Jump to content

Проблем табло А4 Б5 2001 г.


Recommended Posts

Здравейте, проблема е със таблото, колата е А4 Б5 2001 година. Таблото е с малкия борд, та проблема е че някой път много рядко както си карам в движение стрелките на оборотомера и километража падат на нула за секунда и после се оправя. Също така между 2 и 3000 оборота не свети толкова силно като останалата част на оборотомера, свети само някой път. Разбрах че на тези модели това им е болно място, оправя ли се или трябва да сменя цялото табло?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз имам идентичен проблем с A4 B5, 96г. , 1.8л., АДР, 125 к.с. като бях писал преди няколко дни в темата малко по долу и никой не иска да изпише компетентно мнение по въпроса. Оборотомера и скоростомера зацепват на нулата, когато колата се кара повече време и като е загряла. Доколкото разбрах и се разпитах това е едно от болните заводски родилни проблеми с километража на тая А4-ка... Казаха ми също, че някоя от пистите по платката или едни зъбени колелца може да са отишли и да правят чалъми. Галимащината не е малка да се оправят и цената за труд няма да я коментирам сравнение да си спестиш главоболията с новото табло. Още един проблем идва, че при новото табло ще е пак употребявано и не го знаеш в какво състояние...Въобще мъка голяма. Лошото при мен е, че го сменях лятото и сега пак да го сменям ужас пълен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Б5 таблата са правени от 2 фирми - Jaeger и VDO. Първите са проблемни, докато вторите дефектират доста по рядко. Търсете VDO, познават се по черният заден капак, при Jaeger е бял.

Sent from my LG-V500 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с VDO съм и го сменях веднъж. Няма ли начин да се ремонтират оборотомера и скоростомера ? Спират да работят като покара колата няколко часа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде първо опитай с качествен спрей за електрически контакти да напръскаш буксите, "мъжка" и "женска" част, свързващи таблото с останалата електрическа система. Но не използвай WD40, той не е за такава работа и белите може да са повече от ползите.

Редактирано от aldygreen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Казаха ми, че няма да как да се оправи с тоя спрей поради факта че го прави като е загряла колата. Щом го прави тогава значи има студена спойка или някоя от пистите по платката не дава хубаво напрежение. В бъдеще заминават някакъв микрочип, който било голям цирк да се оправи, а и цената хич не е малка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почистването на контактите на буксите е ПЪРВАТА и най-простичка работа, която трябва да се направи. Желателно е и към буксите на датчиците за скоростта и оборотите. Нищо лошо няма в това и като профилактика. И ако няма калпав кабел, отпада като причина. Твърдиш, че и с предишното табло си имал подобни проблеми. Не ми се вярва двете табла да имат един и същи дефект. Стъпка по стъпка ще се стигне и до причината. Ама най-добре е от простото към сложното.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е ясно. Винаги се започва от евтините части към скъпите. Предишното табло ми правеше други проблеми със спирането на другите уреди, защото бяха правени допълнителни интервенции по платката. Запояване на бели диоди и др. куп щуротии та впоследствие замина тотално и закупих сегашното. Не вярвам това да стане със спрея, но ще се пробва. Пак казвам говорих с трима специалисти в областа на ремонт на километражи и тримата ме отсвириха като казаха, че ремонт е голям панаир, поради студена спойка. Това ми го потвърждават 3ма човека без да са гледали таблото !

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Студена спойка се намира доста бързо, стига да успееш да подкараш отвореното табло в някакъв режим, близък до работния. Ама се иска четене и още "нещо", а на никого не му се задълбава толкова в таблата, щото и поръчки няма кой знае колко. Номерът е таблото да се захрани с 12 волта и да се имитират някои от сигналите със сигналгенератор. Трябва и схемичка, че без нея става тегаво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаа..за прословутия проблем с тези табла като цяло е лесен ремонта стига да си малко сръчен с поялника..Отзад на скоростомера или обортомера има зъбни колела те се прецакват като превъртат и остават в едно положение до следващото палене и така...Решението е взимаш табло втора ръка ако може даже малко след 97-98година с аналоговия часовник  от тия табла,защото по-малко правят проблем...Взимаш зъбното колело на обортомера,то е еднакво с това и на скоростомера,но според мен на обортомера издържа повече заради по малклото обороти които прави самото зъбно колело,след като си разглобил таблото отзад не стига че е запоено но е и хванато с 3 болтчета...Вадиш и слагаш по същия начин на едно от двете което вече е сдало багажа :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...