Veneta_87 Публикувано 17 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2019 (Редактирано) Здравейте, имам А3 1,6 Sline, 2013 година на 100 000 км. Карам я вече 1 година и постоянно имам проблеми с DPF-a . Карам я само в града. Постоянно се "запушва"DPF-а , от там дава грешка и на топлинен датчик. Изчистиха DPF-a , смениха датчика.....и отново светва , пак се запушва, влиза в авариен режим ! С две думи вече сериозно ми писва , всеки месец е в сервиз , а проблема не могат да го оправят. Смених и няколко сервиза. Някой с подобен проблем? Редактирано 17 Декември 2019 от VBI Заглавие! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 17 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2019 Щом е започнал този филм, ще е все така, докато караш само градско! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veneta_87 Публикувано 17 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 17 Декември 2019 (Редактирано) Ужас! Сега още по -лошо ми стана Редактирано 17 Декември 2019 от Veneta_87 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2019 Как го чистиха? Сваляне и миене? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 17 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2019 (Редактирано) Off Topic Няма да изпадаш в паника.... или махаш филтъра (струва няколко стотин лева) или сменяш колата! Редактирано 17 Декември 2019 от Fireblood Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veneta_87 Публикувано 18 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 18 Декември 2019 (Редактирано) 12 hours ago, mshbul said: Как го чистиха? Сваляне и миене? Еми до колкото разбрах се "кисне" в някакъв специален разтвор, демек е реликлиран не са го сменили с чисто нов. Но всички майстори ми обясняват ,че проблема е в това, че я карам само и единствено в града . Ако това е проблема наистина , ще я сменям , защото на мен ми трябва кола за града , а това през 300-400 км да хода на магистралата да я отпушвам...просто нямам такова време 11 hours ago, Fireblood said: Reveal hidden contents Няма да изпадаш в паника.... или махаш филтъра (струва няколко стотин лева) или сменяш колата! Еми да вече ми се изясни картинка и ми стана ясно ,че това са двете опции. Ако махнат DPF-a няма ли да се бъгне софтуера....да не влезна в следващ филм Освен това ако се махне филтъра , после дали ще успея да я продам 😐 все пак нямам намерения да я карам докато изгние ! Май ще я пускам да продаване ! Редактирано 18 Декември 2019 от Veneta_87 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@Mu Публикувано 18 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2019 Определено не е моя работа, но кое е по досадно да ти виси колата по сервизи или да отделиш 20-30 минути месечно и да се пуснеш до Богров примерно. Това при условие , че колата те кефи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 18 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2019 Когато започнат проблемите с филтъра.......с времето прогресират. Първо са 30 мин. месечно, после седмично.....на края си на тръни ежедневно. А най-якото е, когато си в час пик в града, возиш си детето или имаш важен ангажимент и светне лампата за запушен филтър....не можеш да си позволиш да излезеш веднага извън града, гасиш....прекъсвайки регенерацията и маслото ти доволно се допълва с нафта. Нататък няма нужда да се обяснява ... Щом караш почти само градско махай я тази кола....не е задължително да е за сметка на "щом те кефи"! Все ще те кефи и друга. Всички съвременни дизелови коли (а и някои бензинови) имат DPF. Така че потърси бензинова..... Иначе когато се маха DPF се пипа и софтуера, няма как. И е важно кой извършва това. Трудно е да се каже, дали колата ти в такъв случай ще е непродаваема....в момента определено няма да е.......след 5 години кой знае..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 18 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2019 Бензин за града. Няма да го бъде с дпф-а. А махането вече не е вариант, за мен никога не е било. