Jump to content

2.0tfsi swap with 1.8T


kuhak

Recommended Posts

Здравейте колеги. 

Имам питане относно интервенцията 2.0тфси към 1.8т (bex ако е от значение от b6) единственото нещо което ме притеснява е въпроса с инсталацията на мотора,къде идват разликите в двете инсталации, дали самите инсталации са на букси (като при Опел, бмв). 

Някой дали е срещал подобно нещо из нета описано подробно или да е по запознат с нещата? 

На пръв поглед освен разликите в инсталацията и бензина дали има друго? 

Знам че тук има много вещи хора и такива който разбират доста моля за съвет от тях. 

 

(пп:няма нужда някой да обеснява колко не си струва.. да продам колата и да си взема друга и т.н) 

 

Редактирано от kuhak
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 60
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ти мотора лесно ще го запалиш. Но какво ще правиш с табло, ESP, ABS....

2.0T е с по-ново поколение електроника на спирачките, която работи и с по-новия мотроник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, kuhak написа:

(пп:няма нужда някой да обеснява колко не си струва.. да продам колата и да си взема друга и т.н)

Може да обясниш накратко каква е причината за това начинание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На кратко след като купих колата в началото на годината  скъса веригата на маслената помпа от там нови лагери биелни основни аксиални шайби всичко ново и 9месеца по късно почна леко да чука веригата на разпределителни те валове вчера отварям капака болта на изпускателния вал замазан и на място няма как да се развие... Разцепих ангренажа свалям валовете... Грозна картинка надрани леглата горе на капака който ги държи надрани валовете.. 

 

 

Още по накратко пусна ми да се занимавам с този мотор.. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но ти по-голямата част от пътя вече си го извървял. Ако искаш да слагаш 1.8Т от Б6-ца ти трябва цялата Б6 за донор, защото мотора ще повлече един куп други неща. По-добре е да намериш донор Б7-ца със същия мотор и само да си вземеш каквото ти трябва в момента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм но мисля че ще си реша един куп проблеми с този късометражен двигател звънях на около 15 човека и всички имат проблеми горе с нещата който ми трябват. 

Да съгласен съм че половината път съм го минал още не съм я отворил от долу да видя дали и там ще има някви филми.. 

Интересуваме (bex-a)дали само с есп, абс от към електроника ще има проблем другото мисля е бензина и вакумите? Някой дали може да ми каже какво точно ще ми е нужно освен (двигателя с инсталацията) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не държиш на BEX, мога да те снабдя с едно BFB на прилично малко километри и абсолютно обслужени от-до. Ще си спестиш не малко пари, а и е с чисто ново газово, до 400кс. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 11/9/2019 at 12:40 PM, kuhak said:

Интересуваме (bex-a)дали само с есп, абс от към електроника ще има проблем другото мисля е бензина и вакумите? Някой дали може да ми каже какво точно ще ми е нужно освен (двигателя с инсталацията) 

Не съм чул някой да е направил подобно насаждане. Всичко ще е само догадки.

Ако си решил - наистина е най-добре с донор.

Примерно - модулът в резервоара е различен, педалът на газта вероятно е различен.....имаш имобилайзер в таблото, а останалите модули (светлини, колани, врати, въздушни възглавници, радио, темпомат и прочие) си говорят с оригиналното табло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди 5 часа, kuhak написа:

Нямам интерес към друг мотор.

Той си е същия. Разликата е едни дюзи, които са 100лв. втора употреба и по голяма компресорна перка на ТК. Който така и ще рециклираш и срещу 300лв. се сдобиваш с по малко мизерната перчица.

Ако се стигне до смяната на двигателя в което не вярвам, ще ти трябва и стартер от 1.8Т

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@robobug

Намерил съм си кола донор на която ще оставя всичко в двигателния отсек и цялата електроника по купето. Имобилаизера ще бъде изключен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ревизирай напълно tfsi-то и ще имаш по-малко ядове и разходи. В момента явно си афектиран от проблемите. Освен многобройните  въпросителни с електрониката ,BEX-а ще се пъне със скоростната кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах че скоростите са еднакви а и въпросният бекс е с 6 степенна ръчка или бъркам? 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предавателните числа не са ли в кутията мотора кво общо има? Или се бъркам??? След като ползвам моята кутия би следвало скоростите да са ми със същата дължина каквито са били с тфси-то?

 

Пп:под еднакви скорости имах в предвид самата кутия може би от тук идва някакво не разбирателство. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, kuhak said:

Намерил съм си кола донор на която ще оставя всичко в двигателния отсек и цялата електроника по купето. 

Трябва да се отвори една аутодата и да се прегледат схемите:

откъде таблото получава инфо -  от ЕКЮ-то/компютри или от датчици.

Примерно дали сигналът за оборотите е еднакъв на двата компютъра, като има възможност единият да е аналогов, а другия по КАН.

Същото и за горивото, температурата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигнала на таблото е еднакъв, обаче има друг проблем: трябва ти табло от Б6-ца, или ще трябва да изключиш имобилайзера от ECU-то. Б6-ците са на RB4, a B7-ците на RB8 и са несъвместими. Ако имаш донор Б6-ца, най-добре вземи таблото + всички ампули от ключовете ѝ, за да не даваш пари за нови ампули и за програмиране на ключове след това.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CVT имобилайзера ще го изключвам. Под донор разбирай купе с двигател и всичката инсталация човека ще си обира врати капаци брони пластмаси и т.н

 

Точно за това направих темата благодаря ви @robobug@CVT

За съветите очаквам още

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 hours ago, CVT said:

Ако имаш донор Б6-ца, най-добре вземи таблото 

Така няма ли да загуби всички индикации от другите компютри?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само Б6-ци от първата година на производство се различават по табло от по-новите Б6-ци и всички Б7-ци. Ако включиш такова табло на по-нова Б6-ца или Б7-ца даже и не получава захранване. До сега съм се сблъсквал само с едно такова табло на дизелова Б6-ца, това на колегата @stoyko.

 

След това обаче всички са еднакви, с изключение на крипто-протокола за имобилайзера.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така. Не знам обаче дали ще можеш да адаптираш сегашното си табло към новото EKU, така че да не показва SAFE на километрите.

 

SAFE.jpg

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...