Jump to content

Парно/климатроник пасажерска страна духа студено


Deyanx

Recommended Posts

Здравейте, от скоро съм собственик на а4ка б7. Намерих следния проблем, когато пусна парно или климатик - дясната зона духа само студено. Температурата не се променя дори след продължително каране и не се влияе от задаване на градусите от конзолата.

Ще съм благодарен ако някой ме насочи от къде да търся проблема. Колата е 2007ма година юни месец, 170коня - не знам дали има някакво знание.

 

Благодаря предварително, 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първото и най-лесно нещо е да извадиш управлението на климатроника и да напръскаш с контактен спрей буксите. Ако не минеш само с това, махаш жабката и вадиш моторчето на съответната клапа, разглобяваш, топиш потенциометъра в спирт, смазваш мехаизма и си готов. Може да се наложи да закачиш с VCDS, за да върнеш фабричните настройки и да изчистиш грешките. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за носоките колеги.

 

След демонтаж на жабката намерих моторчето което не отваряше съответната клапа(лилав цвят). Потенциометъра седя цяла вечер потопен в спирт, но на сутринта когато свързах буксата отново нямаше резултат.

Поръчах съответното моторче с механизма от кола за части и при включване на буксата моторчето завъртя механизма до най-толно положение тоест студено, а колата вече беше зададена от конзолата на максимално топло. При връщане на температурата на студено и опит за топло, нямаше никакво движение в механизма и моторчето. Възможно ли нещо при мен в инсталацията да не е наред или потенциометъра на "Новото" да не работи правилно?

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробва ли това с контактния спрей? При мен точно такъв беше проблемът. Всички моторчета сработваха, но поставени на мястото за регулиране на лявата клапа спираха да функционират и vcds показваше едни абсурди. Напръсках техните букси и буксите на управлението на климатроника с най-евтиния контактен спрей и всичко си заспа. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е така,беше забило на студено свалих моторчето,потопих го в спирт сглобих и сега заби на топло.а като пусна адаптация всичко си работи.Ако го оправиш кажи какво е било.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За най-лесно пробвайте с две моторчета. Едното проблемно и едно, което работи правилно. Разменяте им местата и разбирате дали проблемът е в потенциометъра или в инсталацията. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,в олх продават нови потенциометри аз го смених и се оправи,вече трети ден я тествам няма проблем ако искаш да ти пратя линк на лично.Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей К.Rusevмоля изпрати ми линка, поръчам и ще пробвам. Междувременно ще напръскам всичко с контактия спрей и ако и това не помогне ще си поръчам нов механизъм с моторче, става студено и още седя без жабка :D, клапата я оставих ръчно отворена но трябва да реша проблема. 

 

Благодаря за всичките отзиви, Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да си луд, за да дадеш 25 ЛЕВА за тая джвъчка, при положение, че в алито пет броя вървят по четири-пет-шест долара с доставката. Абсолютно същите.

Същите зеленички, чайна врътки.

Двадесет и пет лева....., за БРОЙ....., бааахти нахалният тип.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди много години често потенциометрите на услвателите "трещяха" и се налагаше да ги чистим и смазваме. Тогава нямаше такива силиконови и други неща и аз ги чистих и смазвах с нафта - тя е хем разтворител, хем съдържа и малко масло. Ефектът беше поразяващ. Може да опитате

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам проблем с потенциометрите.За тия смешни пари реших да ги поръчам превантивно.Ако се наложи и са под ръка за по-малко време ще са разглобени корите или жабката.Друг е въпроса, колко ще са надеждни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Една бърза равносметка на какво съм направил до сега:

 

Купих нов потенциометър от китайските.. пробвах го с мултицет и при въртене си дава на контакт.

Всички видове букси, управление на климатроника изчистено, напръскано с контактен спрей.

Моторчето измих със спирт, като го закача с кабел директно към акумулатора си върти и работи.

Пробвах механизма с моторчето на другите клапи, няма резултат никакъв.

Адаптация с Vag com не даде резултат.. грешката която дава е 01842 дори с новия потенциометър.

 

Странното е че като механично настроя механизма да е на ТОПЛО, като сложа буксата моторчето си върти и сваля на Студено положение, и до там няма други движения. От време на време се пуска за по-малко от секунда и това е.

 

Остава ми да пробвам с друго управление или евентуално нещо в инсталацията да не е наред? Ако някой се сеща за още нещо ще съм благодарен! Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...