Jump to content

AUDI COMPETITION 811whp 760nm powered by 121 Performance Garage


Recommended Posts

 

Преди 3 часа, Malkata bulka написа:

Щом стана дума за дЕбит....имаме точния човек.:lol:

Ти не се прехласвай мноо по тоя проект,  че да не видим колата в онаа тема за откраднатите коли в извън темата.

 

20191130_230655.jpg

Редактирано от Atlantis
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 153
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

А, стига сте омазвали хубавата тема ве спамери,  модераторите вече са глобени от новия собственик заради вас. :hilezh:

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко по същество :)

 

 Покарах колата малко за разработка на пружина и реших да пробвам един лънч при което си остана на място, полуоската не беше стокова :)

 

Бяха поръчани нови полуоски усилени  за да изчистим вече този проблем .

 

039191417.jpg039185913.jpg039185918.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, audi+ написа:

Така е но заводски монтаж е едно,а неоригинални тапи и корозирал блок друго.


Това е несериозно, мазане със силикони, където е противопоказно
От такова мазане на предишни майстери, мотора да е тотал

Спас, страшен проект - истински !

Други, боядисаха по един калник , преден капак, смениха ангренаж и само дращят локуми от няколко години за бъдещия "сетъп"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и кво трябва да значи тоя клип?

Там ако сглобката е в изисканите допуски...тоя силикон няма как да се задържи дори в минимално количество по тапата при набиването и. Само варианта, че е останал ...начи вече е потенциално извън размер отвора.

 

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старата тапа беше без силикон, ама човека се "презастрахова" мазна макло, само не беше с червения силикон за да е пълна идилията :)

 

Всеки може да си прави каквото иска по двигателя, аз не бих сложил силикон на тапите на блока от опит го казвам.

Редактирано от more
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно !
Силикона не решава проблемите

преди 17 минути, Malkata bulka написа:

и кво трябва да значи тоя клип?

Там ако сглобката е в изисканите допуски...тоя силикон няма как да се задържи дори в минимално количество по тапата при набиването и. Само варианта, че е останал ...начи вече е потенциално извън размер отвора.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разбира се не решава, там допуска е на минус в отвора(и на + в тапата), тоест тапата се набива на стегнатост и с деформацията си уплътнява.

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:zustimm: Грешно се изразих. ставаше дума, че е по-малък от тапата. 

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси и тапите, баси и чудото 😀

 

Монтирах velocity stack на турбото метнах новите полуоски и газ към диното :)

 

Първо измерихме на бензин шел 100 с бардал изкара 552 киловата и 670 нютона на 2.4 бара налягане.

 

Източихме бензина и наляхме Е85 там извади 605 киловата и 760 нютона на 2.4 налягане на хъбове :)

Можеше да извади още, но я оставихме сейфти така да се каже, дори остана бензиновия аванс

 

Имам опция за смяна на картите бензин и Е85, но на Е85 ми харесва как мазно работи двигателя и така си остава.

 

039189970.jpg?r=0039187907.jpg

 

 

039197544.jpg

 

 

039197543.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кутия от душегуб DQT, единственото положително нещо от душето, много са им свежи кутиите тъкмо разработени.

 

С палави предавателни числа 😀

 

039198498.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 6та ако напълниш оборотомера ще трябва да спираш с парашути и да пускаш крила [emoji1787][emoji41][emoji91][emoji91][emoji91]

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаме пътища за такива скорости, на летището на Сепарева баня на 4-та скорост удари прекъсвача доста бързо и беше като на Китен малко ...

 

Докато времето ставаше за каране записах следните времена, пролетта ще паднат още на долу :)

 

400-те метра са на 2 бара :)

 

039199341.jpg039199340.jpg039199339.jpg

 

 

Редактирано от more
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колата премина на 19ки ултралегери, като от гимнастиката колесната маса падна с 14-кг сумарно :)

 

039210125.jpg

 

039210127.jpg

 

039210126.jpg

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...