Jump to content

Колата ми пуши след ремонт


marcho.96

Recommended Posts

Здравейте , наскоро взех ауди а6 с5 2004 3.0 бензин 220 к.с. Купих я с проблемен мотор (димеше доста) майстора, каза че са сегменти за смяна.

След близо месец и половина дъъълго чакане - колата беше готова. Сменени масло (10w40 някво негово) в двигателя понеже установихме , че щеката за масло е за друг мотор и е по-къса и имаше 16 литра масло в двигателя , цялата плуваше в масло.Сменил е гумички , гарнитури , ангренаж ролки ремъци. Но дойде следващия проблем. След като я взех да е покарам продължи да пуши , не както като я взех но като загрее и дам малко повече газ - над 3500 оборота започва да дими бял дим. Като спреш след като си напълнал малко повече мотора продължава да пуши и спира. Възможно ли е да е некачествен ремонта - понеже след като я взех димеше отпред и капеше не беше сменил няква гарнитура - не знам коя но мога да кача снимки , уж я запълни със силикон , не съм забелязал теч но пуши. Лампата за маслото свети на таблото , каза ми че е датчик. Четох доста но не мога да намеря сходен проблем някой да е имал надявам се тук да има някой запознат. Много и се кефя на колата и се надявам да се оправи. Четох че може да е дроселова клапа , кофти масло , гумички , сегменти - отписал съм за сега сегментите и гумичките , но знае ли човек... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не отписвай сегментите. Когато се сменят сегменти, новите не са се напаснали по цилиндъра (с времето цилиндъра добива малка елипса). Докато се напаснат по цилиндъра има завишен разход на масло и припушва. Много е опасно това светене на лампата на маслото. Ако не е датчик и няма налягане, ще затегне мотора. Провери със сигурност дали има налягане на маслото и ако няма не я пали, а търси проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор, днес ще ида да взема един датчик , ако лампата не се оправи , ще измеря компресията в цилиндрите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не на цилиндрите , сега прочетох че има разлика в измерването на компресията на цилиндрите и налягането на маслото (извинявам се за незнанието)

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де къв е тоя майстор дето е сипал 16 литра масло ?

 

Според мен тоя е експерт от типа развий завий каквито са повечето "майстори".

 

До колкото съм чел, след смяна на сегменти е препоръчително да се кара с така нареченото "brake-in" масло 1000-2000км и след това да се мине на правилното масло за двигателя.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не , че майстора е налял 16 литра , имаше в двигателя 16 литра , понеже щеката е за друг мотор и докато покаже нещо на щеката и си ги е събрала . Чак в ауспуха имаше масло 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш, че ти е сменил сегмените без да източи старото масло и без да вади буталата ли ?

Не твърдя, че е на 100% така ама за да се сменят сегмените се вадят буталата а за да стане това се развиват биелните болтове, а за да стане това картера трябва да е свален ... или иначе казано при тази процедура следва да се източи старото масло и след това да се идва препоръката да се налее "brake-in" масло.

 

Вече ако при 3.0i има начин да се сменят сегментите без източване на старото масло и без да се вадят буталата то може да е станал такъв гаф ама нещо ме съмнява.

 

 

Или иначе казано от така представена историята си правя едно единственно заключение, че тоя "майстор" се поупражнявал баят като също така е вложил и доста творчество :eusa_wall:

 

 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

старото се източи , така разбрахме че двигателя има 2/3 пъти повече масло от нормалното. Двигателя се отвори смениха се гумички ,гарнитури,лагери ,валовете се проверени (според майстора) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, а какво е било състоянието на цилиндровия блок ?

Имал ли е надирания, хонинга как е бил и т.н.

Разбери дали е датчика или няма налягане на маслото ... следователно драма с маслената помпа.

 

Всъщност я сподели къде са ти правили ремонта та да имат другите участници едно на ум за този сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който има интерес може да ме пита на лично , не искам да споменавам публично. А ако можеш да ми препоръчаш , къде измерват налягането на маслото , понеже звънях в 2 сервиза и ме отрязаха (нямали уред) , а доколкото знам то е един прост барометър с различни накрайници..

преди 19 минути, P_PETKOV написа:

 

Или иначе казано от така представена историята си правя едно единственно заключение, че тоя "майстор" се поупражнявал баят като също така е вложил и доста творчество :eusa_wall:

 

 

Имах чувството , че за първи път работи с такъв мотор 😂 първо ми каза 1 седмица после ,още една ,после още някой ден , накрая частите му объркали .. абе дълго чакане 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 23 минути, P_PETKOV написа:

Добре, а какво е било състоянието на цилиндровия блок ?

Имал ли е надирания, хонинга как е бил и т.н.

+1 за проблем с цилиндрите на блока (3.0 не е като да няма такава слава). А за количеството масло в мотора съм меко казано в шок... явно на предния собственик му е писнало да долива толкова често и е решил генерално проблема :nixweiss: Колата карана ли е с въпросното количество от 16 литра масло в мотора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега този мотор мисля има сензор за ниво на маслото.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами като търсих по сайтовете излезноха датчик налягане на масло и датчик за ниво на масло. предполагам ако не стане с едното ще е от другото 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да следя маслото на двигателя, нямам щека , а не искам да го набухам пак с повечко масло от неубходимото. Мислих си че проблема може да е в маслото, че е някво съмнително - знам само че е 10w40. Другото което е той ми каза че след 1000 км пак ще го сменя. Не е сменил нито един филтър нито маслен нито въздушен нито горивен. Да се заема ли аз да си ги сменя или е по - добре да се движи колата 1000км с тея филтри?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи си една щека за масло, а дотогава не карай колата. За филтрите нз... колко време е карано с масления преди това? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като иде реч за Пло'йф...Наско, а.к.а Tvard трябва да е твоя човек.

Той май само с осмАци се забавлява, ма два цилиндъра по-малко...надали шЕ го сбъркат.

Само внимавай да не му бОдне нЕкой чарджър....ей така бтв :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така , последната информация - Ходих днес да ми мерят налягането на маслото , оказа се обаче че датчика изобщо не беше закачен :nixweiss: След закачането на датчика колата се успокои и маслото не светиB) Щека си купих нивото на маслото е ок за сега ! Оказа се че "майстора" е бил прав за филтрите , защото питах в този сервиз дали е правилно да не се сменя - оказа се че всичко е ок и така се процедира , ако има някакви стружки след 1000км като се смени да си оттечат - което звучи логично :hilezh: 

 

П.П. Колата върви на ЗВЯР :runningdog:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За филтъра добре ама стружки :nixweiss:

Както и да е сподели как е положението като и врътнеш едни 1000 км и разкараш това масло.

След това заложи на някой Равенол който е 100% синтетика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...