Иван Стойчев Публикувано 3 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2019 Здравейте колеги, Карам Ауди 2.5тди 150 к.с 1998 и имам проблем с паленето при топъл двигател.При студен двигател пали без проблем,но когато поработи известно време и после искам да запаля има около 2-3сек. въртене и чак тогава пали.Преди около 4-5 месеца съм сменил ролки и ремъци+центроване на ГНП-то.Ако някой се е сблъскавал с този проблем ,моля да сподели решение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 15 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2019 Имах същия проблем, обаче на А3 1.9ТДИ, предполагам, че причината е същата. Има логика заложена в компютъра, при какви градуси на охладителната течност на колко оборота какво гориво да пуска помпата при палене. Имаше няколко стъпки, но по-важните са 1-вата, която е при студена кола, пуска гориво от 0 оборота, обаче при загряла кола пуска гориво от повече обороти. Т.е. ако ти е слаб акумулатора или стартера е за правене по-трудно се достигат оборотите нужни за да пусне гориво компа. Има временно решение на проблема, който направих на А3-ката. Ако се кодира ECU-то за автоматична скоростна кутия ,тогава винаги пуска гориво от 0 оборота и колата пали от раз винаги. Пробвай, ако не се оправи, значи при теб проблема е друг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване