Jump to content

Проблем със загуба на масло


M.Adamov

Recommended Posts

Пробвай да прочетеш какво изписахме до сега. Иначе освен клапана си минал и на друго масло.

Продали са ти клапана който е последната ревизия на този който е свален от колата и е за 30mbar. Реално няма нужда от ъпдейт за ECU на мотора.

 

Аз бих пробвал да разкарам Амсойл маслото, уви специално евро серията им e със съдържание на между 15 и 40% хидрокрек масло или поне аз така го разбирам, за справка документ от техния сайт. T.e. далеко сме от 100% супер дупер синтетчно масло.

 

Ето ти нещо като план.

1. Флъш за 2-3 часа евентуално

2. Смяна маслото с да речем VST 5w40 и почваш да раздаваш газ на каруцата, като гледаш какъв ще е разхода

 

3. Ако няма промяна сменяш PCV клапана с 06E103547H което всъщнст ще рече, че ще получиш 06E103547AH понеже това е последната ревизия на 06E103547H  от декември 2020 ...

4. Правиш ъпдейт щото 06E103547H/AH е за 150mbar

 

p.s. Всъщност повече градско или извънградско въртиш ?

Понеже в TSB-то Ауди пишат така:

"Under certain driving conditions, internal engine pressure conditions in the 3.0 TFSI engine can negatively influence the rate of oil consumption. This can occur while the vehicle is operated in city driving conditions, for example: stop and go traffic with extended idle periods."

 

Успех и да споделиш какво се случва.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе тоя мотор нали уж беше некакъв връх на технологията? Защо. го препоръчвате на всеки който пита каква кола да си купи като е такава развалина?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами той си е супер, един глупав ПЦВ клапан за 300 лв. се сменя на първото поколение и става чук… ама като няма кой да чете и се правят упражнения наизуст следва драма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уви не винаги смяната на PCV клапана решава драмата с харча на масло, но като цяло е далеч по-добре от 2.0tfsi. Просто longlife шитнята ебава мамата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми 2.0tfsi което се слага в А4 В8 в началото има драми после го оправят от кога баш ще излъжа. 

 

Като цяло кажи речи няма нито един мотор на Ауди който да няма някакви драми. Все тая дали иде реч за 4,6,8,10,12 цилиндров бензин или дизел. Ама това си е част от премиум преживяването 🍻

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 16 часа, P_PETKOV написа:

Пробвай да прочетеш какво изписахме до сега. Иначе освен клапана си минал и на друго масло.

Продали са ти клапана който е последната ревизия на този който е свален от колата и е за 30mbar. Реално няма нужда от ъпдейт за ECU на мотора.

 

Аз бих пробвал да разкарам Амсойл маслото, уви специално евро серията им e със съдържание на между 15 и 40% хидрокрек масло или поне аз така го разбирам, за справка документ от техния сайт. T.e. далеко сме от 100% супер дупер синтетчно масло.

 

Ето ти нещо като план.

1. Флъш за 2-3 часа евентуално

2. Смяна маслото с да речем VST 5w40 и почваш да раздаваш газ на каруцата, като гледаш какъв ще е разхода

 

3. Ако няма промяна сменяш PCV клапана с 06E103547H което всъщнст ще рече, че ще получиш 06E103547AH понеже това е последната ревизия на 06E103547H  от декември 2020 ...

4. Правиш ъпдейт щото 06E103547H/AH е за 150mbar

 

p.s. Всъщност повече градско или извънградско въртиш ?

Понеже в TSB-то Ауди пишат така:

"Under certain driving conditions, internal engine pressure conditions in the 3.0 TFSI engine can negatively influence the rate of oil consumption. This can occur while the vehicle is operated in city driving conditions, for example: stop and go traffic with extended idle periods."

 

Успех и да споделиш какво се случва.

@P_PETKOV Благодаря за информацията. Ще направя action plan-a който препоръча. Сега с тези Ковид истории градското ми намаля драстично и е нещо от сорта 30/70 ( градско / извънградско) , така, че мисля, че съм ОК в тази ситуация.

 

Може ли малко повече информация за този флъш, понеже никога не съм го правил. Ти с какви добавки го правиш? Това което успях да намеря е това за моя мотор https://www.autopower.bg/промиване-на-двигатели-bardahl-audi-a7-sportback-4ga-3.0-tfsi-quattro-bar-1032-g21158-cap431-iarp387984.html

 

Според указанията - загрява се до работна температура - изсипва се съдържанието на добавката в маслото, работи се 15 мин на място (не трябва да се кара колата ) и се сменя старото масло.

Ти препоръчваш 2-3 часа работа на място и даване на газ до 2-3 хил оборота, за да паднат нагарите. Предполагам си го правил това не един път и няма риск за двигателя след като в упътването пише само 15 мин.

Има ли как да се види по цветът или консистенцията на маслото дали флъша си е свършил работата и дали са паднали нагарите?

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@P_PETKOV значи 1.9 - 90 е последния мотор без проблеми :D 

Интересно ми е 12-цилиндровия дизел дали е голем филм. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идея си нямам за V12 дизела ама едва ли е изключение. 

Перфектен мотор няма... дори 1.9 си има кусури. Просто при старите мотори ремонтите са къси пари, а едно 3.0TFSI или пък 4.0TFSI като думне си е ебало капаците, особено ако някой не си е преценил възможностите става тъжно. 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Milko G За Бардал нямам идея. Ама за 15лв не вярвам да е детегредентен тоя флъш. Тествал съм Xenum и Lubegard (това го водят като топ флъш).

 

Според мен няма как да се разбере дали флъша е свършил нещо или не, освен ако не се прави анализ на маслото преди и след. Правилните флъшо са детегредентни т.е. разграждат каквото разграждат и това е. Вече колко са ефективни бали ги, важното е да са безвредни за мотора! 

 

Ако имаш притеснения просто смени маслото и виж какво ще се случи с разхода. 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Аз алтернатива на Lubegard не съм намерил. Xenum-ът е мнооого далеч.

 

а по темата - не вярвам над литър масло на 1000 да се оправи с масло или флъш. Тук си има друг проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...