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deeper Публикувано 20 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2019 Това с дизела за градски условия никога не е било вариант. Но тук хората все още вярват в икономията на дизеловите мотори. Сега е DPF, а преди бяха зацапани турбини (геометрии). При мен светва чека като не си хареса нафтата ама в Германия се оправя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 29 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2019 Това с града са пълни щуртии. Заучени фрази. Имаме BMW X3 . Взехме го на 4000 км срга е към 160 нито веднъж не е свртнала лампата за ДПФ-а , а го караме 90% градско. За да ти се зацапва толкова често най-вероятно имаш проблем с периферията на мотора. Ако турбината ти хвърля масло няма как да искаш ДПФ-а да ти е чист. Качва се на обстойно диагноатика и се гледа . Може да са доата неща. Тази кола като я качиха на диагностика видяха ли кога за последно е правила регенерация ? Ако има проблем в двигателя като , дросел , нешо с всмукателен колектор и тн и тн няма да ти пуска регенерация никога. Дюзите как са ? На 5-6 години кола да махаш дфп-а си е ебати конщунството. Проблема е някъде в самият двигател. Ако нвма проблем в двигателя и се вижда на диагноатиката , че не се пуска регенерацията , защо не са направили принудителна регенерация ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petleshkov Публикувано 29 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2019 Здравейте колеги!Имам едно питане!!някой знаели на кои канал на ваг-кома мога да видя показанията на сондите на дпф а???? За а6 3.0 дизел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 29 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2019 (Редактирано) На 29.12.2019 г. at 11:39, Petleshkov написа: коя година е колата ? Защото на по- новите модели като влезнеш в актуални стойности има тикчета и от там си избираш какво да гледаш ? Говоря за ваг ком-а ? Редактирано 1 Януари 2020 от VBI Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petleshkov Публикувано 30 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2019 Колата е 2010 март. Проблема на колата е че с много газ изпушва.Дюзите са чисто нови помпата е проверена и ок. Всеки ми казва че егр и дпф са за майхане. Колата не записва грешки!! Незнам какво да правя. Ако някои се е сблъсквал с подобен проблем ще съм благодарен ако може да помогне!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 30 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2019 (Редактирано) На 30.12.2019 г. at 18:18, Petleshkov написа: филтър картерна вентилация сменял ли си някога ? Турбото как е Редактирано 1 Януари 2020 от VBI Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petleshkov Публикувано 30 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2019 Турбината е ок. И нея я проверих. Този филтър не съм го сменял има ли вероятност от него да пуши при условие че не гори масло??Имам съмнения че някоя от сондите на дпф не е в час и неиска да регенерира,защото 2000 км не пускала регенерация а общо взето се кара градски реежим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
а1600 Публикувано 30 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2019 А при а3 спортбек 2006 2.0 тди на кой канал се гледа кога е правила регенерация ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 31 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2019 Преди 15 часа, Petleshkov написа: Турбината е ок. И нея я проверих. Този филтър не съм го сменял има ли вероятност от него да пуши при условие че не гори масло??Имам съмнения че някоя от сондите на дпф не е в час и неиска да регенерира,защото 2000 км не пускала регенерация а общо взето се кара градски реежим. Този филтър капака на клапаните де се дава на 80 хиляди да се сменя. Запушва се и почва да хвърля масло по въздушните пътища. Другото което е не може 2000 км да не прави регенрация. Има проблем. Попринцип на 400-500 км градско трябва да пуска ...датчика на деференциално налягане как е ? Какви стойности показва и съпйностоте на дпф как са ? Ако е много запушен нвма да пусне регенрация. Само принудително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petleshkov Публикувано 3 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2020 Вчера смъкнах дпф и според мен е мн добре стоиности също ги гледа един спец и каза че са ок. Ето снимки на дпф. Едната е от входа а другата е от изхода Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 11 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2020 На 30.12.2019 г. at 20:56, а1600 написа: А при а3 спортбек 2006 2.0 тди на кой канал се гледа кога е правила регенерация ? 67 или 68 нещо от рода беше На 29.12.2019 г. at 11:39, Petleshkov написа: Здравейте колеги!Имам едно питане!!някой знаели на кои канал на ваг-кома мога да видя показанията на сондите на дпф а???? За а6 3.0 дизел 100-102 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване