more Публикувано 22 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2019 (Редактирано) Позахладня вече и не става вече за каране вечер, та реших да споделя за новия проект, че раздела върви на зле с душегуб проекти гледам Така започна всичко ... Колата е позната на повечето във форума като червения компетишън на унифлекс, взех я преди година и повече в задоволително състояние. Новото което беше правено по колата беше смени преден и заден капак с карбонови по-леки заден 4 кг срещу 13кг и преден 5 килограма срещу 20кг. Също така е монтирано ново окачване KW COMPETITION с което колата се държи уникално на пътя. След доста даване на газ изплю средната тапа на блока заради спецификата на изпускателния колектор нямаше как да се подмени на място трябваше да се свали главата... и решихме да правим пълна ревизия на мотора. За това време успях да замеря само 0-100 и 100-200 след доста опити най-доброто време което даде беше 7.0 секунди 100-200 и 4.5 секунди 0-100 по рейслоджик с замерени 681 коня и 670 нютона на колела. Тапите бяха мазани със силикон и заради това може би беше изпюла средната тапа Следва ... Редактирано 22 Ноември 2019 от more Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 23 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2019 (Редактирано) Свалихме главата и блока всичко беше в норми, клапаните на главата бяха много вдълбани и се наложи да се портва допълнително за по-добър дЕбит ... Направихме тест на флоубенч преди и след портването имаше осезаема разлика. Също така бяха преработени водачите на клапаните и тръбата на гейта да не влиза под 90 градусов ъгъл в пайпа а отделно от него индивидуално да отвежда потока на изгорелите газове. Пайпа също беше сменен от 76мм на 90мм. Реших да сменя сегашното турбо Garrett gt 4094r с gtx 3584 rs gen2 и да се премине на v-band фланци. Редактирано 23 Ноември 2019 от more Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 23 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2019 (Редактирано) Преди 23 часа, more написа: че раздела върви на зле с душегуб проекти гледам Ще ме накараш да сложа колянов вал от 3.0 ASN и глави 2.7т и разпределителни валове от 2.4 и да го правя пияница. Редактирано 23 Ноември 2019 от Malkata bulka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 23 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2019 И турбо от Скания забраи 🤣 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 23 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2019 Ти тоя проект... постфактум е. Пиши за другото класическо червено. Там е в развитие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 24 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2019 Преди 11 часа, Malkata bulka написа: Ще ме накараш да сложа колянов вал от 3.0 ASN и глави 2.7т и разпределителни валове от 2.4 и да го правя пияница. Чухме за слуховете, че неква Malkata bulka е изкупила всички душегуби за части и да няма други опити за бърз душегуб Сега, с промяната (поредна) на проекта ще изчезнат частите и за изброените с цената на два бъбрека, черен дроб, сърце и още нещо Остава въпроса дали ще чуем гласа на "бързия душегуб" ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 24 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2019 Преди 11 часа, Malkata bulka написа: Ти тоя проект... постфактум е. Пиши за другото класическо червено. Там е в развитие. Завиде на завършен проект ли е 😀 скоро ще има и за него ... преди 46 минути, eic-idimitrov написа: Чухме за слуховете, че неква Malkata bulka е изкупила всички душегуби за части и да няма други опити за бърз душегуб Сега, с промяната (поредна) на проекта ще изчезнат частите и за изброените с цената на два бъбрека, черен дроб, сърце и още нещо Остава въпроса дали ще чуем гласа на "бързия душегуб" ? Ще бъде единствения бръз душегуб, говорят злите езици 🤐 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 24 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2019 (Редактирано) Не завиждам вее, това другото червено си е класиката, само като го видя ми увисват джуките. П.П. Има и други бързи душегуби, ама не се ги виждали. Ай стига сме цапали темата. @more да каже нещо за хранителната система на това ненахранище, че чувам нещо и си подпийва даже. Да не е зачевано нкде по врзчанско Редактирано 24 Ноември 2019 от Malkata bulka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 24 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2019 Ще стигнем и до там Гарнитурата на главата беше стокова усилена и на места имаше следи от минимално поддухване, проблема беше решен кардинално с fire rings. Маслената помпа също беше подменена с подсилена заради исканите 9000 оборота да върти двигателя. Картерната вентилация е изработена на ново и в момента няма и след от омасляване, като преди това един рън изхвърляше голямо количество, цялата кола от долу до задната броня беше обляна с Lemans 20w60, което е много добре от гледна точка антикорозионна защита :)) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 26 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2019 (Редактирано) По долнището имаше няколко оптимизации, гривната на коляновия вал беше премахната от маховика на коляновия вал което спести над 1 килограм въртяща се маса. Блока беше подсилен с плоча от долу с дебелина 16мм. Болтовете на главата се оказаха от Евроболт и бяха заменение с ARP шпилки за строукър. Делкото беше премахнато и заменено с датчик в колелото на разпределителния вал. Старите пулове на главата бяха преправяни от хидравлика към механика, сменени бяха с такива за механика, нови сегменти нови лагери, гарнитури и прочие и двигателя вече е събран Редактирано 26 Ноември 2019 от more Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 29 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2019 Сменихме и задното гърне което беше проходно и колата беше много шумна, на негово място беше монтиран MAGNAFLOW Сменихме бензина с Е85, което наложи взимането на по-големи дюзи 2000 кубика injector dynamics работещи без проблем на E100 Масла филтри и мотора запали за разработка и последващо дино Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valsodar Публикувано 30 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2019 Добре сте се заиграли, тези неща с болтовете на главата от Евроболт и тапите на блока шега ли са ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 30 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2019 За съжаление не са шега, болтовете са по спецификация не са проблем, но тапите принципно се набиват плътно метал в метал не трябва да се ползва какъвто и да е силикон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valsodar Публикувано 30 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2019 Ясно, каква степен на сгъстяване е колата, какъв е дебита на бензиновата помпа ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 30 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2019 Преди 1 час, more написа: но тапите принципно се набиват плътно метал в метал не трябва да се ползва какъвто и да е силикон. Не е лошо да ползваш някакъв високо температурен уплътнител.Все пак няма да е караш зимата с вода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 30 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2019 (Редактирано) Щом стана дума за дЕбит....имаме точния човек. Редактирано 30 Ноември 2019 от Malkata bulka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 30 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2019 (Редактирано) преди 3 минути, audi+ написа: Не е лошо да ползваш някакъв високо температурен уплътнител.Все пак няма да е караш зимата с вода. Уплътнител за какво, с вода не се кара и лятото по принцип преди 2 минути, Malkata bulka написа: Щом стана сума за дЕбит....имаме точния човек. Визираш властелина на дЕбита ли ? Редактирано 30 Ноември 2019 от more Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 30 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2019 Негово височество, Господаря на тихите обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 30 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2019 За тапите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 30 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2019 Мерси, видях какво стана вече, останалите се крепяха на магия, колата видя доста бой вече и антифриза не е мръднал. По между другото нямаше датчик за нивото на антифриза в казанчето защото е алуминиево, вече му добавихме, а си беше чист късмет как хванах теча на време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valsodar Публикувано 30 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2019 Ако беше добре да се слага силикон на тапите, може би от завода щяха да слагат ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 30 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2019 преди 27 минути, Malkata bulka написа: Негово височество, Господаря на тихите обороти. Пената на бг тунинга 🤣 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 30 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2019 преди 5 минути, Valsodar написа: Ако беше добре да се слага силикон на тапите, може би от завода щяха да слагат ... Така е но заводски монтаж е едно,а неоригинални тапи и корозирал блок друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valsodar Публикувано 30 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2019 Човека е взел оригинални тапи по на горе има снимка даже, както и да е това да са дертовете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 30 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2019 По спомен оригиналните тапи бяха два варианта over size 38mm и 36.6mm нормални, взех по големите и леглата им в блока бяха коригирани заради корозията със съответната хлабина по каталог. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване