Atlantis Публикувано 30 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2019 (Редактирано) Преди 3 часа, Malkata bulka написа: Щом стана дума за дЕбит....имаме точния човек. Ти не се прехласвай мноо по тоя проект, че да не видим колата в онаа тема за откраднатите коли в извън темата. Редактирано 30 Ноември 2019 от Atlantis Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 30 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2019 Само сляп крадец може да открадне душегуб 🤣 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 30 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2019 (Редактирано) А, стига сте омазвали хубавата тема ве спамери, модераторите вече са глобени от новия собственик заради вас. Редактирано 30 Ноември 2019 от Malkata bulka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 1 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2019 Малко по същество Покарах колата малко за разработка на пружина и реших да пробвам един лънч при което си остана на място, полуоската не беше стокова Бяха поръчани нови полуоски усилени за да изчистим вече този проблем . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 1 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2019 Преди 15 часа, audi+ написа: Така е но заводски монтаж е едно,а неоригинални тапи и корозирал блок друго. Това е несериозно, мазане със силикони, където е противопоказно От такова мазане на предишни майстери, мотора да е тотал Спас, страшен проект - истински ! Други, боядисаха по един калник , преден капак, смениха ангренаж и само дращят локуми от няколко години за бъдещия "сетъп" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 1 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2019 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 1 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2019 Преди 8 часа, eic-idimitrov написа: , мазане със силикони, където е противопоказно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 1 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2019 (Редактирано) и кво трябва да значи тоя клип? Там ако сглобката е в изисканите допуски...тоя силикон няма как да се задържи дори в минимално количество по тапата при набиването и. Само варианта, че е останал ...начи вече е потенциално извън размер отвора. Редактирано 1 Декември 2019 от Malkata bulka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 1 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2019 (Редактирано) Старата тапа беше без силикон, ама човека се "презастрахова" мазна макло, само не беше с червения силикон за да е пълна идилията Всеки може да си прави каквото иска по двигателя, аз не бих сложил силикон на тапите на блока от опит го казвам. Редактирано 1 Декември 2019 от more Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 1 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2019 Именно ! Силикона не решава проблемите преди 17 минути, Malkata bulka написа: и кво трябва да значи тоя клип? Там ако сглобката е в изисканите допуски...тоя силикон няма как да се задържи дори в минимално количество по тапата при набиването и. Само варианта, че е останал ...начи вече е потенциално извън размер отвора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 1 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2019 (Редактирано) разбира се не решава, там допуска е на минус в отвора(и на + в тапата), тоест тапата се набива на стегнатост и с деформацията си уплътнява. Редактирано 1 Декември 2019 от Malkata bulka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 1 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2019 Отвор рядко е на минус. По-скоро тапата е + +. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 1 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2019 (Редактирано) Грешно се изразих. ставаше дума, че е по-малък от тапата. Редактирано 1 Декември 2019 от Malkata bulka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valsodar Публикувано 2 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2019 @audi+Това че някакъв дападжия е направил клипче как маже тапи със силикон какво трябва да значи ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 5 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2019 Баси и тапите, баси и чудото 😀 Монтирах velocity stack на турбото метнах новите полуоски и газ към диното Първо измерихме на бензин шел 100 с бардал изкара 552 киловата и 670 нютона на 2.4 бара налягане. Източихме бензина и наляхме Е85 там извади 605 киловата и 760 нютона на 2.4 налягане на хъбове Можеше да извади още, но я оставихме сейфти така да се каже, дори остана бензиновия аванс Имам опция за смяна на картите бензин и Е85, но на Е85 ми харесва как мазно работи двигателя и така си остава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 5 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2019 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valsodar Публикувано 5 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2019 Доста коне и нютони сте постигнали, с каква скоростна кутия е колата ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 6 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2019 Кутия от душегуб DQT, единственото положително нещо от душето, много са им свежи кутиите тъкмо разработени. С палави предавателни числа 😀 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 6 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2019 На 6та ако напълниш оборотомера ще трябва да спираш с парашути и да пускаш крила [emoji1787][emoji41][emoji91][emoji91][emoji91]Sent from my Pixel 3a using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atlantis Публикувано 6 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2019 Преди 1 час, Mustaka написа: и да пускаш крила Sent from my Pixel 3a using Tapatalk V1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 7 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2019 (Редактирано) Нямаме пътища за такива скорости, на летището на Сепарева баня на 4-та скорост удари прекъсвача доста бързо и беше като на Китен малко ... Докато времето ставаше за каране записах следните времена, пролетта ще паднат още на долу 400-те метра са на 2 бара Редактирано 7 Декември 2019 от more Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valsodar Публикувано 7 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2019 100-200 4 секунди Китен ? Това е нещо такова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 8 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2019 Горе долу Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valsodar Публикувано 12 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2019 http://www.tuning.bg/Audi-80-Competition-800-ks-i-760Nm?fbclid=IwAR2stxrgCihvFWV5g5PV-8bEla4ZWj0-mfJrJ5_f_Dz7qwVx2vABEufGYrI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 21 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2019 Колата премина на 19ки ултралегери, като от гимнастиката колесната маса падна с 14-кг сумарно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване