Jump to content

a4 b6 или a4 b7 ..бензин


Recommended Posts

На “бегачката” шкодата (vrs) е с два реда дюзи. Моето А3 2.0тфси беше с един ред дюзи. Моторите еднакви, но с различни кодове. Не ги помня в момента, ще ги видя после.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казаха ми че, не всички 20тфси стават на газ......но не разбрах защо....и кои мотори на 20тфси са фабричен дефект и горът много масло....?

 

Ипо какъв начин помагат тези допълнителни дюзи?

Другите коли като бмв и мерцедес  с какви бензинови мотори са?

 

Редактирано от ivoivanov_77
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имате повече инфо за тфси моторите и  и слагане на газ споделете......

 

След няколко години няма да има здрави 1.8т......незнам какво ауди ще си купя което да карам на газ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дизелово....а после електричка :)

Едно 1.8Т се изправя на крака за около 3к лева (ако някой много държи на него или планира да мине едни  бързи 400-500к км на газ) .....горе-долу, колкото и едно тфси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 11/19/2019 at 8:22 PM, ivoivanov_77 said:

......незнам какво ауди ще си купя което да карам на газ

Аз също, но и доста други марки вече са на директно впъскване, та май ще е електричка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 11/19/2019 at 8:22 PM, ivoivanov_77 said:

Ако имате повече инфо за тфси моторите и  и слагане на газ споделете......

 

След няколко години няма да има здрави 1.8т......незнам какво ауди ще си купя което да карам на газ

А защо толкова държиш да караш колата на газ? Доколкото виждам, това е водещото при теб...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При среден разход от 10/100 газ, разходът на чипнато до около 190кс 1.8т е под 10лв/100км.

ТФСИ-то на бензин е около 8/100, което е около 17-18лв.

Т.е. за година при 15к км (това мисля, че е минималния пробег в БГ) разликата е над 1000лв. 

За 25к км (това мисля, че е средния пробег) разликата е 2000лв.

И това не включва градския разход, където разликите са фрапиращи.

При среден период на притежание на един автомобил 4-5г сумата е съизмерима с цената на автомобила, т.е. не е за подценяване.

Тук не говорим за автомобили за по 40к лв и 300-400кс, на които само каското,  гумите  и накладките превишават разхода в бензин.

Подигравателното отношение към желанието да се кара евтина кола на газ говори за липса на връзка с реалността.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко изместваме темата но лично съм виждал хора да търсят ес 500 защото мотора за разлика от на А8 тфси, ставал перфектно с ГИ, както и миналата седмица пред мен на газколонката се нареди Лексъс модела , като габарит е същия с този на ленд круизър 200 и беше на газ, отделно едни пичове си карат такома-та и те на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че е ес500, не значи, че за 5 години  разликата газ-бензин не е съизмерима с цената на колата....даже напротив:hilezh:

Не съм наясно с мерцедесите, но мисля, че по времето на а8/тфси няма s-класи без директно....просто евро 6 май няма как да се постигне без директно впръскване.

 

А конкретно по темата - 2.0тфси е съизмеримо по "вървеж" с 1.8т с к04....което обикновено се кара на бензин.....всъщност компресора на първото еа888 е по-голям от този на к04....

Ако искаме нещо да върви повече от  леко правено 1.8т -  избираме 2.0т на бензин или нещо 8 цилиндрово на газ.

Ако 2.0т/еа113 може да се подкара на газ е бинго, но по думите на газаджия - едни стават добре, други - не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как(с малки изключения), хем да искаме да върви, хем и да не гори и да ни е тънко.В това лично се убедих, като сравнявам сегашната си кола с BFB-то, което имах.Преди да го продам вече ми малееше, ама на сегашния фон е баси самолета.Та пак зависи и от това на какво си свикнал.А да и нещото, което не е маловажно, особено за тия дето сме на газ.Аудито хем и с куатро при 110-120 ми гореше 9 газ, тоо кош при 90!!!!!! на темпомат!!!!! ми гори 8 и е на предно само и е с 250 кила по леко отАудито.За изпреваряане да не говорим.......Само сравнявам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам две коли с големи мотори и двете само на бензин. Едната е даже Ес класа. Да ви кажа честно, не се чувствам баровец за това, че зареждам гъзарски бензин на колонката. Не ме гледат хората с възхищение, че тежкаря зарежда 100 евро бензин, вместо 45 евро газ. 

 

Нямам газ не защото "Как 'ше сложиш газ на таа кола бе, кът си баро ще плащаш бензин", а само защото нямам толкова голям годишен пробег, че да си заслужава. Ще ми трябват поне 2-3 години за да избия само газовата. Ако ми се наложи да пътувам повече, веднага набивам една газова и си карам на половин цена. Не разбирам къде е проблема в това, че някой иска да намали разходите си наполовина, поне за гориво. Ако този същия иска да спести от гуми, спирачки, чистачки и т.н., тогава вече е лошо.

 

Иначе годишен пробег в България средно е около 8-10 хил км. Стига сте ги измисляли тия невероятни пробеци, все едно всичките само в колите седят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

23 hours ago, robobug said:

При среден разход от 10/100 газ, разходът на чипнато до около 190кс 1.8т е под 10лв/100км.

ТФСИ-то на бензин е около 8/100, което е около 17-18лв.

Т.е. за година при 15к км (това мисля, че е минималния пробег в БГ) разликата е над 1000лв. 

За 25к км (това мисля, че е средния пробег) разликата е 2000лв.

И това не включва градския разход, където разликите са фрапиращи.

При среден период на притежание на един автомобил 4-5г сумата е съизмерима с цената на автомобила, т.е. не е за подценяване.

Тук не говорим за автомобили за по 40к лв и 300-400кс, на които само каското,  гумите  и накладките превишават разхода в бензин.

Подигравателното отношение към желанието да се кара евтина кола на газ говори за липса на връзка с реалността.

 

Защо говориш за подигравателно отношение? Къде го видя?

Дори в поста на NITRO1 няма подригравка. Прав е за това, че повечето хора навъртат по 5-6к на година.

Газовото както и нафтата са горива, които са рентабилни да се използват за далечни разстояния и много километри.

Голяма част от хората които карат коли на газ са от малки населени места и при тях монтажа на ГУ (особенно скъпа такава) е абсолютно безсмислена.

Попитах колегата защо толкова държи да кара на газ, защото това очевидно е водещото при него. 

Има много по добри и евтини варианти от Ауди. Тук се говори хем за по нов мотор, хем за страх от скъпо или не възможно за газифициране возило....

Темата погледната от началото, до предпоследният пост изглежда като "искам, ама много искам да карам нещо, ама да ми е евтино, комфортно, с нисък разход, евтина поддръжка, по възможност да не се чупи, да не наливам пари в него и т.н и т.н.

Ето тук е иронията ... 

Ауди отдавна не са здрави коли, никога не са били евтини за каране и поддръжка.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хей, говорим за коли от 2001/2 до 2007/8-а година.

Наистина ли смяташ, че Ауди а4 б6 или б7 са най-евтиния и добър вариант?

6 minutes ago, NITRO1 said:

Здравината няма да я коментираме, но автора иска нещо здраво, да носи на газ и долу горе да се мести.Аз също исках такава кола плюс да бъде много сигурна по завоите и да е тиха- за бюджета, който бях приготвил тогава се вписаха само А4 Б7 1,8Т куатро и Лексъс ИС250, лекса отпадна щото не става на газ а и местните майстори не бяха виждали такава кола на снимка.Аз не сбърках, ако автора намери такава кола и да е запазена да я взима.

Е как няма да коментираме здравината, а автора иска нещо здраво?

1,8Т куатро е добър вариант, но ако се върнеш няколко поста на горе ще видиш, че той почти се е отказал от него поради трудното му намиране и на нормална цена.

Та отново се връщаме до момента, в който искаме не възможното.... 

Редактирано от Go Hard Or Go Home
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече не е чак талкова трудно да се намери  точния автомобил по неговите изисквания/не че са масови, но изпадат добри екземпляри/,Сега,ако смята 10000-11000 лева  за В7 S-line+ 1.8T quattro  за  висока цена, просто  не трябва да се спира на тази марка!

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@jordanik

Не мисля, че е готов за такава сума.

Допълнително първоначално обслужване, ГИ (ако е без), тук таме нещо да постегне .... Талони, номера (еко такса ако е внос) и т.н. 

Минава 15к ... а това не е сума, за 11-12 годишна кола, която може да се даде току така от човек, който най-големият му страх е дали ще може да я кара на газ или не.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, jordanik написа:

Сега,ако смята 10000-11000 лева  за В7 S-line+ 1.8T quattro  за  висока цена, просто  не трябва да се спира на тази марка!

 

Реално погледнато си е висока цена, защото б6 1.8т куатро има точно за половината пари, а е абсолютно същата кола с друга решетка...

Също вече има и б8мици за 10-11к лева...

Така че тея невероятни б7ци с тръц за десет бона да си ги държат продавачите. Не са нищо особено.  Даже от некой ъгъл б7 е по-грозно от б6.

 

Иначе и аз съм на мнение, че б6 1.8т куатро е една от най-добрите коли за 5-6к лв в момента. Особено ако купувача държи на 4х4 и е склонен да кара ръчни скорости.  Ако се търси автомат, а куатрото не е задължително, има и по-добри предложения.

Редактирано от quаttro
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 hours ago, Go Hard Or Go Home said:

Хей, говорим за коли от 2001/2 до 2007/8-а година.

Наистина ли смяташ, че Ауди а4 б6 или б7 са най-евтиния и добър вариант?

Съвсем учтиво помолих за конкретен модел - който е по-добър и по-евтин.

Около мен има доста хора с подобна дилема и за всички ще е полезно, ако има такава "скрита лимонка".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 hours ago, quаttro said:

 

Реално погледнато си е висока цена, защото б6 1.8т куатро има точно за половината пари, а е абсолютно същата кола с друга решетка...

Също вече има и б8мици за 10-11к лева...

Така че тея невероятни б7ци с тръц за десет бона да си ги държат продавачите. Не са нищо особено.  Даже от некой ъгъл б7 е по-грозно от б6.

Когато исках да си взимам Б7 дори 10к. ми се струваха супер много за 10-11 годишна кола в комбинация турбо бензин и куатро, когато дойде време да я продавам я пуснах на цена такава, каквато нямаше в мобилето за Б7 с тази комбинация (демек най-скъпата), нямаше и прословутия ес лайн салон, по който се захласват всички и всеки пита първо за него, като се обади.Въпреки, че на снимките се вижда ясно, че не ес лайн. И въпреки това , колата я продадох точно два часа след пускането на обявата.

Твърдениете, че Б7 е по-грозно от Б6 е супер субективно и за мен е уникална глупост да се твърди такова нещо.Като погледна едно Б7 от който и да е ъгъл ми е в пъти по-красиво от едно Б6, дори и вътре , колкото и да се казва, че са еднакви.Най-малко салона е доста по-качествен от този в Б6 а дизайна отвън за мен е едно от най-красивите Аудита правени някога, от серията А4 единственото по-красиво от Б7 е Б9.

Цената , както сам знаеш се определя от пазара, що има Б7 с 2,0 тди на почти 50% по-евтини от Б7 с BFB ( без да включвам и куатро системата)??????

Ако въобще можеш да намериш някъде из обявите Б7 с BFB, докато дизелово Б7 има сигурно 5 страници с обяви по сайтовете без десните волани.

11 hours ago, Go Hard Or Go Home said:

Хей, говорим за коли от 2001/2 до 2007/8-а година.

Наистина ли смяташ, че Ауди а4 б6 или б7 са най-евтиния и добър вариант?

Е как няма да коментираме здравината, а автора иска нещо здраво?

1,8Т куатро е добър вариант, но ако се върнеш няколко поста на горе ще видиш, че той почти се е отказал от него поради трудното му намиране и на нормална цена.

Та отново се връщаме до момента, в който искаме не възможното.... 

Хей, наистина мисля така - ако иска да кара Ауди и да му е що-годе евтино - доколкото може да се съвместими двете думи евтино и Ауди, иначе за 10хил.лева има други алтернативи..............но вече зависи кой какво търси, иска и най-вече може да си позволи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

27 minutes ago, NITRO1 said:

Хей, наистина мисля така - ако иска да кара Ауди и да му е що-годе евтино - доколкото може да се съвместими двете думи евтино и Ауди, иначе за 10хил.лева има други алтернативи..............но вече зависи кой какво търси, иска и най-вече може да си позволи.

Чакай сега. 

Писал си "Ако иска да кара Ауди" ...

Да даде над 10к за въпросното, само и само за да кара Ауди,а същевременно да се опасява за разхода на гориво ... някак си не се навързват нещата.

Моето БФБ ми гори около 8/100 смесен цикъл извън и до ден днешен се бия през главата, за чеп ли ми беше да и слагам газ.

Тук, в БГ ми дава около 10/100 разход. На газ около 12-13... 

Мисълта ми е, че за да си избие газовата, колегата трябва да навърти над 10000к и тепърва да започне да е на "печалба" от евтиното гориво. 

Ако приемем, че тези 10000к ще ги навърти за една година, на края на втората година от гориво ще е спестил да кажем ... 1000лв.

Колко време мислиш, че ще кара този автомобил? 5 години още за да усети разликата в цената на горивото ли? Ами хайде, след като правим тънки сметки, да му сметнем и разходите по въпросния и да видим, дали ще му е що годе евтино да кара Ауди на възраст над 15 години ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, тези които карат по 10К на година твърде вероятно ще я карат колата 5 години. Че и повече години.

А "нямането на смисъл" от "газово" :hilezh:....да вземем най-скъпата газ = 1.00 лв. и най-еФтиния бензин 95 = 2.05 лв. :

13/100 газ средно = 13 лв......което при 2.05 лв. за литър бензин излиза 13 : 2.05 = 6.3 на 100 бензин среден разход.

Та да видим кой с 1.8TQ ще се похвали с такъв разход :lupe: Вероятно има такива на които им гори 5 ивънградско и 7.5 градско :nixweiss:

Според дебелите книги на Audi AG В7-ца 1.8TQ има среден разход 9.2-9.3 л/100 бензинец х 2.05 лв. прави има-няма 19 лв./100 км.

И излиза, че за 20К км ще е избил "инвестицията"....дет' сА вика за кО му е тая газ. Ама тея сметки са баси и условните, 'щото ако се минавават 15К на година, ко прА'йм тогава. А за средния разход на бензин да не говорим при какви условия се изчислява и то на нови коли и то с бензин не от магАрешки по 2.05 лв.

А ако цифрите са подобни на: в7-ца 1.8TQ с 40К км за 11 месеца или 4.2 с 70К за 28 месеца...тогава:nixweiss:

Когато и човек да си сложи ГИ на бензиновата кола....все е закъснял.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...