Иво_Стоянов Публикувано 21 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2019 Здравейте имам Ауди а4 б6, в движение ми светна чека и ми показа грешка p0102 ниски стойности на дебитомера пробвах да го почистя с спрей но на другия ден пак същата работа та си купих чисто нов дебитомер, изчистих грешката покарах го на следващия ден пак същото,някой имал ли е такъв проблем и може ли да ми каже какъв и къде е проблема,благодарско предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 21 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2019 След като изтриеш грешката, веднага, на място ли се появява, или трябва да покараш, за да се появи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иво_Стоянов Публикувано 21 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2019 Като покарам малко тогава излиза пак същата грешка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 21 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2019 Тази грешка не индикира единствено неизправен дебитомер. Възможно е също така да има теч на въздух, както и окабеляването към дебитомера да е дало фира. Според мен - в случая по-скоро е теч на въздух. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иво_Стоянов Публикувано 21 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2019 Маркуча който е от дебитомера към турбото е чисто нов на 1 седмица Как мога да проверя буквата която влиза в дебитомера дали е наред Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 21 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2019 На първо време виж този чисто нов маркуч дали е добре затегнат в двата му края. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иво_Стоянов Публикувано 21 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2019 Да нови скоби всичко плътно и стегнато Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 21 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2019 ОК. Тогава виж наистина буксата на дебитомера. Тези букси са винаги многопинови, като при проверка с мултицет на едни от пиновете трябва да има точно специфицирано напрежение, а други да са без напрежение. При моите коли това става на контакт. Кои точно са тези пинове на твоята букса, какво точно трябва да е напрежението, дали проверката трябва да е на контакт и т.н. - провери сам в нета или пък някой с такава кола да напише, че в момента не ми се занимава да търся. И друго, виж преди това и останалите въздуховодни маркучи - дали не са скъсани или недобре затегнати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване