kuhak Публикувано 11 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2019 Някой може ли да ми каже дали моята кутия става на bfb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 11 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2019 Не си писал каква е ск. кутия. Ако е ръчка 6ст. става. Със същата се куплира и BFB 1.8ТК в купето на Б7. Стартерът само е различен. Но ако сложиш 240мм,. маховик може да си ползваш и сегашния. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 11 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2019 @МММ16 степенна ръчка е моята а тва бфб е с 5 степпена идеята е да си ползвам моята Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 11 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2019 Стиковат се без проблем. Но усещането от мизерния притискател на 1.8Т ще те разочарова спрямо това на 2.0Т. Помисли пак върху целесъобразността от тази смяна двигател. Безсмислена е от всякаква гледна точка. Ако мисли че ще минеш без разходи по съживяването на 1.8Т се заблуждаваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Go Hard Or Go Home Публикувано 13 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2019 @МММ1 тук може да се поспори. Предполагам си карал и двата варианта, че да определяш БФБ като мизерен. При 2Т се усеща разлика, но не е кой знае какво. На фона на евтината подръжка и безпроблемност, БФБ бие по всички критерии 2Т Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 13 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2019 (Редактирано) Аз съм ги карал и двата. Нямат място за сравнение. Няма критерии, по които БФБ да е по-добър - не върви повече, не харчи по-малко, не е по-лек, не е по-тих, не е с по-евтини части....и също не издържа при каране със запушена маслена цедка. Edit: по-евтини са частите, които са еднакви за двата мотора. Редактирано 13 Ноември 2019 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Go Hard Or Go Home Публикувано 13 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2019 Какъв е разхода на 2Т? Би ли споделил? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 21 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2019 Някой може ли да ми даде схемите на 3те букси зад компютъра на 2.0тфси и на бфб-то. Червена, бяла и кафява Пп:бфб инсталацията има и една букса повече черна на цвят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 21 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2019 Дай номерата и на двете ECU-та, поне да има шанс някой да успее да ти ги изрови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 21 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2019 Утре ги пускам че тъкмо се прибрах. Всичко е готово останаха само тези 3 букси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 22 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2019 Номерата са 2.0тфси:8Е0 910 115 К 1.8т бфб:8Е0 907 411 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 22 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2019 3те букси мисля че са за управлението в кабината табло информацията към него , климатика и автопилот..? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 22 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2019 (Редактирано) Трябва да намериш пинаута и на двете ECU-та за да разбереш как да пренаредиш буксите. Аз мога да ти кажа със сигурност къде отива само един пин, този на MAP датчика, защото само с него имам опит, когато закачах индикатора на турбото. Той отива от букса Т94, пин 38 на Б7-цата ти към букса Т121, пин 101 на новото 1.8Т ECU. Дано това да ти послужи за сверяване и успех! Редактирано 22 Ноември 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 22 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2019 (Редактирано) То Реално на мен ми трябва пинаута на Т17j T17e T17d 3те букси който са зад ECU-то Редактирано 22 Ноември 2019 от kuhak Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 22 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2019 А тези букси от коя кола са и къде бяха включени? Аз мислех че питаш за буксите на ECU-то? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 22 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2019 (Редактирано) Тези букси са от инсталацията на 2.0тфси има същите и при бфб-то но имат разлики в цветовете на кабелите. Ето така стоят до еку-то Редактирано 22 Ноември 2019 от kuhak Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 22 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2019 А в какво бяха включени на ТФСИ-то? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 22 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2019 @CVTЗад екуто в кутията в която стой. От тази снимка се вижда бялата букса другите две са до нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 23 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2019 Това са цветовете на 2.0тфси А това са цветовете на 1.8Т Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 23 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2019 Тук вече някой колега с ELSA трябва да се намеси и да даде диаграмите за двата модела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 23 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2019 Елсата е имам но няма диаграми на тези букси, дават ги че излизат от компютъра и наименованието им T17e, T17d, T17j Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 7 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2019 До карах я до момента в който чета компютъра колата върти но не пали и като грешка ми вади това.. Всички останали модули се четат няма грешки проблема е че ми останаха още 5 кабела за който нямам информация.. Есм грешката се трие и когато завъртя да паля пак се появява Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 7 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2019 ако моторът е преди 2001-ва има отделно реле за "силовата" част на екю-то след 2001-ва не знам как е реализирано захранването, но релето липсва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 7 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2019 Мотора е бфб колата донор е 2005г Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 8 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2019 Ако релето не е захранено ще може ли д се чете е енжина? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване