kuhak Публикувано 9 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2019 (Редактирано) Здравейте колеги. Имам питане относно интервенцията 2.0тфси към 1.8т (bex ако е от значение от b6) единственото нещо което ме притеснява е въпроса с инсталацията на мотора,къде идват разликите в двете инсталации, дали самите инсталации са на букси (като при Опел, бмв). Някой дали е срещал подобно нещо из нета описано подробно или да е по запознат с нещата? На пръв поглед освен разликите в инсталацията и бензина дали има друго? Знам че тук има много вещи хора и такива който разбират доста моля за съвет от тях. (пп:няма нужда някой да обеснява колко не си струва.. да продам колата и да си взема друга и т.н) Редактирано 9 Ноември 2019 от kuhak Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 9 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2019 Ти мотора лесно ще го запалиш. Но какво ще правиш с табло, ESP, ABS.... 2.0T е с по-ново поколение електроника на спирачките, която работи и с по-новия мотроник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 9 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2019 Преди 1 час, kuhak написа: (пп:няма нужда някой да обеснява колко не си струва.. да продам колата и да си взема друга и т.н) Може да обясниш накратко каква е причината за това начинание. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 9 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2019 На кратко след като купих колата в началото на годината скъса веригата на маслената помпа от там нови лагери биелни основни аксиални шайби всичко ново и 9месеца по късно почна леко да чука веригата на разпределителни те валове вчера отварям капака болта на изпускателния вал замазан и на място няма как да се развие... Разцепих ангренажа свалям валовете... Грозна картинка надрани леглата горе на капака който ги държи надрани валовете.. Още по накратко пусна ми да се занимавам с този мотор.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 9 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2019 Да, но ти по-голямата част от пътя вече си го извървял. Ако искаш да слагаш 1.8Т от Б6-ца ти трябва цялата Б6 за донор, защото мотора ще повлече един куп други неща. По-добре е да намериш донор Б7-ца със същия мотор и само да си вземеш каквото ти трябва в момента. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 9 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2019 Съгласен съм но мисля че ще си реша един куп проблеми с този късометражен двигател звънях на около 15 човека и всички имат проблеми горе с нещата който ми трябват. Да съгласен съм че половината път съм го минал още не съм я отворил от долу да видя дали и там ще има някви филми.. Интересуваме (bex-a)дали само с есп, абс от към електроника ще има проблем другото мисля е бензина и вакумите? Някой дали може да ми каже какво точно ще ми е нужно освен (двигателя с инсталацията) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deeper Публикувано 9 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2019 Ако не държиш на BEX, мога да те снабдя с едно BFB на прилично малко километри и абсолютно обслужени от-до. Ще си спестиш не малко пари, а и е с чисто ново газово, до 400кс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 10 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2019 Нямам интерес към друг мотор.. Ако някой може да каже нещо към темата. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 10 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2019 On 11/9/2019 at 12:40 PM, kuhak said: Интересуваме (bex-a)дали само с есп, абс от към електроника ще има проблем другото мисля е бензина и вакумите? Някой дали може да ми каже какво точно ще ми е нужно освен (двигателя с инсталацията) Не съм чул някой да е направил подобно насаждане. Всичко ще е само догадки. Ако си решил - наистина е най-добре с донор. Примерно - модулът в резервоара е различен, педалът на газта вероятно е различен.....имаш имобилайзер в таблото, а останалите модули (светлини, колани, врати, въздушни възглавници, радио, темпомат и прочие) си говорят с оригиналното табло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 10 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2019 Преди 5 часа, kuhak написа: Нямам интерес към друг мотор. Той си е същия. Разликата е едни дюзи, които са 100лв. втора употреба и по голяма компресорна перка на ТК. Който така и ще рециклираш и срещу 300лв. се сдобиваш с по малко мизерната перчица. Ако се стигне до смяната на двигателя в което не вярвам, ще ти трябва и стартер от 1.8Т Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 10 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2019 @robobug Намерил съм си кола донор на която ще оставя всичко в двигателния отсек и цялата електроника по купето. Имобилаизера ще бъде изключен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 10 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2019 Ревизирай напълно tfsi-то и ще имаш по-малко ядове и разходи. В момента явно си афектиран от проблемите. Освен многобройните въпросителни с електрониката ,BEX-а ще се пъне със скоростната кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 10 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2019 (Редактирано) Разбрах че скоростите са еднакви а и въпросният бекс е с 6 степенна ръчка или бъркам? Редактирано 11 Ноември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 10 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2019 Те са 6 ама предавателните числа са различни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 10 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2019 Бех-чето е със доста късичка кутия - да не останеш неприятно изненадан...Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 10 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2019 Предавателните числа не са ли в кутията мотора кво общо има? Или се бъркам??? След като ползвам моята кутия би следвало скоростите да са ми със същата дължина каквито са били с тфси-то? Пп:под еднакви скорости имах в предвид самата кутия може би от тук идва някакво не разбирателство. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 10 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2019 3 hours ago, kuhak said: Намерил съм си кола донор на която ще оставя всичко в двигателния отсек и цялата електроника по купето. Трябва да се отвори една аутодата и да се прегледат схемите: откъде таблото получава инфо - от ЕКЮ-то/компютри или от датчици. Примерно дали сигналът за оборотите е еднакъв на двата компютъра, като има възможност единият да е аналогов, а другия по КАН. Същото и за горивото, температурата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 10 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2019 @robobug ясно утре сутринта като отида в сервиза ще проверя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 10 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2019 (Редактирано) Сигнала на таблото е еднакъв, обаче има друг проблем: трябва ти табло от Б6-ца, или ще трябва да изключиш имобилайзера от ECU-то. Б6-ците са на RB4, a B7-ците на RB8 и са несъвместими. Ако имаш донор Б6-ца, най-добре вземи таблото + всички ампули от ключовете ѝ, за да не даваш пари за нови ампули и за програмиране на ключове след това. Редактирано 10 Ноември 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 10 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2019 @CVT имобилайзера ще го изключвам. Под донор разбирай купе с двигател и всичката инсталация човека ще си обира врати капаци брони пластмаси и т.н Точно за това направих темата благодаря ви @robobug@CVT За съветите очаквам още Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 11 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2019 9 hours ago, CVT said: Ако имаш донор Б6-ца, най-добре вземи таблото Така няма ли да загуби всички индикации от другите компютри? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 11 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2019 (Редактирано) Само Б6-ци от първата година на производство се различават по табло от по-новите Б6-ци и всички Б7-ци. Ако включиш такова табло на по-нова Б6-ца или Б7-ца даже и не получава захранване. До сега съм се сблъсквал само с едно такова табло на дизелова Б6-ца, това на колегата @stoyko. След това обаче всички са еднакви, с изключение на крипто-протокола за имобилайзера. Редактирано 11 Ноември 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 11 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2019 @CVT при изключване на имобилайзера няма да има нужда от смяна на табло нали така или се бъркам нещ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 11 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2019 (Редактирано) Точно така. Не знам обаче дали ще можеш да адаптираш сегашното си табло към новото EKU, така че да не показва SAFE на километрите. Редактирано 11 Ноември 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 11 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2019 Ясно това ще се разбере в последствие сещаш ли се за нещо друго? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване