Uaxbun Публикувано 14 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2019 Здравейте, тази седмица сменявах комплект съединител и майстора преди да започне да разглобява е разкачил акумулатора. Стояла е така без ток близо седмица. След като го закачихме излезнаха доста грешки на компютъра. Сега не ми работят завиващите фарове, изписва грешка в тракшъна, TPMS malfunction също изкочи, не ми работи и функцията да държи автоматична спирачка /имам бутон за това но като го натисна нищо не става/. Закачихме я на диагностика и една от грешките е че не може да засече позицията на волана. Каза че евентуално може да се наложи да се обучава на ново. //от близо година волана ми седи леко на една страна понеже сменях по предницата консумативи и така ми го регулираха тогава, колата не дърпа на никъде само волана стои с около 5, 10 градуса отклонен в ляво. Насочете ме от къде да тръгна за да оправя грешките които излизат или да ме настчите към някого в София който разбира от диагностика и обучаване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 15 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2019 (Редактирано) Волана ще се “калибрира” сам като покараш 50 метра, т.е. на сензора му трябва малко време за да се освести. След това ще ти се оправят и повечето от другите грешки. Редактирано 15 Декември 2019 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Uaxbun Публикувано 15 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2019 Вече минах 80 километра, пробвах няколко пъти последователно да въртя волана в крайни позиции, но няма ефект. Все още си светят лампите и си пищи при всяко палене... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 15 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2019 А пробва ли пак да чистиш грешката? При мен не спря да свети докато не я изчистих. Сменях носач и беше много криво докато ида на реглажа и светна, което много ме учуди. Явно отчита, че воланът е завит, а колелата изминават еднакъв път. Да не се окаже при теб от кривия волан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Uaxbun Публикувано 16 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2019 (Редактирано) Грешките ги трих няколко пъти но веднага след това си го засича като проблем.Тази седмица съм на реглаж, и ще видя дали ще се оправи след процедурата там. Странното е че близо година я карам така, не съм имал проблеми и не го е засичало като такъв. Редактирано 16 Декември 2019 от Uaxbun Допълване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Uaxbun Публикувано 16 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2019 (Редактирано) Не, не е свалян. За този тип процедура не мисля че трябва да се сваля волана, а и не ми каза че го е свалял. Силно се съмнявам да ме лъже, понеже е “мой човек”... Днес я закачих отново на диагностика и попрочетох как да го калибрирам. Успях да изкарам само стойността на сензора и като въртя волана отчита и го показва в градуси но следващите стъпки нещо не ми се получиха. Редактирано 16 Декември 2019 от Uaxbun Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 16 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2019 Ти виж като караш направо колко градуса дава, че отчита. Има граница над която го брои за проблем, може би е 5гр. При мен дава 1-2 като карам направо, и ми е леко крив волана. Но един път карах този с реглажа да го оправя, но не стана идеален. И това не става като се сваля волана, а като се метят накрайниците. Волана и наобратно да го обърнеш само ти си знаеш, компът е в неведение за това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 16 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2019 (Редактирано) преди 5 минути, mshbul написа: ................ карах този с реглажа да го оправя........................И това не става като се сваля волана..... напротив, точно така става, сваляш търкалото и го местиш по шлиците на кормилният прът. Това, само ако е правен реглаж и няма проблем/и след него. Редактирано 16 Декември 2019 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2019 Наистина не знам къде е датчика. Ако е на самия волан ще стане така. Щом ти се е случвало явно следи положението на самия волан, а не на пръта, което е странно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 17 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2019 (Редактирано) има процедура по калибрация на steering angle sensor, basic settings се правят. Тогава дори на място ще ти изчезне грешката и няма да се появи, но това ще теши грешките, а не физическото стоене на волана накриво. Редактирано 17 Декември 2019 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2019 тази калибрация сигурно създава ново нулево положение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 17 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2019 така се правина 4f: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A6_(4F)_Brake_Electronics Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Uaxbun Публикувано 18 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 18 Декември 2019 Днес я закарах в Heed Auto, похвалиха ми момчетата там, надявам се да го оправят без подмяна на модули и да не ме одерат с много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Uaxbun Публикувано 18 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 18 Декември 2019 Уплашиха ме тези от хедауто. Мъчили са се да го оправят но без успех. Казаха ми че най вероятно се е повредил лентовия кабел на волана. За смяна ми казаха доста стряскаща сума и ще ходя да искам второ мнение. Чудя се как наистина може да са го повредили ако наистина проблема е в него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 18 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2019 (Редактирано) Я кажи каква сума ти казаха? Уикенда мога да я погледна стига да не е тотален шит времето :). Редактирано 18 Декември 2019 от fifipaldi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 18 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2019 Нищо общо няма лентовият кабел с датчика за ъгъла на завиване освен ,че е в един и същи корпус с него... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Uaxbun Публикувано 18 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 18 Декември 2019 (Редактирано) Преди 5 часа, fifipaldi написа: Я кажи каква сума ти казаха? Нещо от сорта на 650лв със монтажа ... все пак момчетата не са аматьори, сега се чудя на къде да продължа със този случай. Звънях по автоморги но нямам успех с намирането на този модул. Редактирано 18 Декември 2019 от Uaxbun Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 18 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2019 Добра цифра са ти обявили, евала . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 18 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2019 Я питай твоя човек майстора дали не е разкачал пръта на волана и да не го е завъртял така в някоя посока ,че ми намирисва на превъртян волан наляво или надясно ...Ако е наляво добре понамачкал се е лентовият кабел ако е надясно не е много добре къса се... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 18 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2019 Пишман-майстор приятел - лошо. Рода - още по-лошо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 19 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2019 @crash77, нали Преди 19 часа, crash77 написа: Нищо общо няма лентовият кабел с датчика за ъгъла на завиване освен ,че е в един и същи корпус с него... сега пък го питаш да не е скъсан лентовия кабел. Ако е скъсан кабела няма да му работят и доста други неща, отделно тези кабели не се късат толкова лесно, колкото си мислят повечето хора. Пробвал съм лично да късам няколко (прецакани) нарочно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 19 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2019 Воланът се върти два оборота и половина от централно положение до края в двете посоки когато пръта е закачен на кормилната рейка точно толкова и малко има ход лентовия кабел при завъртане волана на дясно и ако при разкачен прът се завърти един оборот и пръта се закачи така, повярвай ми ще се скъса няма къде да отиде .Ако е обратно ще се намачка и ако се кара така пак ще се скъса ,но не веднага. И да лентовият кабел няма общо с ъгловия датчик ,но ако волана е превъртян тогава и датчика няма да е на позиция и лентовият не ще е ок. За това най вероятно в сервиза са му казали ,че му е за смяна лентовия понеже са в един корпус с ъгловия така че...Но тази сума която са му обявили е безумна аз бих търсил втора употреба ако наистина е това което предполагам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 19 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2019 Точно така, не е само, че са в 1 корпус, а имат много общо едното и другото. Ако се върти заедно с волана на място най-вероятно ще се скъса да, при свален модул и въртене на ръка (защото и това се прави доста често от хора, които не разбират) е доста по-трудно късането иначе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 19 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2019 Воланът се върти два оборота и половина от централно положение до края в двете посоки когато пръта е закачен на кормилната рейка точно толкова и малко има ход лентовия кабел при завъртане волана на дясно и ако при разкачен прът се завърти един оборот и пръта се закачи така, повярвай ми ще се скъса няма къде да отиде .Ако е обратно ще се намачка и ако се кара така пак ще се скъса ,но не веднага. И да лентовият кабел няма общо с ъгловия датчик ,но ако волана е превъртян тогава и датчика няма да е на позиция и лентовият не ще е ок. За това най вероятно в сервиза са му казали ,че му е за смяна лентовия понеже са в един корпус с ъгловия така че...Но тази сума която са му обявили е безумна аз бих търсил втора употреба ако наистина е това което предполагам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 21 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2019 Няма нужда да е скъсан кабела на волана за да запише датчика, че е "дефектен", не е толкова рядко срещано това. Кои знае кой и какво е пипал там, принципно може да се случи и от само себе си, но точно след като е била в сервиз да стане си е доста съмнително. Да се купува нов модул е безумие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване