Jump to content

разход на масло на А8


allessandro

Recommended Posts

здравейте колеги !

карам А8 матрикс 3.0,  258 к.с. 2015 година 

колата е на 100 хил.км. абсолютно реални върната от лизинг в германия !

колата леко гори масло на 8-10 хил.км по 900-1 л. 

моля за съвети как да реша проблема 

в ауди ми обясняват ,че абсолютно нормално за модела .

на мен това ми е 6 тото ауди и досега не съм имал такъв проблем да доливам масло преди смяната

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше с TFSI или доста по-стар дизел, щеше да е нормално, но за 4 годишен дизел не ми се вижда много нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Мустак колко е извън нормалното бате ?че ми предстои пътуване по дълго и адски се дразня че трябва да тръгвам с тубата в багажника 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма щека бате и отзад няма как да духа сивосинкав дим понеже е с катализатор и с ДПФ и за екологията всичко спира там .всичко се Измерва софтуерно на ММИ и на таблото а през капачката не съм гледал 

Редактирано от allessandro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първо време може да смениш марката на маслото.  После трябва да наблюдаваш,кога настъпва драстичния разход.Възможно е качеството на маслото да не отговаря на пробега между смените, интензивността,условията  и маниера на шофиране.

Редактирано от audi+
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво толко има ,не разбирам.  Всичко що е 5W30 със спецификация за фв мотори става за наливане, ма едва ли ще промени разхода или едва ли ще има драстична разлика. 

Преди 2 часа долар на едва същото 1 литър ,че му светна ламБата ...само на 38к е в момента ,а смяната е била на 33 000км😂

 

https://www.auto-motor-oel.de/ratgeber/vw-50700-motoroel/1427/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само оригинално масло слагам в Ауди едни черни туби !прави ми впечатление може би че го гори като я карам на магистрала над 150-160 км 

всъщност не мога да преценя като се замисля .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво очакваш сега,още некой друг да ти каже да смениш  8 вида масла и накрая да отваряш мотора ако не става.или ....?

Замисли ли се колко човека в тоо форОм имат поглед върху 3.0 дизел от 2015 година А?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо ти няма на колата вместо да доливаш на 8-9хил км. по-добре сменяй маслото. Маслоto освен да го гори мотора (евентуално) също така се и изпарява ;)

Иначе това оригиналното не е нищо специално освен цената на която го продават в Бг ето колко струва в немско същото това масло в черни туби, като доставката до Бг ти е около 20 евро ...

Ако ти се експериментира с други масла пробвай Ravenol VMP което е истинска синтетика и отговаря на 504/507 нормите.

Вече ако много ти се чете и искаш да ти стане пълна каша https://www.oil-club.ru/forum и/или https://www.bobistheoilguy.com

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, allessandro написа:

може би че го гори като я карам на магистрала над 150-160 км 

Определено и това,че спортния режим цеди мотора от 3500 до 4500 об.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате ти май не си карал такава кола???

на 160 е на 2 Хил оборота на осма скорост!

какви четири Хил какви работи говориш ти.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И  няма спортен режим?  Ха ха.

Нищо и няма. И аз да я карам ,бих е настъпвал. 8ма

Редактирано от audi+
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено че има спортен режим .е ти на магистралата на спортен режим ли караш бате 😁😁😁😁.е ти майтапиш ли се  има 8 ма 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Аз имам едно старо Кю7, 2006-та на 140к км. 3.0 дизел 233 коня, от първите. За целия пробег не съм му долял една капка масло, а на магистрала и аз го карах 150-160, само че понеже е 6-степенна трансмисия, при 160 е на 3000 оборота.

 

Майка ми има един стар GL320cdi, като беше нов гореше масло яко, към 2 литра на 10к км. От Мерцедес казаха, че е нормално. Като мина 150к км се поспря, пак гори, но доста по-малко. Не я знам колко кара по магистралата, май 140. Казвам го щото пак е 3.0 дизел, за съпоставка.

 

Основната кола ми е 4.0 TFSI, гори малко масълце. Винаги като тръгвам на дълъг път слагам 1л в багажника. Мисля, че гори 1.5л между смените, т.е. на 20-25к км. Не ми е голяма драма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, V I P E R said:

Аз имам едно старо Кю7, 2006-та на 140к км. 3.0 дизел 233 коня, от първите. За целия пробег не съм му долял една капка масло, а на магистрала и аз го карах 150-160, само че понеже е 6-степенна трансмисия, при 160 е на 3000 оборота.

 

Майка ми има един стар GL320cdi, като беше нов гореше масло яко, към 2 литра на 10к км. От Мерцедес казаха, че е нормално. Като мина 150к км се поспря, пак гори, но доста по-малко. Не я знам колко кара по магистралата, май 140. Казвам го щото пак е 3.0 дизел, за съпоставка.

 

Основната кола ми е 4.0 TFSI, гори малко масълце. Винаги като тръгвам на дълъг път слагам 1л в багажника. Мисля, че гори 1.5л между смените, т.е. на 20-25к км. Не ми е голяма драма.

 

3000 оборота за дизел са като 5000 при бензина, не е от това.  Най-вероятно се е допълвало маслото с нафта както при всеки дизел, ане че не е харчело.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...