Alpina_bg Публикувано 29 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2019 Имам проблеми с волана след престой повече от половин ден. Проблема се проявява само на десен завой и чувството е все едно залепва за нещо. Трябва да направя малко по голямо усилие за да завъртя волана надясно и след това си тръгва нормално и така до следващото завъртене на дясно. След да кажем 500 метра всичко си се оправя. Лятото всичко си беше наред и нивото на хидравличната течност си беше между минимума и максимума. Проблема се прояви от както захладня по сериозно и също така някъде преди месец след проверка на хидравличната течност забелязах, че е 1-2 пръста над максимума. Мнение на какво се дължи това "залепване" на волана и защо се е повишило нивото на хидравличната течност? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alpina_bg Публикувано 31 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2019 Малко развитие от днеска. Паля колата тръгвам и въртя надясно - няма никаква хидравлика и едвам въртя волана, въртя наляво и всичко е точно и се върти като перце. Пак надясно и е някаква мъка въртенето, изчаках малко и започна и надясно да се върти, но отново след онова усещане за "залепнал" волан придружено с леко пукване в момента на отлепяне. Ясно е, че ще се ходи в сервиз, но не мога да си обясня каква е причината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 2 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2020 Хидравличната течност сменяна ли е скоро? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alpina_bg Публикувано 2 Януари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2020 Края на миналата година е сменена хидравличната помпа с нова spidan. Април месец в d-bros видяха, че течността е за смяна и направиха промивка на цялата система с няколко литра. В момента течността си е зелена и изглежда добре, но си е повишила нивото в сравнение с лятото. В vw намерих инфо, че може да са някакви затягащи втулки на плъзгача на рейката или цялата рейка. Рейката подлежи ли на рециклиране и къде бихте препоръчали. Предполагам до 3-400 лв. може да се рециклира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fish_man Публикувано 2 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2020 На 100% имаш проблеми с клапаните в рейката отговарящи за усилване в дясна посока. Ще се наложи сваляне на рейката и дефектацията и на тезгях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sbondjov Публикувано 1 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2020 Аз имах сходен проблем и се оправи с смяна на хидравличната помпа ,но не взех нова защото се прецкват бързо.Сложих пак от същих модел рботещ и вече едн годин нямам проблем.Може да е от друго твоя проблем , моя беше сходен на дясно се въртеше трудно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 1 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2020 (Редактирано) Такааа, аз имах/м същия проблем и се допитвах до какви ли не хора, всеки си казва неговата версия. Обаче истината не е една. Затягането може да се дължи на много неща. Въздух проникнал при изгасен автомобил точно в тая секция на рейката(при запален се само-обезвъздушава след няколко движения), Клапани на рейката( не се ремонтират)... това е най кофтия вариант Слаба помпа(не може да достигне минималното налягане) и на десен завой натоварването граничи с минималното за действие на рейката. Кофти масло в комплект с слаба помпа. Разрежда се от температурата и не стига исканото налягане за да избута рейката. Съвета на Иван от Казичне(сервиза за хидравлика му е на Орион). Смяна на помпата, като колмпромис...ако достигне мах. налягане може проблема с клапаните да стане незабележим. Обаче думите му бяха: -Помпата не знае в каква посока се върти волана...проблема не е в нея. Рейката и клапаните са причина за да затяга само на едната страна. И не се ремонтират/рециклират. Процедира се само със смяна на цялата рейка. Ако се чува виене от помпата като загрее... клапана за високо налягане в помпата има вероятност да блокира. Тогава помпата почва да байпасира сама в себе си и се получава ефекта на кавитацията придружен с дразнещо жужене/свирене от нея. Редактирано 1 Февруари 2020 от Malkata bulka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 1 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2020 Всичко се прави Йордане, включително и клапанните възли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 1 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2020 (Редактирано) Я дай по подробно, че човека ми каза, че няма кой да направи тия кпапани. И му имам доверие, щото съм виждал какво може. Апропо, колега ти е бил на корабите, висшист инженер е с хидравлики и в момента от сервизи чувам, че неговото рецитиране няма кой да го бие в софийския регион. Редактирано 1 Февруари 2020 от Malkata bulka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 1 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2020 Шлайфат се леглата, правят се нови клапани по новите диаметри, малко настройки при новия дебит и тва е. Идва скъпо, не всеки има оборудването и познанията, а и не си струва такива гимнастики, рейки има бол на пазара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 1 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2020 рейки има и всички са пред разпад. една няма на 100к всичко е на три дни, преди да извие помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alpina_bg Публикувано 2 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2020 При мен помпата е на има няма 1 година и 7 хил. километра, по спомен марката беше SPIDAN. Малко след като я смених, направиха и пълна промивка на системата с няколко лирта в D-Bros и ме съмнява да са сложили неправилна течност. Когато температурата е над 0-та волана се върти добре и има само едно усещане като залепване за кратко, но след няколко завъртания се оправя, няма никакъв шум от никъде. Забелязах, че маслото си е вдигнало нивото и найстина може да се дължи на някакъв въздух. Също така колата, ако се пали и кара през няколко часа не се проявява проблема. В момента съм пуснал колата за продажба и я карам 1 път в седмицата и не ми се занимава много с майстори, но все пак може да се чуя с въпросния Иван за консултация. Ако може някакви контакти с човека и къде се намира, може и на л.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 2 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2020 (Редактирано) Светофара на Орион, зад Макдоналдс. Там му е сервиза. Редактирано 2 Февруари 2020 от Malkata bulka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alpina_bg Публикувано 16 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 16 Март 2020 В крайна сметка оставих колата при моя майстора и днес си я взех. Рейката е рециклирана (ZF - били някакви разпределители и било често срещано при тези рейки) и волана в момента се усеща доста по стегнат (преди беше дразнещо лек и лигав). На връщане, малко преди да паркирам усетих шум при определени обороти и видях, че при работеща кола казанчето на хидравликата бълбука. Консултирах се с майстора и каза, че след няколко карания ще се оправи и има все още въздух в системата. Въпроса ми е има ли начин да ускоря това обезвъздушаване или да си карам спокойно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 16 Март 2020 Доклад Share Публикувано 16 Март 2020 Тая система се обезвъздушава за няма и пет-десет минути още в сервиза, при наливането на течността, оттам нататък въздух вътре не трябва да има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 16 Март 2020 Доклад Share Публикувано 16 Март 2020 (Редактирано) Ако бълбука,цедката е излезнала ,отвори на друга кола и виж как едвам се движи течността при празен ход,бълбука ли много -цедка или филтърче,както ви харесва.Понякога се стига до смяна на казанче. Има жлебове в които трябва да щракне,натиска се с нещо широко. Редактирано 16 Март 2020 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alpina_bg Публикувано 16 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 16 Март 2020 Благодаря за информацията. Направи ми впечатление, че сякаш в нещо опираше нивомера на капачката и ми трябваше малко повече време да я напасна и затворя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alpina_bg Публикувано 20 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 След смяната на казанчето, мога да кажа, че всичко е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alpina_bg Публикувано 24 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 24 Декември 2020 Здравейте и весели празници! Появи се нов проблем с хидравликата и по точно с теч от маркуча между помпата и рейката. Уви намирането му явно се оказва малко по-трудно и ще съм благодарен, ако ми дадете някакъв номер или ме насочите от къде мога да взема нов. Майстора ме предупреди, че е маркуча без серпентините на него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 26 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2020 Има едно дето правят маркучи за хисдравлики. Едните по пътя от люил към обеля точно преди моста на метрото. Другите са като се мине околовръстното в посока калотина отдясно, май преди разклона за джъмбо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 29 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2020 Има и в Горубляне едни агенти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alpina_bg Публикувано 29 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2020 След празниците ще се опитам да намеря нов маркуч от някъде, ако ли не ще мина на варианта с рециклиране. До колкото прочетох проблем имало с рециклирането на този със серпентитените, а при мен явно е друг маркуча. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване