестостена и леглото му бяха в отлично състояние. От друга страна , зъбното колело което е на маслената помпа , беше доста износено . Не кзавам , че веригата се износва преди шестостена. Може би зависи от маслото и стила на шофиране.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 29 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2019 Почти винаги веригата си заминава първа.Не е лошо през 3-4 смени на масло да го прверяваш шестостена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deeper Публикувано 4 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2019 2000 км ми свети лампата и още я чакам да умре 😂 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 4 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2019 Значи най-вероятно е датчика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване