Jump to content

Проблем с динамото на AEB


Ko6mara_

Recommended Posts

Здравейте колеги, от два три дни имам проблем с динамо ту зарежда, ту не, въпроса е там, трябва ли да се разгла цялата предница зада се сменят четките с четкодържатела или може само всмукателния колектор кода на мотора е АЕБ

Редактирано от Ko6mara_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се сваля нито всмукателен колектор, нито предницата. Сваляш пистовия ремък, след това виското, заедно с перката, после алтернатора.

П.п. динамо не се монтира в автомобилите  повече от 30 години....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених четките и пак не зарежда лагери всичко е ок, има ли бушон някакав това динамо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четките с регулатора на тях. На стенда като го завъртя показа 14-14.5  монтирам го на колата паля вдига малко над 12 и пада на 12 без включени консуматори. Мера с мултицета, не зарежда 12,5 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ще ида в гаража ще запаля и ще откача акумолатора, ако огасне е нещо по динамото ако е от масата на акумолатора не би трябвало да огасне. 🤔

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това не е жигула, да откачаш акумулатора, докато колата работи.....  Провери да не си забравил някой кабел да вържеш/затегнеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес занесох динамото на профилактика отново, и е изрядно работи зарежда, проблема е в колата говорих с жичкаджия каза че може да е малкия плюс, който отивал директно в таблото. Имам друго питане отделен бушон, реле има ли динамото в двигателния отсег, или в слона? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, няма доколкото знам - провери си кабелите, които се закачат за самия алтернатор. Може да е клеясал тънкия кабел вътре в самата кербовка на кабелната обувка или да се е прекъснал по пътя и да го държи само изолацията.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще погледна дано е той.. Че главата ми се запали. Мислех да взимам ново динамо(алтернатор). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Второ чисто ново реле регулатор, проверени, силови кабели, проверени силовите бушони под волана, проверени бушоните в лявата колона на таблото, изчистени от клеясването. И пак не зарежда релетата не ги провервах има ли реле това динамо, някои колега да каже ако знае. Преди да сменя четките за втори пътнза един ден започна да зарежда като ударя в дупка или раздруса пак спира да зарежда.Вече след като смених пак релерегулатора с четките воубще не зареждаше. Да я кача ли на диагностика силовите кабели са в идеално състояние. Единия от силовите бушони имаше черен нагар по крачетата почистих го и го сложих и нищо..... Незнам да видя ли някое друго динамо за проба да не е заминал електронния блок.?? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си крушката в таблото за зареждането на акумулатора - от нея зависи възбуждането на алтернатора. Ако прекъсва може да прави такъв проблем. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майтапиш се? 

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако когато дадеш на контакт лампата свети, не е нужно да сваляш таблото и да проверяваш това. Пробвай като запалиш да дадеш + през лампа към синия кабел(от акумулатора, примерно). Ако започне да зарежда, по-вероятно е този, синия кабел да е прекъснат. Ако пак не зарежда - проблема е в алтернатора.

Редактирано от vladi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свети то това на тажлото е диодче,  сини кабел на динамото този тънкия? От акумолатора да пусна лампа с + към синия кабел на динамото така ли? 

Редактирано от Ko6mara_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Ko6mara_ написа:

Майтапиш се? 

Не се майтапя, провери това, което ти писах или това, което @vladi предлага.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двете ги проверих, да на ц5 е диод, метода с кабела не сработи ще сменям динамото. Мерси колеги 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

След смяната на динамото всичко се оправи, самият проблем е бил в динамото сигурно е бил електронния блок. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...