Jump to content

1.9tdi pd 105кс не загрява


Marto7777

Recommended Posts

Колата е А3 1.9тди ПД BKC-мотор. Проблема го имаше и лятото, но не ми правеше толкова впечатление колкото сега като паднаха температурите.Колата почти никога не съм я виждал със стрелка на 90 градуса загряла. Сега дори с пътуване 20-30км каране не достига над 75-80гр. Независимо дали парното работи или не.Пипах радиатора и тръбата след термостата, да провера дали не е забил отворен, но не е.И радиатора и тръбата са студени, перката също не се включва. Ясно е че дизела загрява по-бавно, ама дори като спра колата темппературата пада от 75градуса на 65 примерно. Някакви идеи какво може да е ? Антифриза си е на ниво, и цвета си му е нормален. Колата е обслужена от до Март месец , заедно с водната помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 28 минути, Marto7777 написа:

......................Пипах радиатора и тръбата след термостата, да провера дали не е забил отворен, но не е.И радиатора и тръбата са студени.................... Колата е обслужена от до Март месец , заедно с водната помпа.

Хубава шега, но доста изтъркана:closedeyes:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16 hours ago, NIKO said:

Хубава шега, но доста изтъркана:closedeyes:.

 

Кое точно ? Че  е обслужена ли? Лично аз съм я обслужил така че незнам къде се изказваш без да знаел

 

16 hours ago, audi+ said:

TDI загрява бавно.Има мотори с подгряване на антифриза ,ако е от Италия няма.

От Австрия е колата

 

4 hours ago, audi+ said:

Капачката за антифриза ,ако не поддържа необходимото налягане по трудно ще достигне работна температура.

Не съм се сетил да провера това.Ще пробвам с друга

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги , къде се намират тези подгревни свещи за антифриза и как да стигна до ОЕ номер за да си ги сменя , че ми изписва грешка , че са изгорели , колата е от Белгия  , 1,9/105 2006г 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

Аз освен за термостат, друго не си представям да е проблемът в тоя случай. Що не го смениш да видиш тоя да не е дефектен дето си сега с него.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля че е от термостата, но също иди да ти измерят антифриза. Колкото по-високо е съдържанието на водата, толкова по-добре охлажда и толкова по-висока е температурата на замръзване. Даже рискуваш да замръзне ако е много високо, както беше -10 градуса тази сутрин.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Антифриза съм го сипвал аз и е от вид който винаги слагам на моите коли. Само на тая го има тоя проблем. И аз се сетих първо за термостата ама пипах радиатора на работеща кола и не е топъл, а ако термостата пуска трябва да е топъл. Без значение от това вече съм решил да го смена така или иначе термостата, пък дано се окаже от него. Мисля че не се сменяше трудно, а и не е скъп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има нещо неправилно в описанието на проблема. Няма как тази кола да измине 30 километра, а охлаждащият радиатор и маркуча след термостата да са студени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...