Audi_RS* Публикувано 5 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2019 Поръчах един керамичен нагревател с размерите на малка духалка 12 V 800W и се чудя как да го вържа. Упътването е да прекарам кабели до "+" и "-" на акумулатора и да взема захранване директно от там, но се чудя дали няма да стане през запалката или от бушоните? Със сигурност ще го направя да се включва през ключе, а и самата тя има предпазител. Едва ли някой го е правил, но по-скоро търся съвет за най-безопасно инсталиране, пък дано да има и желания ефект... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 5 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2019 (Редактирано) 800W ÷ 12,5V = 64A. Толкова ток ще дърпа. Имаш ли 70-80 амперов бушон някъде по колата? Не вярвам. Този на запалката е 15А или 20А. Редактирано 5 Декември 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_RS* Публикувано 5 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2019 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bruce Публикувано 5 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2019 Първо ще евеш ,майката на акумулатора, после и на алтернатора, ако междувременно не се запалиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 5 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2019 64А баааго, това смуче като електрожен. Алтернатор 100-120А според мен и акумулатор сигурно 100Аh Кабеляци, релета, бушони.... Не е шега работатА. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_RS* Публикувано 6 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2019 Е, ясно ми е, че трябва да се внимава, но чак пък толкова опасно да го изкарвате. Инверторите, които продават в запалката са с мощност до 2000W, виждал съм как включват малък флекс и какво ли още не, а там бушона едва ли е по-голям от 30А. Идеята на тая духалка е да се пуска за 5 -10мин при запален двигател да размрази прозорците и да обърне въздуха... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 6 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2019 (Редактирано) Те инверторите може да са с максимална мощност 2kW, обаче това не означава че дърпат 2kW през запалката. Дърпат мощността на товара който е включен към тях и да кажем още 30% отгоре. Ако бушона на запалката е 30А, максималната мощност която може да се свърже към нея е по-малка от: 30А х 12,5V = 375W Редактирано 6 Декември 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CCNA Публикувано 25 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2019 А какво мислите за тези "духалки" които продават китайчетата за включване към запалката с мощност 200w ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_RS* Публикувано 30 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2019 До колкото прочетох, не вършат много работа. Иначе моята дойде и я инсталирах. Духа доста топло, не може да се държи ръката за дълго отпред. Дойде си с букса и бушон и я държа разкачена като не я ползвам. За сега съм доволен... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AKB FAN Публикувано 30 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2019 On 12/25/2019 at 8:00 PM, CCNA said: А какво мислите за тези "духалки" които продават китайчетата за включване към запалката с мощност 200w ? Изпробвано е. Никаква полза. Ама никаква. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване