sunfreakz9 Публикувано 7 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2019 Здравейте колеги, искам да попитам дали някой от вас е имал подобен случай и дали това което са ми предложили е рационално и добро решение. Колата е ауди а4 б8 2.0tdi 143 коня, динамото ми зарежда 14,5-14,7, но до акумулатора (плюса под предното стъкло където стигат кабелите от динамото, минавайки през стартера) стига максимум 13,3-13,5. Почиствах клемите със шкурка както и леглата им, но не успяхме да стигнем до стартера тъй като ми обясниха, че е между самият двигател и коша и трябва да се разкача двигател за да може да се достигне до стартер и евентуално да се почисти ако не прави добра връзка. Предложиха ми решение директно кабел от динамото към плюсовата клема в кутийката под предното ми стъкло, т.е. да се заобиколи самият стартер. Това решение окей ли е, тъй като за мен е побългаряване. Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 7 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2019 Кажи им да ти дублират и минуса. Или до батерията, или поне между двигателя и шасито. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunfreakz9 Публикувано 7 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2019 Преди 1 час, congo написа: А защо ? Какъв е проблема? преди няколко дни времето беше по-студено и колата въртя малко повече сутринта преди да запали и вечерта като отключа колата не светват халогените по което познах, че не достига ток и като го замерихме ми казаха че не зарежда акумулатора с нормалното 14,2-14,3 а максимум до 13,5 достига което е малко. преди 40 минути, Audi V6 написа: Кажи им да ти дублират и минуса. Или до батерията, или поне между двигателя и шасито. не съм наясно с това кеото ме съветваш как се случва ? това което ми казват да направим решение ли е като цяло с директен кабел от динамо към плюс ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunfreakz9 Публикувано 7 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2019 (Редактирано) прощавай, не съм много на Ти с тези неща и почти не те разбрах. Проблем в клетка на акумулатора ли искаш да кажеш поради което да не може да се зарежда с нормален ампераж ? И за каква диагностика и гаранция става въпрос ? Какво ще рече пробив в акумулатора ? Да казаха ми че около 1,2 волта се губят. Редактирано 8 Ноември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 8 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2019 3 hours ago, sunfreakz9 said: Какво ще рече пробив в акумулатора ? Ще рече, че някоя клетка е започнала да се разпада или надува и има късо в акумулатора. Тези автомобили имат интелигентна система за зареждане. При мен когато батерията е напълно заредена и няма включени много консуматори също зарежда малко над 13в. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 8 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2019 Аз направих това упражнение на три коли 2006-2008 година, две от тях гарантирано с интелигентна система за управление на заряд/разряд. И на трите напрежението при батерията се повиши с 0.5 волта, без да шунтирам управлението.Нищо не струва, нищо няма да навреди, само ще ти спести проблеми в бъдеще. Според мен ги послушай и пуснете жиците.А може и само временно да допрете един кабел и да замерите, дали се е повишило напрежението.За мен 13.5 волта е ниско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunfreakz9 Публикувано 8 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2019 Преди 3 часа, ivo totev написа: Ще рече, че някоя клетка е започнала да се разпада или надува и има късо в акумулатора. Тези автомобили имат интелигентна система за зареждане. При мен когато батерията е напълно заредена и няма включени много консуматори също зарежда малко над 13в. отивам да проверя дали акумулатора е окей в някой сервиз сега. въпросът е че при включени всички консуматори колата не вдига повече от 13,5-13,7 и то достига до тези параметри бавно (около минута след запалване на колата). Просто когато застуди върти малко повече докато запали и едно по едно започва да изключва косуматорите на енергия, както вече споделих при отключване на колата халогените не светват, което миналата година беше признак че пак нямам ток, но тогава динамото беше за ремонт и всичко по него се смени. преди 51 минути, Audi V6 написа: Аз направих това упражнение на три коли 2006-2008 година, две от тях гарантирано с интелигентна система за управление на заряд/разряд. И на трите напрежението при батерията се повиши с 0.5 волта, без да шунтирам управлението. Нищо не струва, нищо няма да навреди, само ще ти спести проблеми в бъдеще. Според мен ги послушай и пуснете жиците. А може и само временно да допрете един кабел и да замерите, дали се е повишило напрежението. За мен 13.5 волта е ниско. значи при моят автомобил, това което казват - директен кабел динамо -> плюсовата клема под стъклото е вариант, който не би навредил на токовете на автомобила или по някакъв друг начин и не би набивало някакви грешки ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 8 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2019 Според мен няма проблем. Само да прокарат читаво, да не се протърка някъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunfreakz9 Публикувано 8 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2019 (Редактирано) протърка ? И горе долу какъв кабел като големина ? Редактирано 8 Ноември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 8 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2019 Да не опира в някой ремък например. От електрожен?.. Преди години съм правил такива домашни изпълнения и вършеха работа. (16 кв по спомен, може и да бъркам) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 8 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2019 Има вариант някоя клема да е разхлабена в кербовката и от там да е проблема . В този случай като пипнеш проблемната клема тя е топла - загряла, това със затоплянето може да се хване трудно ако е примерно клемата на динамото, понеже то е близо до двигателя и се затопля от неговата температура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване