Jump to content

Съпоставка между А6 С5 2.4 и А6 С6 /4F/ 2.4


Recommended Posts

Здравейте, колеги интересувам се от горепосочения агрегат, поставян в C5 и C6. Съответно има ли някаква разлика в конструкцията между този произвеждан до 2005-та година и този произвеждан след 2005г. Респективно съществува ли разлика в цената за обслужване на единия и другия ? Съществува ли разлика в технологията на газифициране, съответно и в цената за това? Съществува ли някакъв недостатък на единия спрямо другия и всъщност заслужава ли си да се избере Ауди А6 С6 /4F/ 2.4 пред Ауди А6 С5 2.4 ?

П. С. Колеги интересува ме информация единствено и само по отношение на гореописаните агрегат и автомобили. Поздрави :)

Редактирано от Ivan Bochev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 224
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Няма разлика в двигателите и обслужването им (на практика двигателя е един и същ), просто С6 е по-нова платформа и може би е по-добре да си вземеш такава.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега. :)Защото съм чувал за някакви баснословни суми за обслужване на двигател 2.4 на 4F от сорта на 2000 лв. и нагоре, та исках да се уверя. 

А има ли нещо специфично в обслужването, което трябва да се има предвид като болежка, и което е хубаво да се обслужи превантивно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 hours ago, VBI said:

Няма разлика в двигателите и обслужването им 

При 4F ако не се лъжа мотора не е ли с вериги? 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@JusttRelaxx Това не го знаех, мислех че са еднакви моторите.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е единственият вариант за куатро с тоя мотор в 4ф. Предимството е газта, ако не навързал нещата още...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много вяла динамика, придружена с средно голям разход. Основния минус са веригите. Атмосферен V6 мотор има големи разходи на фона на това, което предлага. Поздрави и успех с покупката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. 

Просто е единственият сравнително често срещан бензинов мотор в C5, който да отговаря на бюджета ми за съжаление 😕 Всичко останало или изключително рядко се намира /визирам 1.8 Т/ или се обслужва по-скъпо.

А и идеята ми е да го карам на газ така, че един разход от 13-14-15 на 100 не мисля, че е болка за умиране. 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си 2.8 или 1.8 в ц5, караш на газ и си свиркаш. В 4ф вариантите са 2.4 и 3.0 (същия мотор като в ц5), но той е много рядък..

 

След като се гони бюджетен вариант, защо се търсят шестаци?

Редактирано от petrishki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.8 в C5 към момента не откривам на обява никъде, а 1.8 Т в C5 има една единствена обява /става въпрос за Avant/, която ходих да гледам и, от която се разочаровах. Просто са много редки и е много много трудно в такъв случай да попаднеш на нещо читаво.

/Същото се отнася и за 3.0 в 4F/.

Това е причината да се спра на 6-цилиндровия 2.4, защото е сравнително често срещан /има избор/, в C5 до колкото разбирам е с ангренажен ремък и следователно обслужването би трябвало да е в рамките на до 1000 лв., а разхода на газ е около 15, което мисля, че е бюджетно и приемливо. 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, виждам подписа ти, че пише А6 C5 - в момента караш ли такава? Имай предвид, за да е изправна колата освен първоначалното обслужване следва подмяна предно окачване, нови амове, тампони, диско, накладки и т.н. На пазара няма такива "качваш се и караш". Т.е. ако искаш да се радваш на 20+ стегната кола ще трябва да заложиш по-сериозен бюджет. Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колега, тази, която карам я карам от 3 години като, от както съм я взел съм сменил едно каре и един накрайник (без да има нужда, проблема се оказа в тампон на скоростната кутия). До момента не съм имал никакви проблеми с окачването, така че това за мен не предполага по-сериозен бюджет. Дори според мен е пресилено да се счита като чак такъв недостатък и консуматив това. Още повече, че един пълен комплект за окачване може да се намери за цената от около 300-400 лв., който да изкара достатъчно дълго време .
А иначе, останалото което си изброил като дискове, амортисьори, накладки мисля, че касае всеки автомобил, а не само Ц5.

Като цяло не говоря за "качвам се и карам", а за "качвам се и обслужвам за по-малко от 2500-3000 лв."
Поздрави. :)

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Не, 1.9 TDI 131 к. с. карам, но има някой забележки, в които не искам да инвестирам маса пари. А и ми се искаше да сменя на бензинов двигател. Не ми се карат вече тези печки 🤔

1.8 Т е най-добрата алтернатива мисля в този клас, но са голяма рядкост, още повече читавите. 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имахме пасат 1.9тди 131 кс, но 1.8т + чип + газ е по-добрата комбинация. Изкачат от време на време читави А6 1.8т комби. Ако не държиш на 4х4 изборът е по-голям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликите между BDV и BDW са освен в ангренажите и в блоковете. При BDW моторите (4F) , а и до колкото знам и другите бензинови мотори на 4f, покритието на цилиндрите лесно се надира и от там сериозен разход на масло. Има доста описано за проблема по руските форуми и в DRIVE2,дори в този раздел един колега го бе обяснил много добре. Напиши ключова дума гилзовка и чети :).

Ето тук в последните коментари е описана истината за този мотор. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...