Jump to content

Падане на зареждащото напрежение в движение


iliev_m

Recommended Posts

Здравейте, проблема е следният - от време на време зареждащото напрежение пада от 13,6~ до 7~9  волта (това е по волтметър в запалката, но и с мултицет на клемите е почти същото напрежение). Естествено всички грешки излизат и после изключва неотговорните консуматори, остават само фаровете. Случва се на обороти по магистрала или на място. След няколко минути се възстановява до нормално зареждане и всичко се възстановява.

 

 Ремонтиран е алтернатора и акумулатора е сменен с нов. Също смених в последсвтие и Battery Management Module-а. Без ефект.

Някой има ли подобен опит? 
Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти пада зареждащото напрежение, пада ти напрежението на акумулатора. А напрежението на нов зареден акумулатор може да падне мигновено под 8 волта само по един единствен начин: получава се някъде огромна консумация на ток поради късо. Направи диагностика с ВАГ-КОМ, най-вероятно ще откриеш грешка от типа short to ground (късо към шаси).

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 28 минути, CVT написа:

 Направи диагностика с ВАГ-КОМ, най-вероятно ще откриеш грешка от типа short to ground (късо към шаси).

 

Благодаря за отговора,

правил съм с Launch, но не излезе нищо. Ще пробвам с ваг-ком.. Всъщност може би е защото докато се стартира диагностиката напрежението се възстановява и може би я изчиства преди да се диагностицира. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ги изчиства сама. Грешките стоят в паметта на отделните модули с години докато не ги изчистиш сам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а като правихте алтернатор, сменихте ли му ролката, която се върти от пистовия ремък? Светва ли ти лампата, че не зарежда в такива моменти на спад?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги имам същия проблем едвав пали солата от втория път никога от първия и още идин проблем че от време на време губи мощност а на компютър само това показва ...Моля за помощ

Screenshot_20191229-172227.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@n1koo0 Твоят проблем е доста по-различен.. До колкото разбирам от грешките е проблем с управлението на турбината..
 

Днес забелязох че понякога зареждащото напрежение пада на 11,5 и постепенно до 10,9.. После задържа. Като я спра и запаля пак си тръгва пак на 13,6~8. Някакви идеи дали това е нормално поведение? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде го гледаш това напрежение?

Ако на цялата кола е под 11в, значи спира алтернатора и остава само на акумулатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 26 минути, mshbul написа:

Къде го гледаш това напрежение?

Ако на цялата кола е под 11в, значи спира алтернатора и остава само на акумулатор.

На волтметър в запалката докато карам. И аз така си мисля, че остава само на акумулатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако оставаше само на акумулатор от време на време щеше да пада на около 12 волта, а не на 7 - 9 както си писал по-горе. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали е 7 не е ясно, но не е невъзможно като няма алтернатор.

При 7 е малко съмнително дали ще работи мотора, при 9 ще работи още.

 

Колега като караш така има риск да изгори нещо или най-малкото да остане без ток и да спреш някъде. 

Явно от време на време има заряд, но ще са все по-редки тези периоди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...