deanov Публикувано 30 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2019 (Редактирано) Здравейте,колеги! При работа на място няма проблем.При форсиране и надвишаване на 1600-1800 оборота светва лампата за ниско налягане на маслото, а след сваляне на оборотите продължава да свети и на ниски обороти и така,докато не се загаси двигателя.Механично е измерено налягането на маслото и е ок.сменен е за всеки случай датчика за маслото и резултатът е същия. Какъв би могъл да е проблема.А4 1,9 тди 131 к.с.....не знам дали би могло да има връзка,но проблемът се появи непосредствено след смяна на компресора на климатроника и обтегач на пистовия ремък. Редактирано 30 Ноември 2019 от deanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 30 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2019 Каква стойност беше измерена с манометъра на 2 хил. оборота? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deanov Публикувано 30 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2019 Нямам идея, оставих я на майстора и ми каза,че налягането било добре и да търся електричар.......10 г. при него я поддържам и се надявам да не ме е претупал,както се казва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване