Jump to content

Съпоставка между А6 С5 2.4 и А6 С6 /4F/ 2.4


Recommended Posts

40 minutes ago, Deeper said:

Ти точно няма как да имаш идея :)

Предполагам, че лично имаш много наблюдения върху завиден брои 3.0 с ръчни скорости, А?

Глупост на хилядолетието е, че продължаваш да си упорит. Еле пък тоя умрялак 3.0. 

Пич, истината е една. И тя е, че повечето аудита не са спортни автомобили, а последното което предлагат е и съотношение-обем/кс/Нм. 

90% от останалите марки, със същите/подобни мотори вървят значително по добре...

 

Именно. Ауди цели комфорт, а комфорта идва с големите мотори. 1.8 е за хора искащи да карат една емблема...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 224
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ти Оби с логика ве :D

Що не драснеш едно писмо с молба, да преустановят производството и продажбата на всичко поТ 3.0 v6 ? 

Гледам, и ти караш просто емблема, а ? :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Deeper написа:

 

Предполагам, че лично имаш много наблюдения върху завиден брои 3.0 с ръчни скорости, А?

Глупост на хилядолетието е, че продължаваш да си упорит. Еле пък тоя умрялак 3.0. 

Пич, истината е една. И тя е, че повечето аудита не са спортни автомобили, а последното което предлагат е и съотношение-обем/кс/Нм. 

90% от останалите марки, със същите/подобни мотори вървят значително по добре...

 

 

Продължавам да съм обективен и да имам достатъчно лични наблюдения от притежавани от мен и мои близки и приятели автомобили. Разбрахме, че 3.0 6 цилиндъра 220 коня е умреляк, а 1.8Т с 4 цилиндъра не е. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ве, само V8 е играта. Всички под V8 да се качват на тортинетки. Така нашите умни колеги ще могат да изпъкват, ако не с акъл и познания, то поне с файтони по улиците. 🤣

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не говори да се кара непременно V8, тук идеята е че точно 1,8Т и особено на тия години не го бива. Като искаш да не караш V8 и да гори по-малко взимаш 2.0Т който има малко общо с 1,8Т. Конкретно старите 1,8Т вече са почнали и на дизел да приличат в празния ход, а изобщо не е останало много и усещане че нещата могат да се случват плавно, спокойно или леко.

Единия разход и евтина подръжка са големия коз. А лошото че вече и откъм части по моргите нещата загрубяха много, с 1000зора намерихме сега последно скорости на цена по-ниска от такава за автомат. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама то останаха ли хора, които да купуват дъргели на по 15 години от България? 

Моето БФБ го взех миналата година, на 154к км. Навъртях му за 1 година над 40к км. 

Тотал: Обслужване, датчик температура ... ами май това беше. 

Газово за 1300лв (вече избито). Не съм усетил никъде липса на мощност, да не може да отлепи (както споменават героите на Доньо Донев по горе), да ми тресе, хецка или квото щете го наричайте.

Ако възникнат въпроси относно начина на шофиране- ето жокер... България-Англия тръгване сутринта, пристигане следващият слеДобед.

Да давам ли сравнение с д3-ката? 

 

Редактирано от Deeper
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко са критерии, първото ми 1,8т го купих преди 12години, послед на всеки 2-3 взимах друго. Като бяха по-свежи тия мотори нещата бяха доста по-прилични, последните сигурно 3-4години не съм виждал 1,8Т да работи и върви както 2 от моите бивши коли. Шестаците не се прецакват така лошо, имам тук около мен един на 27годишен където е като вятъра спрямо всяко 1,8т :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги този спор не върви на никъде. Ясно е , че всеки споделя своето субективно мнение и опит от въпросните каляски. Ясно е и че всеки е пристрастен към определени модели и моторизации съобразени с нуждите, начина на живот и финансова възможност.  Точно затова vag групата е пълна с толкова много различни модели, двигаъели, кутии, екстри и комбимации целта е да се угоди на всеки клиент. Спора е вечен, защото всички имаме различен вкус. Даже се учудвам как няма намесен и някой дизел 😁

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, den4cho написа:

Колеги този спор не върви на никъде. Ясно е , че всеки споделя своето субективно мнение и опит от въпросните каляски. Ясно е и че всеки е пристрастен към определени модели и моторизации съобразени с нуждите, начина на живот и финансова възможност.  Точно затова vag групата е пълна с толкова много различни модели, двигаъели, кутии, екстри и комбимации целта е да се угоди на всеки клиент. Спора е вечен, защото всички имаме различен вкус. Даже се учудвам как няма намесен и някой дизел 😁

Това е правилният отговор. 

По въпроса с дизела- препоръчвам само 1.9 ТДИ АФН 110кс. Друг мотор няма... а и спрямо шестаците дизелаци е стрела ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Deeper написа:

Не ве, само V8 е играта. Всички под V8 да се качват на тортинетки. Така нашите умни колеги ще могат да изпъкват, ако не с акъл и познания, то поне с файтони по улиците. 🤣

Играта е да си тънкач с 1.8т на газ и да го изкарваш по-добър от другите, защото така ти се иска и си чул легенди от тетките пред блока.

Редактирано от V8_lover
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

35 minutes ago, den4cho said:

Колеги този спор не върви на никъде. Ясно е , че всеки споделя своето субективно мнение и опит от въпросните каляски. 

Това не е точно спор.... по-скоро е надприказване :)

За мен е странно отричането на цифрите.

Като изключим 3.0 (който няма нищо общо с нищо на ВАГ групата) другите мотори са еднакво шумни при замерване. Просто шумят на различни честоти. На един му харесва едно, на друг друго....на мен ми харесва да е тихо....затова карам 2.0т :)

....а ако говорим за звук най-много ми харесва 5-так или двуклапанов V8......просто чувам как изтича горивото.

 

 С нетърпение очаквам @150hp да се качи на S5 и да каже има ли нещо общо с това, което е пробвал до сега.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 hours ago, 150hp said:

Сервиз няма да ти дам, защото обикновено по тези сервизи ходиш и казваш, че е скъпо. Относно това дали съм правил - все още си пазя фактурите.

Примера ти за другия форум не знам откъде е, но ми напомня изказвания в твой стил, които колегите поместиха по-нагоре и касаеха джантите.

Оооо, ти си избухнал.

Кои са тези сервизи, по които обикновено ходя? Единственият сервиз, който съм посетил и съм си тръгнал е този на ЛандиРенцо на Ботевградско шосе. Това ли имаш предвид? Ами не цената ме е отказала.

Какво за джантите? В момента съм сменил 11 килограмови джанти със 7 килограмови. Според писанията на някакъв кретен това се равнява на махането на един акумулатор от колата. Това ли е твоето виждане?

 

А фактура никой не иска - просто напиши колко струва сваляне на глави на 2.4/2.8.

 

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 25 минути, robobug написа:

А фактура никой не иска - просто напиши колко струва сваляне на глави на 2.4/2.8.

 

Ама ти сериозно ли му се вързА на тоя прошляк, че има фактури? :D

@150hp Пич, аз сериозно ти казвам, бих иска да видя фактурите с цените на това което си правил. Ако не те е срам, покажи ги. Мен не ме е срам за 1.8Т... а теб ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, robobug написа:

 

 

 С нетърпение очаквам @150hp да се качи на S5 и да каже има ли нещо общо с това, което е пробвал до сега.

 

 

Как очакваш да има, като сравняваш стар и тежък автомат, по-старо 4.2 с по-малко коне с новото 4.2 ФСИ с РЪЧНИ скорости.

преди 19 минути, Deeper написа:

Ама ти сериозно ли му се вързА на тоя прошляк, че има фактури? :D

@150hp Пич, аз сериозно ти казвам, бих иска да видя фактурите с цените на това което си правил. Ако не те е срам, покажи ги. Мен не ме е срам за 1.8Т... а теб ?

 

Понеже виждам, че си сериозно комплексиран по финансовите въпроси, няма да ти ги покажа, защото ще получиш удар. Доживяхме скъсан тънкач, каращ малолитражка на газ, да обяснява колко лош е осмака. 

Редактирано от 150hp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не беееее, ти пак не разбра.

Доживяхме мним карач на 4.2 да се срамува да покаже фактури на скъсан тънкач, каращ малолитражка на газ !!!

И да, сериозно комплексиран съм. Месечното ми бруто е 700лв... за това 1.8Т ми идва на харабията!

Редактирано от Deeper
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже явно не знаеш да четеш, преди 2 седмици имам пост, в който описвам, че съм продал 4.2-ката. Фактурите са в новия собственик. Ако толкова държиш, мога да ти дам телефона му на лично и да го попиташ. Тъкмо ще ти сподели доволен ли е от колата и с радост ще чуе колко много се е набутал че е купил 4.2, а не 1.8. Само че преди това искам да ми припомниш кой беше ти, че да ти давам отчет? Хубаво е, че поне си откровен - действително си скъсан тънкач, каращ малолитражка на газ, която за теб е върхът на инженерната мисъл, а всъщност е обикновен пробит и избушен варел.

преди 5 минути, Deeper написа:

 Месечното ми бруто е 700лв... за това 1.8Т ми идва на харабията!

 

Няма нищо лошо ако месечното ти бруто е 700 лева. Нито пък има лошо в това 1.8Т да ти идва харабията. Проблемът е, че като на теб ти идва харабията и те устройва, това не значи, че това е така за всички, нито че светът започва и свършва с 1.8Т. 

Редактирано от 150hp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл да му обясняваш... почна да дава назад вече.

Just now, 150hp написа:

Само те ли са определящи?

Не веее, факта, че е v8 :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки абсурдния спор, добрия тон е запазен между основните двама пишещи.:zustimm:

 

Това е най-дългата тема в този раздел в която не се писа нищо "по темата".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, вече няколко страници имам чувството, че си ги мерите. 😉 /с извинение/

Всеки е прав за себе си, като мисля, че просто изпадаме от крайност в крайност. Къде ми ти е 1.8Т, къде ми ти е 4.2 ?!

В крайна сметка защо изобщо ги съпоставяме като и двата типа двигатели по свое му са устроени различно и функционират различно. И двата типа /4-цилиндрово 1.8T от една страна и 2.4, 2.8, 3.0, 4, 2 от друга/ си имат предимствата и недостатъците. 

По тая причина, както вече бе споменато, от Инглощат са измислили и измислят различни модификации, за да бъде угодно на всеки вкус и необходимост.

Темата бе създадена от мен не, за да провокира кавги, а за да добия по-детайлна представа за 6 цилиндров двигател, поставян в два определени модела на Ауди. Разбираемо темата се разви, като минахме през 1.8, 2.8, 3.0, 4.2 и т. н. Но мисля, че в случая се води безпредметен спор по своята същност. 

П.С. Остава вече аз да си преценя според джоба и нуждите, кое би ме устройвало най-добре.  

Наздраве! 🍻

Редактирано от Ivan Bochev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обобщено:

Ако искаш евтино и просто за поддръжка -1.8т 

Ако искаш истинска лимузина - нещо голямо като мотор, колкото повече, толкова по-добре. Трябва обаче да имаш джЕб за да го поддържаш в топ здраве. Няма нищо по-жалко и трагично от дърта занемарена лимузина на човек, който няма финанси за такава. Почват едни побългарявания, спестявания и т.н. Трябва обаче и много търсене, защото малко хора истински си гледат колите, а джамбазите вкарват само навеси. Хубавата обаче струва пари, без значение годината. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...