Jump to content

Проблеми след продължително разкачен акумулатор


Uaxbun

Recommended Posts

   Здравейте, тази седмица сменявах комплект съединител и майстора преди да започне да разглобява е разкачил акумулатора. Стояла е така без ток близо седмица. След като го закачихме излезнаха доста грешки на компютъра. Сега не ми работят завиващите фарове, изписва грешка в тракшъна, TPMS malfunction също изкочи, не ми работи и функцията да държи автоматична спирачка /имам бутон за това но като го натисна нищо не става/. Закачихме я на диагностика и една от грешките е че не може да засече позицията на волана. Каза че евентуално може да се наложи да се обучава на ново. //от близо година волана ми седи леко на една страна понеже сменях по предницата консумативи и така ми го регулираха тогава, колата не дърпа на никъде само волана стои с около 5, 10 градуса отклонен в ляво.

Насочете ме от къде да тръгна за да оправя грешките които излизат или да ме настчите към някого в София който разбира от диагностика и обучаване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Волана ще се “калибрира” сам като покараш 50 метра, т.е. на сензора му трябва малко време за да се освести. 
След това ще ти се оправят и повечето от другите грешки.

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече минах 80 километра, пробвах няколко пъти последователно да въртя волана в крайни позиции, но няма ефект. Все още си светят лампите и си пищи при всяко палене...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А пробва ли пак да чистиш грешката? При мен не спря да свети докато не я изчистих.

 

Сменях носач и беше много криво докато ида на реглажа и светна, което много ме учуди. Явно отчита, че воланът е завит, а колелата изминават еднакъв път.

 

Да не се окаже при теб от кривия волан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешките ги трих няколко пъти но веднага след това си го засича като проблем.Тази седмица съм на реглаж, и ще видя дали ще се оправи след процедурата там. Странното е че близо година я карам така, не съм имал проблеми и не го е засичало като такъв.

Редактирано от Uaxbun
Допълване
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не е свалян. За този тип процедура не мисля че трябва да се сваля волана, а и не ми каза че го е свалял. Силно се съмнявам да ме лъже, понеже е “мой човек”...

Днес я закачих отново на диагностика и попрочетох как да го  калибрирам. Успях да изкарам само стойността на сензора и като въртя волана отчита и го показва в градуси но следващите стъпки нещо не ми се получиха.

Редактирано от Uaxbun
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти виж като караш направо колко градуса дава, че отчита. Има граница над която го брои за проблем, може би е 5гр.

При мен дава 1-2 като карам направо, и ми е леко крив волана. Но един път карах този с реглажа да го оправя, но не стана идеален. 

 

И това не става като се сваля волана, а като се метят накрайниците. Волана и наобратно да го обърнеш само ти си знаеш, компът е в неведение за това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, mshbul написа:

................ карах този с реглажа да го оправя........................И това не става като се сваля волана.....

напротив, точно така става, сваляш търкалото и го местиш по шлиците на кормилният прът. Това, само ако е правен реглаж и няма проблем/и след него.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина не знам къде е датчика. Ако е на самия волан ще стане така. 

Щом ти се е случвало явно следи положението на самия волан, а не на пръта, което е странно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има процедура по калибрация на steering angle sensor, basic settings се правят. Тогава дори на място ще ти изчезне грешката и няма да се появи, но това ще теши грешките, а не физическото стоене на волана накриво.

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес я закарах в Heed Auto, похвалиха ми момчетата там, надявам се да го оправят без подмяна на модули и да не ме одерат с много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уплашиха ме тези от хедауто. Мъчили са се да го оправят но без успех. Казаха ми че най вероятно се е повредил лентовия кабел на волана. За смяна ми казаха доста стряскаща сума и ще ходя да искам второ мнение. 

Чудя се как наистина може да са го повредили ако наистина проблема е в него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кажи каква сума ти казаха?

Уикенда мога да я погледна стига да не е тотален шит времето :).

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, fifipaldi написа:

Я кажи каква сума ти казаха?

Нещо от сорта на 650лв със монтажа ...

 

все пак момчетата не са аматьори, сега се чудя на къде да продължа със този случай. Звънях по автоморги но нямам успех с намирането на този модул. 

Редактирано от Uaxbun
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я питай твоя човек майстора дали не е разкачал пръта на волана и да не го е завъртял така в някоя посока ,че ми намирисва на превъртян волан наляво или надясно ...Ако е наляво добре понамачкал се е лентовият кабел ако е надясно не е много добре къса се...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@crash77, нали 

Преди 19 часа, crash77 написа:

Нищо общо няма лентовият кабел с датчика за ъгъла на завиване освен ,че е в един и същи корпус с него...

сега пък го питаш да не е скъсан лентовия кабел.

Ако е скъсан кабела няма да му работят и доста други неща, отделно тези кабели не се късат толкова лесно, колкото си мислят повечето хора.

Пробвал съм лично да късам няколко (прецакани) нарочно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Воланът се върти два оборота и половина от централно положение до края в двете посоки когато пръта е закачен на кормилната рейка точно толкова и малко има ход лентовия кабел при завъртане волана на дясно и ако при разкачен прът се завърти един оборот и пръта се закачи така, повярвай ми ще се скъса няма къде да отиде .Ако е обратно ще се намачка и ако се кара така пак ще се скъса ,но не веднага. И да лентовият кабел няма общо с ъгловия датчик ,но ако волана е превъртян тогава и датчика няма да е на позиция и лентовият не ще е ок. За това най вероятно в сервиза са му казали ,че му е за смяна лентовия понеже са в един корпус с ъгловия така че...Но тази сума която са му обявили е безумна аз бих търсил втора употреба ако наистина е това което предполагам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така, не е само, че са в 1 корпус, а имат много общо едното и другото.

Ако се върти заедно с волана на място най-вероятно ще се скъса да, при свален модул и въртене на ръка (защото и това се прави доста често от хора, които не разбират) е доста по-трудно късането иначе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Воланът се върти два оборота и половина от централно положение до края в двете посоки когато пръта е закачен на кормилната рейка точно толкова и малко има ход лентовия кабел при завъртане волана на дясно и ако при разкачен прът се завърти един оборот и пръта се закачи така, повярвай ми ще се скъса няма къде да отиде .Ако е обратно ще се намачка и ако се кара така пак ще се скъса ,но не веднага. И да лентовият кабел няма общо с ъгловия датчик ,но ако волана е превъртян тогава и датчика няма да е на позиция и лентовият не ще е ок. За това най вероятно в сервиза са му казали ,че му е за смяна лентовия понеже са в един корпус с ъгловия така че...Но тази сума която са му обявили е безумна аз бих търсил втора употреба ако наистина е това което предполагам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нужда да е скъсан кабела на волана за да запише датчика, че е "дефектен", не е толкова рядко срещано това.

Кои знае кой и какво е пипал там, принципно може да се случи и от само себе си, но точно след като е била в сервиз да стане си е доста съмнително.

Да се купува нов модул е безумие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...