ralistill Публикувано 15 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2019 Здравейте! Имам проблем с непрекъснато виене от пистовия ремък и ролките. Всичко е сменено,ролки,ремък,обтегач и то 3-4пъти и въпреки всичко не спира. При запалване,нещо избутва ремъка,а при натиск спира.Гледаха го в 4сервиза и не могат да го оправят. Има ли някой идея,какво се случва и да ме насочи към сервиз?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 17 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2019 Ролката на алтернатора сменихте ли?Sent from my Pixel 3a using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 17 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2019 или ремъкът да не е точен размер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ralistill Публикувано 19 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2019 (Редактирано) На 17.11.2019 г. at 20:03, Mustaka написа: Ролката на алтернатора сменихте ли? Sent from my Pixel 3a using Tapatalk Да сменена е и няма промяна. На 17.11.2019 г. at 20:11, OvivO написа: или ремъкът да не е точен размер. Купих три ремъка от три различни производитела и е все тая. Ролките също взех от някоко места и сега имам един кашон с ролки ,обтегачи и ремъци... Редактирано 19 Ноември 2019 от ralistill Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 19 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2019 Остава да премерите за съосие между ролките и всички елементи, по които се върти ремъка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 19 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2019 Възможно е от претоварване на алтернатора или повишен аксиален луфт на коляновия вал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 19 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2019 Аве някой що не попита какъв е мАроря. Що гледам е 2.5тди, а вие ич не им отбирате, а Ище повече обичате. Та....по темата. Виж дали има луфт в рамото с амортисьора. Долу рамото се хваща на втулки и като се разБият измества съсието на ремъка до степен, че ремъка почва да опира в пласмасовите капаци и да трие в тях. Втора възможна причина. Оста на ролката на виското. Никой не я сменява тая ролка, щото е 400пари нова, върви с цялата ангренажна плоча/конзола. Трето. Лагер на шайбата на компресора(той е на малкия ремък ама ако вие, няма как да познаеш). Лагери на алтернатор. Лагер водна помпа. Друго не се сещам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 19 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2019 А аз да добавя и 4 -то самия генератор , ядох го на В4 TDI свиреше само като е запалена , въртим го на място с ръка върви перфктно,всичко сменено нов шиш,ролки,ремък и след1-2год. като отказа ( светнаха лампите) му смениха кулектор, лагери,реле и те тъй! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 27 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2019 On 11/19/2019 at 7:12 PM, audi+ said: Възможно е от претоварване на алтернатора От къде да дойде това натоварване? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 27 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2019 При повече консуматори и слаб акумулатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 28 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2019 И ще вади ремъка като е натоварен? Глупости. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване