justboneswth Публикувано 3 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2019 Здравейте, колата е А3 1.8 125кс, без газово. От няколко дни почна да пали страшно трудно сутрин или следобяд след продължителен престой (10-12 часа). След първото палене, ако загася и запаля пак, няма ядове. Понякога, ако въртя по-продължително започва да премигва и лампата за маслото (масло има). Четох за най-различни проблеми като датчик на Хол, на разпределителни вал, дросел, маркучи за налягане на бензинова помпа, самата бензинова помпа и още какво ли не. Понеже близките 10-на дни нямам възможност да отида на майстор, има ли нещо, което бих могъл да проверя и да направя в домашни условия? Евентуална диагностика ще покаже ли проблеми и в сервиз как биха установили проблема, при положение, че колата ще запали 99,9% ако ида там. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diido0 Публикувано 4 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2019 (Редактирано) Всеобщ проблем. Имам колата от 3 години, още в началото смених бензиновата помпа с някаква афтърмаркет китайска, понеже старата изгоря. 2 зими поред никакви проблеми пали от първия път. Сега отскоро започна да ми го прави и на мен, но не всеки път. Изчистил съм дросела, но не съм го обучавал и няколко пъти пък ми държеше високи обороти след освобождаване от скорост, но все пак не мисля, че е от дросела. Като подадеш контакт, изчаквай няколко секунди да може да подкачи гориво помпата. П.С. отскоро също така взе доста да прекъсва двигателя в началото докато загрее и прехвърли на газ. Скоро наближава смяната на масло, ще сменя и свещите от там мисля да започна, а бубината видимо отгоре имам пукнато на нея... Редактирано 4 Декември 2019 от Diido0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
justboneswth Публикувано 5 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2019 Аз в събота ще сменя свещите, че не са пипани 4 години, ще изчистят и дросела, ще я закачим на диагностиказа адаптация и да видим за други проблеми. Забравих да спомена, че от скоро забелязах, че като запаля не държи около 1100-1200 оборота както беше преди, а пали веднага на 780-800. Иначе с контакта да изчакам малко и пак да върна и да дам контакт отново, нищо не става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
justboneswth Публикувано 15 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2019 Сменени свещи, почистена дроселова клапа и дебитомер. Минах диагностика, адаптация на дросела, грешки нямаше и не хванаха нищо нередено. Колата пак си пали от 4-5 път. Днес сутринта обаче при видимо и осезаемо доста топло време, запали от раз без никакви ядове. Това ме навява на мисълта, че явно проблема е от студеното време. Някъде четох за възможност да е проблемен температурен датчик. Евентуално колко такива има или е само 1. Аз лично съм сменял пред 2 години този, който е на тройника за температурата на охладителната течност. Не купих оригинален тогава, така че може да е дал фира пак. Дали може да е от него или има и други температурни датчици? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasi F Публикувано 27 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2019 Същия проблем е и при мен колега от миналата зима. Когато се затопли времето пали от раз. Преди време имах повреден сензор за температурата, но тогава проблема го правеше при топъл двигател и топло време. Пробвай да извадиш буксата на дебитомера, ако има разлики значи е от него, но това все пак щеше да го хване диагностиката. Аз вече смених свещи и сензора за температура, но проблема остава. Тъй като и при мен няма грешки при диагностика взе да ме съмнява регулатора на налягането на бензина и дори съм го поръчал вече, тъй като не е скъп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гунди Публикувано 27 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2019 може да започнеш от по-лекото-да смениш бензина-преди зареждах от "най-кръщавания" бензин-95 и зимата редовно ми правеше този проблем!Изразходих го и налях 100 октанов-колата се оправи и взе да пали нормално.Оттогава-само 100 октана.Сега пробвам 99 от бензиностанция"Круиз".Не разбирам много,но както се казва-почва се от най-лесното.Понякога то се оказва вярното!Успех колега!И пиши като отстраниш проблема! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasi F Публикувано 28 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2019 (Редактирано) На 27.12.2019 г. at 18:23, Гунди написа: Доста си прав колега. Миналото лято един предпазител който струва 0.2 лв. ми разказа играта. Предпазител с навита медна жичка и то от мен, точно осигуряващ захранването на релето на компютъра. Колата гаснеше когато си поиска.Добре че съм инат и разбирам от електроника, в един момент си мислих за смяна на компа защото не го откривах, само ABS модула и Халдекса. След доста разглобени неща за да направя замервания стигнах до него.Вярно че това не е по темата за трудно палене, но тогава мислех да се откажа и на отпадъци. Редактирано 1 Януари 2020 от VBI Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shterevcska Публикувано 28 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2019 Здравейте, От 11 години имам Ауди А3 98г. 1.6 101 к.с. Навъртял съм му около 250 000км само аз. Този проблем с паленето сутрин го имам може би от 10 години. Тази година смених и дросел клапата ( поради друг проблем, който не е свързан с паленете, не помня марката, но цената без отстъпка варираше около 700-800лв). Като цяло това не ми реши проблема в момента с паленето. В момента, в който запали сутрин в СТУДЕНО време ( от 5градуса надолу , пали от 1-ви, 2-ри или 3-ти път...рядко се случва повече да завъртя ) следващото палене през целия ден е като по часовник. Не съм се разравял да открия този проблем или да го коментирам с майстора, случайно попаднах на форума и реших да споделя и моето мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peih Публикувано 28 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2019 И аз го имах този проблем оказа се газовия инжекцион беше ланди рензо откачих го и колата взе да пали после си купих нов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Da Nail Публикувано 29 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2019 Преди 19 часа, shterevcska написа: Здравейте, От 11 години имам Ауди А3 98г. 1.6 101 к.с. Навъртял съм му около 250 000км само аз. Този проблем с паленето сутрин го имам може би от 10 години. Кажи честно, че за 10 години не си проверил уплътненията на смукателните колектори? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasi F Публикувано 30 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2019 (Редактирано) На 29.12.2019 г. at 14:37, Da Nail написа: На 29.12.2019 г. at 14:37, Da Nail написа: Преди 6 години свалях смукателните колектори колега, когато разпробивах за дюзите на газовата уредба и нищо им нямаше на уплътненията. А и дюзите са лепени с Локтайт за висока температура. Редактирано 1 Януари 2020 от VBI Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasi F Публикувано 7 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2020 На 28.12.2019 г. at 18:47, shterevcska написа: Здравейте, От 11 години имам Ауди А3 98г. 1.6 101 к.с. Навъртял съм му около 250 000км само аз. Този проблем с паленето сутрин го имам може би от 10 години. Тази година смених и дросел клапата ( поради друг проблем, който не е свързан с паленете, не помня марката, но цената без отстъпка варираше около 700-800лв). Като цяло това не ми реши проблема в момента с паленето. В момента, в който запали сутрин в СТУДЕНО време ( от 5градуса надолу , пали от 1-ви, 2-ри или 3-ти път...рядко се случва повече да завъртя ) следващото палене през целия ден е като по часовник. Не съм се разравял да открия този проблем или да го коментирам с майстора, случайно попаднах на форума и реших да споделя и моето мнение. Почнах да си мисля за слаби връзки електрически, на 01.01.2020 на доста студено и навън понеже е гаражна моята, запали от раз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanas.b Публикувано 21 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2020 Понеже и аз го имам този проблем и се съмнявам в датчик температура на охл. течност, някой колега може ли информативно да каже какви стойности му показва през климатроника сутрин преди да запали. На мен ми е на 49 канал и сутрин ми показва 30 градуса, което е невъзможно според мен при минусови температури. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 21 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2020 Т-датчика за климатроника е различен от този за двигателя, така че какво показва климатроника няма общо с това какво получава като информация ЕКУ-то на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 21 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2020 @atanas.b така си е при 8L, на 49 канал започва от 30 градуса и стои там първите 1-2 минути след палене (реално докато ги достигне и след това започва да катери). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanas.b Публикувано 21 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2020 А кое кара колата да работи на по-високи обороти, когато е студена, понеже моята от както се появи този проблем започна да работи само на 800-820 без значение студена или топла. Преди тръгваше на около 1200 и след 2-3 минути падаше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 21 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2020 Самият студен старт е заложен софтуерно така в ECU-то, мотора да работи на около 1200 оборота първите няколко минути (с цел по-бързо загряване). А защо не го прави при по-ниски температури нямам идея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 21 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2020 Температурния датчик, дава инфо на еку-то при студено време колко гориво да впръсне и обороти да държи. Налягането на помпата също е много важно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diido0 Публикувано 22 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2020 То че е заложено, заложено е колата да работи на по високи обороти докато достигне определена т-ра. Но ЕКУ-то черпи информация от някой датчик, не си решава сам колко време да държи 1200 оборота. Дори и лятото колата работи на 1200, но за много кратко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 22 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2020 Нормално, нещата са навързани. Едва ли някой си е мислил, че ЕКУ-то хвърля боб при всяко палене колко време да работи мотора на по-високи обороти при студения старт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanas.b Публикувано 22 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2020 Аз точно за това си мисля, че имам проблем с някой датчик, понеже може би дава грешна информация и е възможно количество гориво, въздух... да е в грешни пропорции при запалването Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 22 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2020 Ако има 2 ламбда, от нея също зависи информацията която е събрала. Много често с ГИ който не е настроен както трябва паленето е трудно сутринта. За мен нещата които трябва да са наред са: Бензинова помпа Кабели и свещи Температурен датчик Дебитомер Дросел Стартер И постъпване на нерегламентиран въздух, след дебитомер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo&viki Публикувано 22 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2020 И при мен го има този проблем.От 12г имам колата.Когато е била карана извън БГ-то е нямало никакви проблеми с паленето зимно време.Но след около 2-3г в навъртяни километри в България,се появи и така е до днес.Като се има в предвид,че преди 3г й е правено пълен основен ремонт на двигателя.Започвам да си мисля,че е от бензина,но каква ли е вероятността? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
justboneswth Публикувано 4 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2020 Моят проблем се реши вчера - смяна на температурен датчик за охлаждащата течност. Колата пали само като види ключа и отново си държи нормални по-високи обороти докато загрее. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване