Jump to content

Къде мога да намеря по-евтино 893 711 334 B


Recommended Posts

Къде мога да намеря по-евтино тампона за скоростния лост, където влиза ябълката?
Каталожен номер 893 711 334 B  Излиза по-евтино само в Русия - на цена 60-70лв. В България ми искат близо 200!
Заместителите на JP Group и OSCA ги няма също, всички казват че са спрени от производство.
Тая част се ползва в Ауди до 2002 година, така че е странно да е ненамираема.
Средното на тая снимка търся. 200лв за пластмасово-гумен тампон на метална планка е лудост!
Един двигател излиза 150лв втора ръка. За 300 ще взема още едно ауди цялото за резервни части - бракувано!
f80454u-960.jpg

Редактирано от инжектопляктор
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без луфт със здрав маншон.За 20лв.е твой .Ако имаш интерес много моля по телефона 0878880845 Светослав.

 

039176979.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е парт номера или можеш ли да го покажеш?
Заръчал съм го от колегата по-горе, но ми е интересно от Б2 или голф1 става ли без преправяне?
Защото за Б2 излиза май 903711118E, а това го няма никъде. А за Голф1 излиза като резултати съвсем различна система за превключване.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

г1- 171711247 преди 2 години си го купих от аутопалър за 30/35лв
б2 - 431711251C миналата седмица го купих за 30лв 

Разпробиват се 2 отвора (пиша по спомен) м/у болтовото на г2/б2 е 110мм, на б3/4 е 105мм. Пробиват се 2 дупки 6мм по към центъра и се изрязва около 1см от втулките, който са под зегера с пружината на самия лост. 

Крайния резултата е, нищо подобно с б3/4 шифтъра, няма го празния луфт, скоростите влизат точно и отчетливо. Аз сменях тампон, купувах нови ябълки и все не ми харесваше как става, купих тампон от г1 и драмата приключи. 

ПП- Тампон от г1 се продава като шорт шифтър за 80тки на цена от около 70/80$ в щатите, с тази разлика че там не е нужно да се разпробива и реже втулката, защото ти дават нова пружина, шайба и зегер. 

Редактирано от krisaleks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 minutes ago, krisaleks said:

б2 - 431711251C миналата седмица го купих за 30лв 

Откъде? Не ми излиза никъде с тоя номер нищо в БГ.

Редактирано от инжектопляктор
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

21 hours ago, krisaleks said:

и се изрязва около 1см от втулките, който са под зегера с пружината на самия лост. 

Можеш ли да го покажеш или нарисуваш картинка преди да разглобява някой да го види?

4 minutes ago, krisaleks said:

От кварталния магазин за части. 

Не го намерих, но го поръчах от Интернет. Мейле 55лв, JPGroup - 38лв.
Ентусиазира ме, но какво означава "1см от втулките"?
Да знам какво да правя, ако реша да модифицирам и аз.
 

Редактирано от инжектопляктор
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж тази тема

https://audibg.com/forum/index.php?/topic/86190-how-to-%D1%81%D0%BC%D1%8F%D0%BD%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D1%82%D0%B0%D0%BC%D0%BF%D0%BE%D0%BD-%D1%81%D0%BA-%D0%BB%D0%BE%D1%81%D1%82/page/2/

Последният пост е мой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 11/12/2019 at 9:10 PM, krisaleks said:

г1- 171711247 преди 2 години си го купих от аутопалър за 30/35лв
б2 - 431711251C миналата седмица го купих за 30лв 

Разпробиват се 2 отвора (пиша по спомен) м/у болтовото на г2/б2 е 110мм, на б3/4 е 105мм. Пробиват се 2 дупки 6мм по към центъра и се изрязва около 1см от втулките, който са под зегера с пружината на самия лост. 

Крайния резултата е, нищо подобно с б3/4 шифтъра, няма го празния луфт, скоростите влизат точно и отчетливо. Аз сменях тампон, купувах нови ябълки и все не ми харесваше как става, купих тампон от г1 и драмата приключи. 

ПП- Тампон от г1 се продава като шорт шифтър за 80тки на цена от около 70/80$ в щатите, с тази разлика че там не е нужно да се разпробива и реже втулката, защото ти дават нова пружина, шайба и зегер. 

 

 

Колега това е интересно решение на този проблем, наистина ако ти е възможно ще е добре да пуснеш някакви снимки, как е станало като краен резултат, както писа по-горе колегата инжектопляктор.

Редактирано от Azov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бах го писал преди време тук във форума някъде. 

Още едно решение на проблема с тампона на скоростния лост. Решението е тампон от голф 1, единствено трябва да се разпили малко, от дупка до дупка при голфа е 103мм при ауди е 95мм. Ефекта е много голям, скористите влизат както трябва да си влизат, чисто и отсечено. Стария ми тампон имаше минимален луфт (1мм мърда ше) и все пак ефекта е много голям. Този ъпгрейд го водят и шорт шифтър, 034 моторспорт го продават за 110$. Моя струва 45лв.

Снимка на Кристиян Костадинов.

Снимка на Кристиян Костадинов.

Снимка на Кристиян Костадинов.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, krisaleks said:

и все пак ефекта е много голям. Този ъпгрейд го водят и шорт шифтър, 034 моторспорт го продават за 110$. Моя струва 45лв.

Благодаря. Имам резервно оригинално, но благодарение на теб поръчах и от Голф1 и ще пробвам с него.
Писна ми тия скорости да ги улучвам на магия, най-вече задната. Надявам се ще се оправи това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще има голямо подобрение, НО 
Аз си направих и подобрение в каренцето което на привода, отворих го направих му пластмасови втулки, залях го с полиуретан и го затворих. Сега нямам никакъв презен ход в лостовия механизъм, луфта идва само от махниката в кутията. 
Тампони на кутия и мотор, ако има не равномерно износване в тампоните, мотор и кутия мърдат много, скоростите влизат гадно. 

ПП- Провери си семеринга на привода, масово тече, омаслява карето, то не е масло устойчиво и луфта става огромен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 11/12/2019 at 9:10 PM, krisaleks said:

г1- 171711247 преди 2 години си го купих от аутопалър за 30/35лв

Колега, можеш ли да ми го намериш това и да ми съдействаш да ми го изпратят?

Аутопауър върнаха отговор че го нямат. Никъде го няма. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 11/14/2019 at 6:06 PM, krisaleks said:

Бах го писал преди време тук във форума някъде. 

Още едно решение на проблема с тампона на скоростния лост. Решението е тампон от голф 1, единствено трябва да се разпили малко, от дупка до дупка при голфа е 103мм при ауди е 95мм. Ефекта е много голям, скористите влизат както трябва да си влизат, чисто и отсечено. Стария ми тампон имаше минимален луфт (1мм мърда ше) и все пак ефекта е много голям. Този ъпгрейд го водят и шорт шифтър, 034 моторспорт го продават за 110$. Моя струва 45лв.

Снимка на Кристиян Костадинов.

Снимка на Кристиян Костадинов.

Снимка на Кристиян Костадинов.

 

Благодаря, че си качил снимки, но не се отварят. Поне при мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Сложих новия шарнир. Дойде от аутопауър. Превключва Ок. Но на 1 и 2 като дам по-наляво лоста чука все едно се удря някъде долу. Някой с идеи какъв може да е проблема и как да се реши? 

9701359e.jpg

Редактирано от инжектопляктор
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Липсата на главата с вилката (893 711 118Е по схемата) позволява лоста да има по-голямо отклонение и да опира, предполагам в средния улей. Аз монтирах от морга планката от б3 и проблем нямям.

   
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересното е, че при включена скорост не можеш да преместиш лоста че да чукне. Когато е изключена от скорост - може да чукне в купето предполагам. Гледах за монтажа и в онзи сайт за автотунинг и никъде не пише, че може да има нещо такова.
Тампоните на кутията и мотора как да ги проверя? И отдолу лесно ли се стига лостовия механизъм за превключване на скоростите?
Що иде реч до включването на скоростите - няма нищо общо с преди. Включват почти идеално.

Редактирано от инжектопляктор
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колега,за мен проблема ти е бил в ето тази частhttps://skoda-chasti.shop/index.php?route=product/product&product_id=885смяната е елементарна-маха се топлинния екран над катализатора(4-ри гайки),един болт от към скоростите(има вдлъбнато на пръта където се законтря) и един от към лоста(хубаво е да се бележи на планката къде е бил защото е с елипсовиден отвор)от новата част се маха втулката и е едно към едно с тази на Ауди-то.Момента е идеален да си смениш и семеринга(гаранция че тече).

Ето ти и видеоhttps://www.youtube.com/watch?v=c9R0vQU__88

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 12/19/2019 at 9:03 AM, Berkut74 said:

Колега,за мен проблема ти е бил в ето тази част

Благодаря, ще погледна. 

Редактирано от инжектопляктор
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...