iliev_m Публикувано 29 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2019 Здравейте, проблема е следният - от време на време зареждащото напрежение пада от 13,6~ до 7~9 волта (това е по волтметър в запалката, но и с мултицет на клемите е почти същото напрежение). Естествено всички грешки излизат и после изключва неотговорните консуматори, остават само фаровете. Случва се на обороти по магистрала или на място. След няколко минути се възстановява до нормално зареждане и всичко се възстановява. Ремонтиран е алтернатора и акумулатора е сменен с нов. Също смених в последсвтие и Battery Management Module-а. Без ефект. Някой има ли подобен опит? Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 29 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2019 (Редактирано) Не ти пада зареждащото напрежение, пада ти напрежението на акумулатора. А напрежението на нов зареден акумулатор може да падне мигновено под 8 волта само по един единствен начин: получава се някъде огромна консумация на ток поради късо. Направи диагностика с ВАГ-КОМ, най-вероятно ще откриеш грешка от типа short to ground (късо към шаси). Редактирано 29 Декември 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliev_m Публикувано 29 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2019 преди 28 минути, CVT написа: Направи диагностика с ВАГ-КОМ, най-вероятно ще откриеш грешка от типа short to ground (късо към шаси). Благодаря за отговора, правил съм с Launch, но не излезе нищо. Ще пробвам с ваг-ком.. Всъщност може би е защото докато се стартира диагностиката напрежението се възстановява и може би я изчиства преди да се диагностицира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 29 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2019 Диагностиката няма как сама да изчиства грешки преди да ти ги покаже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliev_m Публикувано 29 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2019 В смисъл че колата сама изчиства натрупаните грешки при този проблем, след като се възстанови напрежението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 29 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2019 Не ги изчиства сама. Грешките стоят в паметта на отделните модули с години докато не ги изчистиш сам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 29 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2019 а като правихте алтернатор, сменихте ли му ролката, която се върти от пистовия ремък? Светва ли ти лампата, че не зарежда в такива моменти на спад? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1koo0 Публикувано 29 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2019 Здравейте колеги имам същия проблем едвав пали солата от втория път никога от първия и още идин проблем че от време на време губи мощност а на компютър само това показва ...Моля за помощ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliev_m Публикувано 30 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2019 @n1koo0 Твоят проблем е доста по-различен.. До колкото разбирам от грешките е проблем с управлението на турбината.. Днес забелязох че понякога зареждащото напрежение пада на 11,5 и постепенно до 10,9.. После задържа. Като я спра и запаля пак си тръгва пак на 13,6~8. Някакви идеи дали това е нормално поведение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 30 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2019 Къде го гледаш това напрежение? Ако на цялата кола е под 11в, значи спира алтернатора и остава само на акумулатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliev_m Публикувано 30 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2019 преди 26 минути, mshbul написа: Къде го гледаш това напрежение? Ако на цялата кола е под 11в, значи спира алтернатора и остава само на акумулатор. На волтметър в запалката докато карам. И аз така си мисля, че остава само на акумулатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 30 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2019 Ако оставаше само на акумулатор от време на време щеше да пада на около 12 волта, а не на 7 - 9 както си писал по-горе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 30 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2019 Дали е 7 не е ясно, но не е невъзможно като няма алтернатор. При 7 е малко съмнително дали ще работи мотора, при 9 ще работи още. Колега като караш така има риск да изгори нещо или най-малкото да остане без ток и да спреш някъде. Явно от време на време има заряд, но ще са все по-редки тези периоди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване