Jump to content

Колата бие главно надясно, понякога наляво


Recommended Posts

Здравейте наскоро ми се случи нелепа грешка, заради несъобразена скорост. 

Карах със 120, а валеше силен дъжд и ми поднесе и се ударих във бордюра до мен. 

(моля без критика, зная че беше безрасъдно, но бях сам, извън градско и нямаше други коли)

След като това се случи на колата все едно и нямаше нищо, а удара беше доста силен. 

Но на следващият ден след известно каране започна да дърпа надясно, а понякога започваше да дърпа адски силно ту наляво, ту надясно. Върху дупки и пътни неравности дърпа много по-силно. 

Какъв може да е проблема? 

Може ли да стане много лошо, ако още известно време я карам така?

Дърпа главно надясно, докато не започне да дърпа много силно (което се случва за кратко и рядко), тогава дърпа ту насам, ту натам.

Когато я карам под 70 е по-стабилна.

Редактирано от audia4.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако все пак си решил да я караш по празниците (сервизите не работят), то дръж волана здраво и карай под 70! 🙂

 

Качи я на подемник и огледайте с механиците за явни щети.

Преди или след това задължително се минава за една проверка за луфтове

и реглаж на преден мост, където почти със сигурност ще установите причината.

 

Случват се такива неща. B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@bat_Vite Мен ме притеснява да не се разбие още повече и да стане още по-голяма беля или това няма как да се случи толкова лесно? 

Впрочем аудито е 2006 година, ремонта дали ще е под 2000-3000 лева?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майко мила... и продължаваш да си я караш.

Дигай я на подемник ве момче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, audia4. написа:

... ремонта дали ще е под 2000-3000 лева?

Нямам представа за цените при AUDI, но според мен едва ли ще минеш 1000 лв. 🙂

Малко вероятно е да са пострадали амортисьор, пружина или полуоска.

По-скоро нещо като лагер, главина, носач и/или джанта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крив носач, трябва да провериш и джантата за кривина (въпреки че дърпането не е от нея а от носача), Некви 200-300 лв с ремонта и си готов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато си с оригиналната броня е нормално нищо да и няма, за разлика от китайските и турски изпълнения издържат доста. Не се чупят баш лесно при леки удари. Виж, окачването си поема яко удар. Вдигайте колата и гледайте кво се случва. 1000 лв няма да минеш, глупости са това. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер момчета, мерси за всичката информация и мнения! 

Колата все още не съм я карал, че ходих уж по планините да празнуваме Коледа със сняг, ама уви пак нямаше.

Хайде Весела Коледа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При това поведение, за което говориш, според мене е стряскащо! Аз не бих я карал. Има нещо, което ще се види веднага на подемник. Не си прави експерименти. Прецакал си нещо яко. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...