jovcho Публикувано 5 Март 2020 Доклад Share Публикувано 5 Март 2020 Вакуумите гледахте ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdravko_jett Публикувано 8 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2020 @leo сещам се за какво говориш колега, не съм пробвал точно с откачен маркуч, но със спряна газ и изпрзнена система съм пробвал и резултата е един и същи . времето стана топло и колата пали по добре другата зима пак ще го мислим проблема хахаха. не знам от какво но на студен старт от нещо си пре обогатява сместта свещите стават черни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdravko_jett Публикувано 3 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2020 да споделя как се реши проблема при мен! преди време замервах налягането на горивната помпа директно на маркуча който захранва рейката закачих манометър и закова 6 бара от което заключих че проблем с налягането на горивото няма, но уви. скоро се прецака горивната помпа почна да се чува по слабо като дам на контакт усещаше се как бучи по слабо и как все едно няма сила, докато в един момент не спря(преди това измерих 1,5бара налягане) сложих чисто нова помпа и веднага при първото палене усетих разликапали страхото е разбира се има едно колебание(за около 2сек) да загасне но не може да загасне оправя си оборотите и работи перфектно няма давене и така нататък. след разглабяне на старата помпа VDO установих че кабелчето на еднатачетка се бе протрило изтъняло и явно не е давало добро захранване. за сега колата на на 2градуса околна температура пали перфектно в сравнение с преди на 13 гр правеше проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aldygreen Публикувано 9 Април 2020 Доклад Share Публикувано 9 Април 2020 (Редактирано) Хехе, тъкмо взех да скучая, че колата пали нормално и върви отлично, и се чудех с какво да се захвана и Дяволът се обади веднага след "големия" сняг. Колата пали нормално, вдига високите обороти за прогряване, но когато започне свалянето им към нормалните обороти на празен ход, започва "кандилкане" нагоре-надолу, в обхват 1300-1500об/мин до 500 об/мин. Колата работи нестабилно с постепенно намаляне на колебанията, след стигане на 68-70 градуса почти се успокоява, след две-три изфорсирания се оправя. След което върви отлично. Нестабилната работа на празен ход се забелязва и на газ и на бензин. Пуснах компа, направих логовете и установих, че на празен ход, според реакцията на кислородния сензор, сместта е много бедна, и на газ и на бензин. При високата температура на антифриза бедността не се проявява силно, ECU успява да я компенсира. Съмненията ми са за засмукване на неконтролиран въздух. Някъде нещо е сдало багажа и моторът е започнал да смуче въздух. Ще трябва пак да я уча да пуши цигарки, а аз съм ги отказал преди 20 години и ми е съвестно да цапотя мотора с катран. Ама друг изход не виждам. VCDS не намира грешки, в логовете също няма необясними отклонения. Показанията на температурата са достоверни. Не виждам причини за съмнения в работата на ламбда датчика. Ще "пушим" цигарки, види се. Редактирано 9 Април 2020 от aldygreen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aldygreen Публикувано 10 Април 2020 Доклад Share Публикувано 10 Април 2020 (Редактирано) Диагнозата излезе вярна. До "пушене" не се стигна. Причината за засмукването на неконтролиран въздух се оказа недобро съединяване на гофрирания въздуховод към дебитомера. Ефектът на дефекта изчезна. Празният ход е стабилен на газ и на бензин. Редактирано 10 Април 2020 от aldygreen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване