Jump to content

2.0tfsi swap with 1.8T


kuhak

Recommended Posts

  • Отговори 60
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не си писал каква е ск. кутия. Ако е ръчка 6ст.  става. Със същата се куплира и BFB 1.8ТК в купето на Б7. Стартерът само е различен. Но ако сложиш 240мм,. маховик може да си ползваш и сегашния.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стиковат се без проблем. Но усещането от мизерния притискател на 1.8Т ще те разочарова спрямо това на 2.0Т.

Помисли пак върху целесъобразността от тази смяна двигател. Безсмислена е от всякаква гледна точка. Ако мисли че ще минеш без разходи по съживяването на 1.8Т се заблуждаваш.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@МММ1 тук може да се поспори. 
Предполагам си карал и двата варианта, че да определяш БФБ като мизерен. 
При 2Т се усеща разлика, но не е кой знае какво. На фона на евтината подръжка и безпроблемност, БФБ бие по всички критерии 2Т

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм ги карал и двата. Нямат място за сравнение. 

Няма критерии, по които БФБ да е по-добър - не върви повече, не харчи по-малко, не е по-лек, не е по-тих, не е с по-евтини части....и също не издържа при каране със запушена маслена цедка.

 

Edit: по-евтини са частите, които са еднакви за двата мотора.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Някой може ли да ми даде схемите на 3те букси зад компютъра на 2.0тфси и на бфб-то. Червена, бяла и кафява

 

Пп:бфб инсталацията има и една букса повече черна на цвят 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3те букси мисля че са за управлението в кабината табло информацията към него , климатика и автопилот..?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да намериш пинаута и на двете ECU-та за да разбереш как да пренаредиш буксите. Аз мога да ти кажа със сигурност къде отива само един пин, този на MAP датчика, защото само с него имам опит, когато закачах индикатора на турбото. Той отива от букса Т94, пин 38 на Б7-цата ти към букса Т121, пин 101 на новото 1.8Т ECU.

 

Дано това да ти послужи за сверяване и успех!

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То Реално на мен ми трябва пинаута на 

Т17j

T17e

T17d

3те букси който са зад ECU-то

IMG_20191122_164351.jpg

Редактирано от kuhak
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези букси са от инсталацията на 2.0тфси има същите и при бфб-то но имат разлики в цветовете на кабелите. 

Ето така стоят до еку-то

IMG_20191122_190433.jpg

Редактирано от kuhak
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Елсата е имам но няма диаграми на тези букси, дават ги че излизат от компютъра и наименованието им  T17e, T17d, T17j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

До карах я до момента в който чета компютъра колата върти но не пали и като грешка ми вади това.. 4xbI8I.jpg

 

Всички останали модули се четат няма грешки проблема е че ми останаха още 5 кабела за който нямам информация.. Есм грешката се трие и когато завъртя да паля пак се появява

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако моторът е преди 2001-ва има отделно реле за "силовата" част на екю-то

след 2001-ва не знам как е реализирано захранването, но релето липсва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...