Jump to content

Мнение за 3.0 ТФСИ 300 hp


Recommended Posts

24 minutes ago, Petkow said:

Няма нужда от подигравателни изречения. 

това е форум и никой не казва нещо срещу теб, просто всеки си пише, шегува се и това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 94
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

По-добра в отношение издръжливост и надеждност. До сега съм имал само бмв-та и всичките с 8 степенния ZF и съм много доволен, а и сега съм си с бмв. Жената е по аудита и нейната А5 ще я сменяме с А7. На А5-цата вече е сменяна с чисто нова скоростната кутия в Германия малко преди да я вземем, а и във форума четох много за “прословутите” с троници, та определено не ми се иска с такава кутия. Явно трябва да се търсят американските модели. 

Не съм се засегнал. Просто ми трябват обективни мнения и малко помощ, а не “щом ти е малко 30, дай 40” и тн.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евтина е щото е на 200к км. Иначе е натоварена с екстри. Иначе фаровете въобще не са ФЛ, сигурно има и други глупости в обявата. Автора, ела ще ти продам моята за 45, и е по-убава и нова и малко км...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте, може ли мнение за Q7 2017 3.0T, който да е внесен от канада? Като мотор, кутия, разход, обслужване и тн.? Ако трябва точна обява, която гледам в момента: ЦЪК


Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще върти 30+ хил км на година да, иначе твърдо не, стига с тия дизели и тая икономия, която ти излиза през носа после!

Не случайно иска 3.0Т - един от най-добрите двигатели в Ауди!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А горкия човечец как ще издържи на изкушението да го засили тоя мотор, а? За това изобщо мислите ли ве? 😂😂 

Щото без засилка е пълен мъртвец...

Редактирано от zhelyazA6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Jass написа:

Ако ще върти 30+ хил км на година да, иначе твърдо не, стига с тия дизели и тая икономия, която ти излиза през носа после!

Не случайно иска 3.0Т - един от най-добрите двигатели в Ауди!

 

И аз харесвам бензинови двигатели, но за тежките машини си трябва дизел.


Не знам как излиза през носа. И 3.0тфси и 3.0тди са v6 двигатели висок клас на ВАГ от едно и също поколение. И двата можеш да ги караш от 0 до 250000км без проблеми. И двата могат да те разорят ако са над 300 000 и са имали десетина смени на маслото за целия им живот.

 

И бензина има вериги за 3 бона, сигурно има някакви разправии с ремъци на чарджъра, предполагам и масло на чарджъра (?) ,  възможно е и да гори масло....  Та тоя бензин не е като оня бензин преди 20 години примерно 1.8 на газ дето се обслужваше за 150лв...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наизуст нещо си говориш май… 

 

Освен веригите в дизела има запушващ се ДПФ, помпа за високото със стружки, умиращи дюзи - все неща, за които при бензина изобщо не се замисляш. 
А който иска обслужване за 150 лв. си купува Дачия трета ръка, не Ауди на 4 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да взема S5-тицата гледах и аз Q7-ците само и единствено с 3.0 ТFSI.

Спряме това, че са главно удряни американки.

Освен ако не се правят по 50к км. на година други плюсове на дизела не намирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, quаttro написа:

сигурно има някакви разправии с ремъци на чарджъра, предполагам и масло на чарджъра (?) ,  възможно е и да гори масло....  

 

Никакви разправии няма. Маслото на чарджъра е 80 лв оригинално, ремъка 20.... Принципно нищо от това не е нужно да се прави освен ако не е напомпана колата, примерно dual pulley и т.н. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 26 минути, sweep написа:

@fifipaldi Влизаш си в канадските сайтове за продажби, харесваш си кола и си я внасяш. Отнема 2-3 месеца.

Да бе знам, не исках американка като цяло, не само удряна американка, а и реших, че не ми трябва този тролей за моите нужди :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уникални мнения ...

Преди 10 часа, quаttro написа:

И бензина има вериги за 3 бона, сигурно има някакви разправии с ремъци на чарджъра, предполагам и масло на чарджъра (?) ,  възможно е и да гори масло....  

 

Възможно е и да има зелени човечета стига глупости, чарджъра има един ремък дето в Порше струва колосалните 85 лв.

 Конкретното Q7 oт Канада с е Gen2 3.0TFSI (с чарджър) та ако се прави стейдж 2 с ролки и т.н. в един момент се предава магнитния съединител на чарджъра (има го заради еко нормите и т.н.).

Отделно Gen2 3.0TFSI е с два реда дюзи тъй, че и потенциалните драми с горене на масло са по-малко възможни и те така.

 

Накратко отвратителен мотор с потенциални ремонти за милиони и без грам потенциал :hilezh:

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за мненията. Като цяло в София движа повече по околовръстното, останалото ще е магистрала. Не мисля да му вдигам конете по какъвто и да е начин. Гледам от канада заради цената. Тук започват от 70к, без екстри, а тази излиза към 60к лв. и е почти фулл. 

 

Какъв ще е средния разход градско в софия според вас? На дълго със 140 разбрах, че ще е около 10-12.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С повече околовръстно 12-13, през центъра 15 ... ама то и 3.0 ТДИ не е много по-назад, я спестиш кило-две, я не.

 

Зимата на къси разстояния (студена) може и повече

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво ще трябва да се променя? Разбрах, че нещо с навигацията трябва да се оправи, за да стане на европа, друго?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, BECKO написа:

Наизуст нещо си говориш май… 

 

Освен веригите в дизела има запушващ се ДПФ, помпа за високото със стружки, умиращи дюзи - все неща, за които при бензина изобщо не се замисляш. 
А който иска обслужване за 150 лв. си купува Дачия трета ръка, не Ауди на 4 години.

 

Идеята ми със "обслужването за 150лв" беше, че нещата в този форум се представят грешно от няколко човека "заклети" в 3.0тфсито.  Казват го така, че едва ли не с 3.0тди ще дадеш задължително 10 бона за ремонти, а с тфси няма да имаш никакви главоболия и само ще сипваш бензин.  И така икономията от дизела "излизала през носа".

 

А реално и двата мотора са еднакво сложни и модерни, и двата могат да ти служат вярно, но и двата могат да ти излязат доста скъпо.  Зависи от късмета, пробега и грижите на предишния собственик.

 

Фактите са, че в купето на Q7 дизела е продаван в пъти повече от бензина, a разликата в разхода е поне 2-3 литра средно. 

В spritmonitor.de няма данни за бензина в новото Q7 (толкова ги карат явно....), но в старото Q7 средната разлика е точно 4 литра на 100км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

24 minutes ago, v1ppers0n said:

А какво ще трябва да се променя? Разбрах, че нещо с навигацията трябва да се оправи, за да стане на европа, друго?

 

Навигация, радио и стопове. Стоповете се преправят и кодират. Навито и радиото мисля, че само се ъпдейтва. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаеш ли в цифри какво излиза горе долу?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам представа. Предполагам под 2к ще е всичко.

Имаш и едни 600лв техностест.

Редактирано от sweep
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, quаttro написа:

Фактите са, че в купето на Q7 дизела е продаван в пъти повече от бензина, a разликата в разхода е поне 2-3 литра средно. 

В spritmonitor.de няма данни за бензина в новото Q7 (толкова ги карат явно....), но в старото Q7 средната разлика е точно 4 литра на 100км.

 

Нормално в Европа да се продава повече дизела.

За САЩ и Канада странно продавали са само бензин ... тъй, че чакай ти някой да ти попълва spritmonitor.de

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...