head_up Публикувано 16 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2019 От някакво време и през някакво време, не определено кога и защо, като карам чувам прижужаване под волана - звучи като реле, което притраква бързо с висока честота, за около 2-3 секунди. Понякога се повтаря през малък интервал. После спира и с дни може да не го чуя. И тъй под волана съм се завирал не веднъж - релета за климатика, за стъклата и едно странно 217, за което не намирам смислена инфромация? Колата има климатик, работи добре. В началото си мислех, че релето прижужава, когато е пуснат климатика, но после забелязах, че го прави когато си иска без значение пуснат или спрян е климатика. Релето на прозорците изглежда изправно, не са ми отказвали. Релето на климатика го разглобих, прегледах, припоих и т.н. - няма промяна, пак чувам звука от време на време в движение. Само това 217 не знам какво е? Мигачите си работят безпроблемно, алармата ми е там отдолу и тя има реле, ама и тя не ми прави проблеми. Като цяло не мога да определя да има нещо странно в работата на колата. Изобщо.. освен да разглобявам 217 не се сещам за друго? Може ли някаква насока как да определя източника на звука, като се има предвид, че не мога да го накрам да се прояви с външно въздействие, за да го изследвам, а и възниква в движение и много трудно да го диагностицирам. Притеснява ме, че в някакъв момент нещо жизнено важно ще вземе да откаже. А колата е куче, върви си... Audi 80 B4 ADA Avant, '93 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galin Публикувано 16 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2019 (Редактирано) И моята беше така но е Б3. Откара си доста време докато спря ама и колата спря. Пътна помощ, платформа сервиз и ... комутатор за стотинки. той се намира в краката на шофьора отляво под пластмасовата кора, ама понеже е затворен и с вата жуженето се усеща в таблото под волана. Редактирано 16 Ноември 2019 от Galin Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
6matkar Публикувано 17 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2019 При Audi 80 B4 ADA, комутатора е над двигателя, по-точно над тръбите за парното. И е до бобината. Струва не стотинки, а около 60-70 лв. Ето нагледно оригинални комутатор и бобина. Това с трите крачета е комутатора, до него е бобината. https://nasauto.bg/bobina-za-audi-80-avant-8c-b4-16-e-4671-p1110191.html Като се прецака обикновено, когато колата загрее...Не жужи, а колата няма мощност и прекъсва. В един момент колата изгасва в движение. След това няма палене. Чакаш да изстине, палиш, колата работи неравномерно. Та на колегата по-горе едва ли проблема му е комутатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
head_up Публикувано 21 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2019 Дам, проблемът не е такъв. Почти съм сигурен, че е някое реле. За какво служи въпросното 217 някой знае ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дидо Йорданов Публикувано 21 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2019 При мен (но на А4Б5) се чуваше същото жужене, когато се включваше перката на радиатора. Не съм сигурен, но е възможно това 217 да е точно за нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
esox hunter Публикувано 21 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2019 217 мисля беше реле за перката на вентилатора. Ако бъркам поправете ме, че по спомен го карам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване