Jump to content

Шум двигател при студена кола!?


M78

Recommended Posts

Здравейте,

моля за мнения относно следния проблем.

Сутрин при студен двигател, когато запаля колата за първи път и включа на задна (R) от двигателя се чува брутален шум, наподобавящ многократни удари между два чука. Принуждавам се да премина на неутрална и при повторно включване на R шума изчезва (не винаги).

Днес забелязах, че шума се чува и като включих на (D) сутринта при студен двигател. След като потеглих шума изчезна!

Ще съм благодарен за всякакви съвети и препоръки.

Успешна Нова година ви желая!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполага се че кутията е мулти, затова бих предложил, ако не е непосилно, да се пали на неутрална, да се изчакат 30те секунди на смукача (това ако е бензинка) и тогава да се вкара в посока. Все пак е студено и маслата са на кокал. Друг въпрос е дали е профилактирана кутията и с какво... 
По-професионалният вариант е сервиз, диагностика и тн...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото колега.

Да, мултитроник е и когато я взех преди 2 год смених в ДБрос сервиз маслото и филтъра на кутията, купих оригинални на VAG.....

Тропането го бях забелязъл и преди смяната и то само когато е студено

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много са капризни на температура тези кутии, така поне разбрах и аз с километрите... Добре е докато са студени да се експлоатират по-кротко... принципно говоря, наложи ли се - гааззз!!! :grrdev: :grrdev: :grrdev: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 39 минути, Aleks67 написа:

Предполага се че кутията е мулти, затова бих предложил, ако не е непосилно, да се пали на неутрална...

 

Защо пък да се пали на N??? Пали се на P.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-точно въпрос.

С други думи: каква е логиката да се пали на N, а не на P?

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах, но няма физическа възможност да се запали на "N". При изгасена кола не мога да превключвам на никъде от "Р".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Загаси колата докато е на позиция "N" и дръпни ръчната за да не потегли нанякъде. След това пробвай как ще пали на "N".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 hours ago, M78 said:

Пробвах, но няма физическа възможност да се запали на "N". При изгасена кола не мога да превключвам на никъде от "Р".

На "контакт" (не на стартиране ) с натиснат спирачен педал и позиционерът не мърда???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При престой на колата над 6часа навън, винаги чакаш около 4-5мин след палане и тогава потегляш спокойно.

 

 

Редактирано от Raziell
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нужно.

Дори ми излиза съобщение на дисплея, като съвет за пестене на гориво, да не чакам на място колата да загрее. Това след запалване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...