Ivan Bochev Публикувано 17 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2019 (Редактирано) Здравейте, колеги интересувам се от горепосочения агрегат, поставян в C5 и C6. Съответно има ли някаква разлика в конструкцията между този произвеждан до 2005-та година и този произвеждан след 2005г. Респективно съществува ли разлика в цената за обслужване на единия и другия ? Съществува ли разлика в технологията на газифициране, съответно и в цената за това? Съществува ли някакъв недостатък на единия спрямо другия и всъщност заслужава ли си да се избере Ауди А6 С6 /4F/ 2.4 пред Ауди А6 С5 2.4 ? П. С. Колеги интересува ме информация единствено и само по отношение на гореописаните агрегат и автомобили. Поздрави Редактирано 17 Ноември 2019 от Ivan Bochev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 18 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2019 (Редактирано) Няма разлика в двигателите и обслужването им (на практика двигателя е един и същ), просто С6 е по-нова платформа и може би е по-добре да си вземеш такава. Редактирано 18 Ноември 2019 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Bochev Публикувано 18 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2019 Благодаря колега. Защото съм чувал за някакви баснословни суми за обслужване на двигател 2.4 на 4F от сорта на 2000 лв. и нагоре, та исках да се уверя. А има ли нещо специфично в обслужването, което трябва да се има предвид като болежка, и което е хубаво да се обслужи превантивно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 18 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2019 7 hours ago, VBI said: Няма разлика в двигателите и обслужването им При 4F ако не се лъжа мотора не е ли с вериги? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Bochev Публикувано 18 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2019 Точно това е едно от нещата, които ме интересуват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Groober Публикувано 18 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2019 В 4ф мотора 2.8 ФСИ е доста приятен за каране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Bochev Публикувано 18 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2019 преди 11 минути, Groober написа: В 4ф мотора 2.8 ФСИ е доста приятен за каране. Да, но по-скоро не ми е по бюджета 😕 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MrLover Публикувано 18 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2019 Общото между двата мотора е, че нямат нищо общо. При С5 мотора е с ангренажен ремък, докато при 4F е с вериги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 19 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2019 (Редактирано) @JusttRelaxx Това не го знаех, мислех че са еднакви моторите. Редактирано 19 Ноември 2019 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 19 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2019 С вериги е и като се разтракат става супер "приятно"Sent from my Pixel 3a using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 19 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2019 Тоя мотор има ли нещо хубаво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 19 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2019 Че става на газ в 4ф, където освен това може да се вземе с ръчка и куатро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 19 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2019 Голямо предимство е това с ръчката...Sent from my Pixel 3a using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 19 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2019 Това е единственият вариант за куатро с тоя мотор в 4ф. Предимството е газта, ако не навързал нещата още... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 20 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2019 Много вяла динамика, придружена с средно голям разход. Основния минус са веригите. Атмосферен V6 мотор има големи разходи на фона на това, което предлага. Поздрави и успех с покупката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Bochev Публикувано 20 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2019 (Редактирано) Благодаря. Просто е единственият сравнително често срещан бензинов мотор в C5, който да отговаря на бюджета ми за съжаление 😕 Всичко останало или изключително рядко се намира /визирам 1.8 Т/ или се обслужва по-скъпо. А и идеята ми е да го карам на газ така, че един разход от 13-14-15 на 100 не мисля, че е болка за умиране. Редактирано 20 Ноември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 20 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2019 (Редактирано) Вземи си 2.8 или 1.8 в ц5, караш на газ и си свиркаш. В 4ф вариантите са 2.4 и 3.0 (същия мотор като в ц5), но той е много рядък.. След като се гони бюджетен вариант, защо се търсят шестаци? Редактирано 20 Ноември 2019 от petrishki Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Bochev Публикувано 20 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2019 (Редактирано) 2.8 в C5 към момента не откривам на обява никъде, а 1.8 Т в C5 има една единствена обява /става въпрос за Avant/, която ходих да гледам и, от която се разочаровах. Просто са много редки и е много много трудно в такъв случай да попаднеш на нещо читаво. /Същото се отнася и за 3.0 в 4F/. Това е причината да се спра на 6-цилиндровия 2.4, защото е сравнително често срещан /има избор/, в C5 до колкото разбирам е с ангренажен ремък и следователно обслужването би трябвало да е в рамките на до 1000 лв., а разхода на газ е около 15, което мисля, че е бюджетно и приемливо. Редактирано 20 Ноември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 20 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2019 Колега, виждам подписа ти, че пише А6 C5 - в момента караш ли такава? Имай предвид, за да е изправна колата освен първоначалното обслужване следва подмяна предно окачване, нови амове, тампони, диско, накладки и т.н. На пазара няма такива "качваш се и караш". Т.е. ако искаш да се радваш на 20+ стегната кола ще трябва да заложиш по-сериозен бюджет. Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Bochev Публикувано 20 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2019 (Редактирано) Колега, тази, която карам я карам от 3 години като, от както съм я взел съм сменил едно каре и един накрайник (без да има нужда, проблема се оказа в тампон на скоростната кутия). До момента не съм имал никакви проблеми с окачването, така че това за мен не предполага по-сериозен бюджет. Дори според мен е пресилено да се счита като чак такъв недостатък и консуматив това. Още повече, че един пълен комплект за окачване може да се намери за цената от около 300-400 лв., който да изкара достатъчно дълго време . А иначе, останалото което си изброил като дискове, амортисьори, накладки мисля, че касае всеки автомобил, а не само Ц5. Като цяло не говоря за "качвам се и карам", а за "качвам се и обслужвам за по-малко от 2500-3000 лв." Поздрави. Редактирано 21 Ноември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 20 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2019 Да, аз го казах в смисъл на поддържан автомобил. Масово са дроб сърма. А защо сменяш твоя? 1.8 т ли караш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Bochev Публикувано 20 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2019 (Редактирано) Не, 1.9 TDI 131 к. с. карам, но има някой забележки, в които не искам да инвестирам маса пари. А и ми се искаше да сменя на бензинов двигател. Не ми се карат вече тези печки 🤔. 1.8 Т е най-добрата алтернатива мисля в този клас, но са голяма рядкост, още повече читавите. Редактирано 21 Ноември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 23 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2019 Имахме пасат 1.9тди 131 кс, но 1.8т + чип + газ е по-добрата комбинация. Изкачат от време на време читави А6 1.8т комби. Ако не държиш на 4х4 изборът е по-голям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Bochev Публикувано 23 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2019 На това се надявам, но точно в момента има една единствена изобщо. Явно ще се чака удобен момент. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 25 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2019 Разликите между BDV и BDW са освен в ангренажите и в блоковете. При BDW моторите (4F) , а и до колкото знам и другите бензинови мотори на 4f, покритието на цилиндрите лесно се надира и от там сериозен разход на масло. Има доста описано за проблема по руските форуми и в DRIVE2,дори в този раздел един колега го бе обяснил много добре. Напиши ключова дума гилзовка и чети :). Ето тук в последните коментари е описана истината за този мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts