Jump to content

AUDI COMPETITION 811whp 760nm powered by 121 Performance Garage


Recommended Posts

Позахладня вече и не става вече за каране  вечер,  та реших да споделя за новия проект, че раздела върви на зле с душегуб проекти гледам :)

 

Така започна всичко ...

 

Колата е позната на повечето във форума като червения компетишън на унифлекс, взех я преди година и повече в задоволително състояние.

Новото което беше правено по колата беше смени преден и заден капак с карбонови по-леки заден 4 кг срещу 13кг и преден 5 килограма срещу 20кг.

 

Също така е монтирано ново окачване KW COMPETITION с което колата се държи уникално на пътя.

 

След доста даване на газ изплю средната тапа на блока :( заради спецификата на изпускателния колектор нямаше как да се подмени на място трябваше да се свали главата... и решихме да правим пълна ревизия на мотора.  За това време успях да замеря само 0-100 и 100-200 след доста опити най-доброто време което даде беше 7.0 секунди 100-200 и 4.5 секунди 0-100 по рейслоджик с замерени 681 коня и 670 нютона на колела.

 

039185496-big.jpg

 

039185722.jpg

 

Тапите бяха мазани със силикон и заради това може би беше изпюла средната тапа  :(

 

Следва ...

 

 

 

 

Редактирано от more
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 153
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Свалихме главата и блока всичко беше в норми, клапаните на главата бяха много вдълбани и се наложи да се портва допълнително за по-добър дЕбит ... Направихме тест на флоубенч преди и след портването имаше осезаема разлика. Също така бяха преработени водачите на клапаните и тръбата на гейта да не влиза под 90 градусов ъгъл в пайпа а отделно от него индивидуално да отвежда потока на изгорелите газове.

Пайпа също беше сменен от 76мм на 90мм.

 

Реших да сменя сегашното турбо Garrett gt 4094r с gtx 3584 rs gen2 и да се премине на v-band фланци.

 

 

 

039185882-big.jpg

 

039185883-big.jpg

 

039185884-big.jpg

 

039185910.jpg

 

039185897-big.jpg

 

039185903.jpg

 

039185899-big.jpg

 

039185900-big.jpg

 

039185892-big.jpg

 

039185928.jpg   039185927.jpg

 

039185895-big.jpg

 

039185893-big.jpg

 

039185894-big.jpg

 

 

 

 

 

 

Редактирано от more
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, more написа:

че раздела върви на зле с душегуб проекти гледам

Ще ме накараш да сложа колянов вал от 3.0 ASN  и глави 2.7т и разпределителни валове от 2.4 и да  го правя пияница. :lol:

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти тоя проект... постфактум е. Пиши за другото  класическо червено. Там е в развитие. :lupe:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, Malkata bulka написа:

Ще ме накараш да сложа колянов вал от 3.0 ASN  и глави 2.7т и разпределителни валове от 2.4 и да  го правя пияница. :lol:


Чухме за слуховете, че неква  Malkata bulka е изкупила всички душегуби за части и да няма други опити за бърз душегуб

Сега, с промяната (поредна) на проекта ще изчезнат частите и за изброените с цената на два бъбрека, черен дроб, сърце и още нещо

Остава въпроса дали ще чуем гласа на "бързия душегуб" ?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, Malkata bulka написа:

Ти тоя проект... постфактум е. Пиши за другото  класическо червено. Там е в развитие. :lupe:

 

Завиде на завършен проект ли е 😀 скоро ще има и за него ...

 

преди 46 минути, eic-idimitrov написа:


Чухме за слуховете, че неква  Malkata bulka е изкупила всички душегуби за части и да няма други опити за бърз душегуб

Сега, с промяната (поредна) на проекта ще изчезнат частите и за изброените с цената на два бъбрека, черен дроб, сърце и още нещо

Остава въпроса дали ще чуем гласа на "бързия душегуб" ?

 

 

Ще бъде единствения бръз душегуб, говорят злите езици 🤐

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не завиждам вее, това другото червено си е класиката, само като го видя ми увисват джуките. :lupe:

П.П.

Има и други бързи душегуби, ама не се ги виждали. Ай стига сме цапали темата.

@more да каже нещо за хранителната система на това ненахранище, че чувам нещо и си подпийва даже. Да не е зачевано нкде по врзчанско:hilezh:

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще стигнем и до там :)

 

Гарнитурата на главата беше стокова усилена и на места имаше следи от минимално поддухване, проблема беше решен кардинално с fire rings.

Маслената помпа също беше подменена с подсилена заради исканите 9000 оборота да върти двигателя.

 

Картерната вентилация е изработена на ново и в момента няма и след от омасляване, като преди това един рън изхвърляше голямо количество, цялата кола от долу до задната броня беше обляна с Lemans 20w60, което е много добре от гледна точка антикорозионна защита :))

 

039185912.jpg

 

039185915.jpg

 

039185921.jpg

 

039185907.jpg

 

039186566.jpg

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По долнището имаше няколко оптимизации, гривната на коляновия вал беше премахната от маховика на коляновия вал което спести над 1 килограм въртяща се маса.

Блока беше подсилен с плоча от долу с дебелина 16мм.

Болтовете на главата се оказаха от Евроболт и бяха заменение с ARP шпилки за строукър.

Делкото беше премахнато и заменено с датчик в колелото на разпределителния вал.

Старите пулове на главата бяха преправяни от хидравлика към механика, сменени бяха с такива за механика, нови сегменти нови лагери, гарнитури и прочие и двигателя вече е събран :)

039185901.jpg039185896.jpg

 

039185909.jpg

 

039185919.jpg

 

039185914.jpg?r=0

 

039185917.jpg

 

039185911.jpg

 

039187908.jpg

 

039187906.jpg

 

039185905.jpg

 

039185922.jpg

 

039185924.jpg

 

 

 

 

Редактирано от more
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменихме и задното гърне което беше проходно и колата беше много шумна, на негово място беше монтиран MAGNAFLOW

 

Сменихме бензина с Е85, което наложи взимането на по-големи дюзи 2000 кубика injector dynamics работещи без проблем на E100

 

Масла филтри и мотора запали за разработка и последващо дино :)

 

 

 

039189966.jpg039189967.jpg039189969.jpg039189968.jpg

 

 

039189971.jpg

 

039189975.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление не са шега, болтовете са по спецификация не са проблем, но тапите принципно се набиват плътно метал в метал не трябва да се ползва какъвто и да е силикон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, more написа:

но тапите принципно се набиват плътно метал в метал не трябва да се ползва какъвто и да е силикон.

Не е лошо да ползваш някакъв високо температурен уплътнител.Все пак няма да е караш зимата с вода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом стана дума за дЕбит....имаме точния човек.:lol:

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, audi+ написа:

Не е лошо да ползваш някакъв високо температурен уплътнител.Все пак няма да е караш зимата с вода.

 

Уплътнител за какво, с вода не се кара и лятото по принцип :)

преди 2 минути, Malkata bulka написа:

Щом стана сума за дЕбит....имаме точния човек.:lol:

 

Визираш властелина на дЕбита ли ?

Редактирано от more
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, видях какво стана вече, останалите се крепяха на магия, колата видя доста бой вече и антифриза не е мръднал.

 

По между другото нямаше датчик за нивото на антифриза в казанчето защото е алуминиево, вече му добавихме, а си беше чист късмет как хванах теча на време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 27 минути, Malkata bulka написа:

Негово височество, Господаря на тихите обороти.:lol:

 

Пената на бг тунинга 🤣

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, Valsodar написа:

Ако беше добре да се слага силикон на тапите, може би от завода щяха да слагат ...

Така е но заводски монтаж е едно,а неоригинални тапи и корозирал блок друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спомен оригиналните тапи бяха два варианта over size 38mm и 36.6mm нормални, взех по големите и леглата им в блока бяха коригирани заради корозията със съответната хлабина по каталог.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...