Jump to content

Проблем с DPF-a


Veneta_87

Recommended Posts

Здравейте, имам А3 1,6  Sline, 2013 година на 100 000 км. Карам я вече 1 година и постоянно имам проблеми с DPF-a . Карам я само в града. Постоянно се "запушва"DPF-а , от там дава грешка и на топлинен датчик. Изчистиха DPF-a , смениха датчика.....и отново светва , пак се запушва, влиза в авариен режим ! С две думи вече сериозно ми писва , всеки месец е в сервиз , а проблема не могат да го оправят. Смених и няколко сервиза. Някой с подобен проблем?

Редактирано от VBI
Заглавие!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Off Topic

 

Няма да изпадаш в паника.... или махаш филтъра (струва няколко стотин лева) или сменяш колата! 

Редактирано от Fireblood
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 hours ago, mshbul said:

Как го чистиха?

Сваляне и миене?

Еми до колкото разбрах се "кисне" в някакъв специален разтвор, демек е реликлиран :) не са го сменили с чисто нов. Но всички майстори ми обясняват ,че проблема е в това, че я карам само и единствено в града .  Ако това е проблема наистина , ще я сменям , защото на мен ми трябва кола за града , а това през 300-400 км да хода на магистралата да я отпушвам...просто нямам такова време

 :(

11 hours ago, Fireblood said:
  Reveal hidden contents

 

Няма да изпадаш в паника.... или махаш филтъра (струва няколко стотин лева) или сменяш колата! 

Еми да вече ми се изясни картинка и ми стана ясно ,че това са двете опции. Ако махнат DPF-a  няма ли да се бъгне софтуера....да не влезна в следващ филм :( Освен това ако се махне филтъра , после дали ще успея да я продам 😐 все пак нямам намерения да я карам докато изгние ! Май ще я пускам да продаване !

Редактирано от Veneta_87
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено не е моя работа, но кое е по досадно да ти виси колата по сервизи или да отделиш 20-30 минути месечно и да се пуснеш до Богров примерно.

Това при условие , че колата те кефи :scrambles:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато започнат проблемите с филтъра.......с времето прогресират.  Първо са 30 мин. месечно, после седмично.....на края си на тръни ежедневно. А най-якото е, когато си в час пик в града, возиш си детето или имаш важен ангажимент и светне лампата за запушен филтър....не можеш да си позволиш да излезеш веднага извън града, гасиш....прекъсвайки регенерацията и маслото ти доволно се допълва с нафта. Нататък няма нужда да се обяснява ...    Щом караш почти само градско махай я тази кола....не е задължително да е за сметка на "щом те кефи"! Все ще те кефи и друга. Всички съвременни дизелови коли (а и някои бензинови) имат DPF. Така че потърси бензинова.....    Иначе когато се маха DPF се пипа и софтуера, няма как. И е важно кой извършва това. Трудно е да се каже, дали колата ти в такъв случай ще е непродаваема....в момента определено няма да е.......след 5 години кой знае.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с дизела за градски условия никога не е било вариант.

Но тук хората все още вярват в икономията на дизеловите мотори.

Сега е DPF, а преди бяха зацапани турбини (геометрии). При мен светва чека като не си хареса нафтата ама в Германия се оправя :D

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Това с града са пълни щуртии. Заучени фрази. Имаме BMW X3 . Взехме го на 4000 км срга е към 160 нито веднъж не е свртнала лампата за ДПФ-а , а го караме 90% градско.  За да ти се зацапва толкова често най-вероятно имаш проблем с периферията на мотора. Ако турбината ти хвърля масло няма как да искаш ДПФ-а да ти е чист. Качва се на обстойно диагноатика и се гледа . Може да са доата неща. Тази кола като я качиха на диагностика видяха ли кога за последно е правила регенерация ? Ако има проблем в двигателя като , дросел , нешо с всмукателен колектор и тн и тн няма да ти пуска регенерация никога. Дюзите как са ? На 5-6 години кола да махаш дфп-а си е ебати конщунството. Проблема е някъде в самият двигател. Ако нвма проблем в двигателя и се вижда на диагноатиката , че не се пуска регенерацията , защо не са направили принудителна регенерация ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!Имам едно питане!!някой знаели на кои канал на ваг-кома мога да видя показанията на сондите на дпф а???? За а6 3.0 дизел

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 29.12.2019 г. at 11:39, Petleshkov написа:

 

коя година е колата ? Защото на по- новите модели като влезнеш в актуални стойности има тикчета и от там си избираш какво да гледаш ? Говоря за ваг ком-а ?

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е 2010 март. 

Проблема на колата е че с много газ изпушва.Дюзите са чисто нови помпата е проверена и ок. Всеки ми казва че егр и дпф са за майхане. Колата не записва грешки!! Незнам какво да правя. Ако някои се е сблъсквал с подобен проблем ще съм благодарен ако може да помогне!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 30.12.2019 г. at 18:18, Petleshkov написа:

 

филтър картерна вентилация сменял ли си някога ? Турбото как е 

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбината е ок. И нея я проверих. Този филтър не съм го сменял има ли вероятност от него да пуши при условие че не гори масло??Имам съмнения че някоя от сондите на дпф не е в час и неиска да регенерира,защото 2000 км не пускала регенерация а общо взето се кара градски реежим.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, Petleshkov написа:

Турбината е ок. И нея я проверих. Този филтър не съм го сменял има ли вероятност от него да пуши при условие че не гори масло??Имам съмнения че някоя от сондите на дпф не е в час и неиска да регенерира,защото 2000 км не пускала регенерация а общо взето се кара градски реежим.  

Този филтър капака на клапаните де се дава на 80 хиляди да се сменя. Запушва се и почва да хвърля масло по въздушните пътища. Другото което е не може 2000 км да не прави регенрация. Има проблем. Попринцип на 400-500 км градско трябва да пуска ...датчика на деференциално налягане как е ? Какви стойности показва и съпйностоте на дпф как са ? Ако е много запушен нвма да пусне регенрация. Само принудително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера смъкнах дпф и според мен е мн добре стоиности също ги гледа един спец и каза че са ок. Ето снимки на дпф. Едната е от входа а другата е от изхода

6E8AAA40-B9A1-4130-96B1-8ED8870785DF.jpeg

3D2FF6AB-288B-43F2-9479-EF6229EEAB2C.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
На 30.12.2019 г. at 20:56, а1600 написа:

А при а3 спортбек 2006 2.0 тди на кой канал се гледа кога е правила регенерация ?

67 или 68 нещо от рода беше 

На 29.12.2019 г. at 11:39, Petleshkov написа:

Здравейте колеги!Имам едно питане!!някой знаели на кои канал на ваг-кома мога да видя показанията на сондите на дпф а???? За а6 3.0 дизел

100-102

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...